FANDOM

« Τεχνητό δεν σημαίνει και κουτό! »
Ο Όντιν Ρομένου είναι ένας χαρακτήρας της Ντίσνεϋ και ένας από τους βασικούς χαρακτήρες των Νέων Περιπετειών του Φάντομ Ντακ.

Άλτερ ΈγκοEdit

Ο Όντιν Ρομένου είναι η εξελιγμένη μορφή του Νούμερο Ένα.

Uno 2
Νούμερο Ένα

ΠροφίλEdit

ΓενικάEdit

Οντινρομενου

Όντιν Ρομένου

Ο Όντιν είναι ένα ανδροειδές που ζει στον 23ο αιώνα και δημιούργησε ο Νούμερο Ένα, για να φορτώσει σε αυτό την τεχνητή του νοημοσύνη. Παράλληλα, είναι δημιουργός και ιδιοκτήτης μιας βιομηχανίας ανδροειδών, που φέρει το όνομά του, καθώς και ένα από τα πλουσιότερα και ισχυρότερα πρόσωπα του 23ου αιώνα. Αυτό δικαιολογείται από το γεγονός ότι με τη βιομηχανία ανδροειδών του ήταν και παραμένει ένας από τους κύριους διαμορφωτές του μέλλοντος της Λιμνούπολης, ενώ προασπίζει και τα δικαιώματα των ανδροειδών.[1]

Κατοικεί στην Έπαυλη Ρομένου στο ψηλότερο κτίριο της πόλης, την οποία φυλάνε σωματώδη ανδροειδή. Φιλοδοξία του είναι μια μέρα να ανεβάσει τους ομοίους του στο δικό του επίπεδο.

ΔράσηEdit

Ο Όντιν συνεργάζεται συχνά με τον Φάντομ είτε άμεσα, όταν αυτός τον επισκέπτεται στο μέλλον, είτε έμμεσα, με τις πληροφορίες που καταχωρεί ο Φάντομ στη βάση δεδομένων του Νούμερο Ένα, οι οποίες περνούν τελικώς στη μελλοντική του εκδοχή. Η ανυπέρβλητη δύναμή του είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για την ευτυχή κατάληξη των αποστολών που αναλαμβάνει ο σύμμαχός του στον 23 αιώνα. Παράλληλα, πάντα είναι χαρούμενος όταν συναντά τον παλιό του φίλο, τον Φάντομ, ύστερα από αιώνες μοναξιάς.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικάEdit

Η φωνή του είναι σταθερή και εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Ο δείκτης νοημοσύνης του είναι ίδιος με του Νούμερο Ένα, εξελιγμένος κατά τρεις αιώνες.[2]

ΕμφάνισηEdit

Έχει καλοσχηματισμένο και αδύνατο κορμί, όπως πάντα επιθυμούσε. Διαθέτει ιερατική μορφή και είναι κομψός, ενώ η εμφάνισή του προκαλεί δέος και σεβασμό.[3]

ΧαρακτήραςEdit

Ο Όντιν είναι ένας σοφός στοχαστής, που η πείρα και τα βιώματα τριών αιώνων έχουν καταστήσει σχεδόν αλάθητη την κρίση του. Δεν έχει ιδιαίτερες συναισθηματικές εξάρσεις, αλλά πάντα φροντίζει να έχει καλή ψυχολογία. Πάντως, διαθέτει ανθρώπινες ευαισθησίες και πάθη.[4]

ΙστορίαEdit

Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον ιστότοπο inducks, ο Όντιν έχει κάνει 11 εμφανίσεις σε ιστορίες.

Στην ιστορία Η Ζωή Ενός ΉρωαEdit

Ορ2

Ο Όντιν καλωσορίζει τον Φάντομ στο σπίτι του

Στην ιστορία αυτή ο Φάντομ, για πρώτη φορά, ταξιδεύει στον 23ο αιώνα, για να αντιμετωπίσει τους Σούπερ Εβρονιανούς (ή έτσι νομίζει), και συναντά τον Όντιν Ρομένου. Είναι θαυμαστής του μασκοφόρου ήρωα της Λιμνούπολης και φαίνεται να τον γνωρίζει από παλιά, όμως ο Φάντομ δεν υποψιάζεται ποιος πραγματικά κρύβεται πίσω από το πρόσωπό του.

Στην ιστορία ΜνήμηEdit

Ο Κόκορον ο Άρπαγας εκμεταλλεύεται την απουσία του Φάντομ με επιδρομές στη Λιμνούπολη. Ο Νούμερο Ένα τα βάζει μαζί του, αλλά ο Κόκορον διαφεύγει πίσω στο χρόνο του, όπου τον περιμένει για να τον συλλάβει η Χρονοφυλακή. Αυτό συμβαίνει χάρη στις πληροφορίες που αποσπά ο Νούμερο Ένα για το χωροχρονικό προορισμό του αντιπάλου του, τις οποίες θυμάται ως Όντιν Ρομένου περίπου 250 χρόνια αργότερα και ειδοποιεί τη Χρονοφυλακή.

Στην ιστορία Η Επανάσταση των ΜηχανώνEdit

Η Τζίνα αλλάζει το ρου της ιστορίας προς όφελος των ανδροειδών και ο Φάντομ, η Λύλα Λέυ και ο Όντιν αναλαμβάνουν να την αποκαταστήσουν. Μαθαίνουμε ότι ο Όντιν είναι ιδιοκτήτης μιας βιομηχανίας ανδροειδών και ότι με τη βοήθειά του τα ανδροειδή αποκτούν δικαιώματα.

1-ρομενου

Ο Νούμερο Ένα αποκαλύπτει ότι είναι ο Όντιν Ρομένου (Η Ζωή Ενός Ήρωα, Φάντομ 8)

ΑναφορέςEdit

  1. Φάντομ 16
  2. Φάντομ 11
  3. Φάντομ 11
  4. Φάντομ 11
Οι Νέες Περιπέτειες του Φάντομ Ντακ Project
Σύμπαν

Το Σύμπαν του Φάντομ (PKNA)

Δημιουργοί

Αλεσάντρο ΣίστιΦραντσέσκο ΑρτιμπάνιΜπρούνο ΈνναΤίτο ΦράτσιΚλαούντιο ΣαρόνεΛορέντζο ΠαστροβίκιοΑλμπέρτο ΛαβοραντόριΠάολο Μοττούρα

Σύμμαχοι/Καλοί

Ντόναλντ Ντακ/Φάντομ ΝτακΝούμερο ΈναΛύλα ΛέυΞαντούμΈβερετ ΔάρβινΚάμερα-9ΟρκΌντιν ΡομένουΤριπΆνγκυ ΦάνγκουςΙερεμίας ΜαγκανοπήγαδοςΜπακΖίγγυΖερύνΛούσυ ΛαλούνΑβραάμ ''Αννίβας'' ΛίνκολνΣκρουτζ Μακ Ντακ

Εχθροί/Κακοί

Κόκορον ο ΆρπαγαςΝούμερο Δύο΄• Άνγκους ΦάνγκουςΣύμβουλος Κίλτορ

Εβρονιανοί

ΕβρονιανοίΖόνταγκΖόστερΓκρόντονΑυτοκράτορας των Εβρονιανών

Τοποθεσίες, κτίσματα

ΛιμνούποληΜέγαρο Δάρβιν

Αντικείμενα/Τεχνολογία

ΦαντομάξΠολυμορφική Ασπίδα