FANDOM

Ο Επιθεωρητής Αλκμέωνας Πίνκο έζησε στις αρχές του 20ου αιώνα. Ανήκει στο σύμπαν των ιστοριών με τον Φαντομία, τον αριστοκράτη κλέφτη που δρούσε στη Λιμνούπολη στις αρχές του 20ου αιώνα και είναι ο πρόγονος του Φάντομ Ντακ.

ΠροφίλEdit

Ο Επιθεωρητής Πίνκο κάνει τα πάντα για να καταπολεμήσει την παρανομία και να κλείσει στη φυλακή όλους τους εγκληματίες που λυμαίνονται την περιοχή της δικαιοδοσίας του. Ο βασικός και συνεχής στόχος του, όμως, είναι ο άπιαστος και μυστηριώδης Φαντομίας του οποίου η ταυτότητα καλύπτεται από ένα πυκνό μυστήριο. Προσπαθεί με χίλιους δυο τρόπους να τον πιάσει και να τον τιμωρήσει για τις παράνομες πράξεις του, αλλά, πάντα τα σχέδιά του καταστρέφονται και ο ίδιος ρεζιλεύεται από τον παμπόνηρο Φαντομία, ο οποίος, κατέχει ένα σωρό γκάτζετ, χορηγημένα από τον καλό του φίλο, Κοπέρνικο Γρανάζη.

Post-30826-0-09450500-1439983581 thumb
Οι συνεχείς αποτυχίες του Επιθεωρητή τον καθιστούν συμπαθή στους αναγνώστες, καθώς, αποκτά τη διάσταση του άτυχου γκαφατζή. Ένα παράδοξο της μοίρας , είναι, το ότι η γυναίκα του, Αδελαΐδα είναι πολύ καλή φίλη με την αρραβωνιαστικιά και βοηθό του Φαντομία, Ντόλυ Πάπρικα.

ΙστορίαEdit

Commissario Pinko Adelaide
Ο Επιθεωρητής Αλκμέωνας Πίνκο, του οποίου το όνομα είναι μια σαφής αναφορά στον Επιθεωρητή Γκίνκο, εχθρό του Ντιαμπολίκ, είναι εμπνευσμένος από τον Επιθεωρητή Ζυβ, τον αιώνιο αντίπαλο του Φαντομά. Αποτελεί έναν από τους χαρακτήρες που δημιούργησε ο Marco Gervasio για να χτίσει αριστουργηματικά ένα καινούριο σύμπαν στη Λιμνούπολη της Μπελ Επόκ, την εποχή που ο Σκρουτζ Μακ Ντακ, ακόμα ταξίδευε στις τέσσερις γωνιές της Γης, αναζητώντας θησαυρούς και επικερδείς συμφωνίες, για να γίνει το πλουσιότερο παπί του κόσμου.

Η πρώτη εμφάνιση του επιθεωρητή Αλκμέωνα Πίνκο έγινε στην ιστορία Paperinik e il passato senza futuro του Marco Gervasio που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην Ιταλία στις 14 Φεβρουαρίου 2012. Δυστυχώς, μέχρι σήμερα, η συγκεκριμένη ιστορία, παραμένει αδημοσίευτη στην Ελλάδα.

GalleryEdit

Tio Patinhas-35 Η ΚΟΜΙΞ Wiki έχει μια συλλογή από εικόνες που σχετίζονται με τη σελίδα Επιθεωρητής Αλκμέωνας Πίνκο.

ΕπιπλέονEdit

ΒιβλιογραφίαEdit

Από το Inducks.

Φαντομίας Project
Σύμπαν

Φαντομίας - Οι Συναρπαστικές Περιπέτειες Ενός Αριστοκράτη Λωποδύτη

Δημιουργός

Μάρκο Τζερβάζιο

Χαρακτήρες

Τζων Κουάκετ/ΦαντομίαςΝτόλυ Ντακ/Ντόλυ ΠάπρικαΚοπέρνικος ΓρανάζηςΆντριου ΚουάκετΜαρί ΛαμόντΧένρυ ΚουάκετΑλκμέωνας ΠίνκοΑδελαΐδα ΠίνκοΚίτρινη ΛαίδηΦου Μαν ΑψιούΗρακλής ΠαπουαρώΧέρλοκ Σολμς

Οικογένειες

Οικογένεια ΚουάκετΟικογένεια Γρανάζη

Τοποθεσίες, κτίσματα

ΛιμνούποληΈπαυλη ΚουάκετΒίλλα των Ρόδων

Αντικείμενα

Το αυτοκίνητο του Φαντομία

Ιστορίες

Η Σκιά του Φαντομία Ο Θησαυρός της Ντομινίκ Φαντομινίκ Το Μυστικό του Φαντομία Παρελθόν Χωρίς Μέλλον Το Όρος των Ρόδων Η Απόδραση του Φαντομία Ληστεία εν Πλω Ντακφαγκόρ Ησυχία στην Αίθουσα Η Κατάρα του Φαραώ Το Όγδοο Θαύμα του Κόσμου Ο Φαντομίας στα Χιόνια Η Μάσκα του Φου Μαν Αψιού Τα Λάφυρα των Μπάρκσεβιλ Ο Θησαυρός του Δόγη Ο Αριστοκράτης Πίσω από την ΜάσκαΤα Δαχτυλίδια του Καλιόστρο Ο Φαντομιάς στην ΑίγυπτοΟ Κλέφτης & ο ΜεγιστάναςΟ Θησαυρός του Φράνσις Ντρέηκ Ντόλυ Πάπρικα