FANDOM

Ο Καρλ Μπαρκς είναι ένας από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές κόμιξ με τους ήρωες του Ντίσνεϋ και οι ιστορίες του στην Ελλάδα έχουν γίνει ανάρπαστες, όπως σε όλες τις χώρες του κόσμου. Το εκδοτικό επιτελείο της Καθημερινής αποφάσισε το 2014 να εκδώσει σε συλλεκτικούς σκληρόδετους τόμους τα άπαντα των ιστοριών του Μπαρκς και συνεχίζουν αυτήν την προσπάθεια και το 2015. Ο εικοστός αυτός τόμος της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney  συνεχίζει την δημοσίευση των ιστοριών που δημιούργησε ο Μπαρκς την δεκαετία του 1960. Ο τόμος έχει κεντρική ιστορία την ιστορία Όλοι στη θάλασσα.

Όλοι στη θάλασσα

Η περιπέτεια Όλοι στη θάλασσα είναι από τις πιο κλασσικές αλλά και εξωφρενικές περιπέτειες του θείου Σκρουτζ, ο οποίος επιλέγει έναν νοσταλγικό αλλά και συναρπαστικό τρόπο για να μεταφέρει ένα φορτίο χρυσάφι χωρίς να τον αντιληφθούν οι τυχόν παράνομοι που θα ήθελαν να το βάλουν στο χέρι. Στο ίδιο ρετρό κλίμα κινούνται και οι μεταμφιέσεις που υποχρεούνται να φορέσουν οι Ντακ...

Περιεχόμενα

H ελαιογραφία

Ελαιογραφια 21

Στην δεύτερη σελίδα κάθε τόμου της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney υπάρχει αφιέρωμα σε μια ελαιογραφία του Μπαρκς. Η εικόνα πιάνει όλην την σελίδα και υπάρχει και μια σύντομη λεζάντα με πληροφορίες. Στον εικοστό πρώτο τόμο βλέπουμε μια λεπτομέρεια από την ελαιογραφία/εξώφυλλο για τον τόμο Donald Duck and Christmas Carols του 1960.

Ο Κόσμος των Ντακ

Ο Καρλ Μπαρκς και ο μεγιστάνας της Λιμνούπολης [5 σελίδες]

Ένα αφιέρωμα/συνέντευξη του Μπαρκς για το θείο Σκρουτζ αλλά και με αναφορές σε διάφορες ιστορίες και ταινίες.

Οι Ιστορίες

Ο τόμος αυτός δημοσιεύει τις ιστορίες που ο Μπαρκς έγραψε και σχεδίασε τo 1960. Η κεντρική ιστορία είναι Όλοι στη Θάλασσα.

  1. Ένας Μεγιστάνας στην Σαχάρα Pipeline to Danger [17 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Μίκυ Μάους 33 & 465 & 1080, ΚΟΜΙΞ 9 Β' Περίοδος).
  2. Η Άκρη του Ουράνιου Τόξου Rainbow's End [1/2 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ.
  3. Το Κυνήγι της Αλεπούς Yoicks! The Fox! [9 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Μεγάλο Μίκυ 153).
  4. Το Μυστικό του Βιβλίου The Secret Book [1 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ.
  5. Με Μια Έξτρα Βοήθεια Oodles of Oomph [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (Μίκυ Μάους 319 & 926).
  6. Το Μυστήριο της Λίμνης Mystery of the Loch [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μίκυ Μάους 317 & 908, ΚΟΜΙΞ 48).
  7. Το Σπήλαιο των Ανέμων Cave of the Winds [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (Μίκυ Μάους 307 & 871, ΚΟΜΙΞ 6 Β' Περίοδος).
  8. Το Μπερδεμένο Μείγμα Mixed-Up Mixer [7 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (Μίκυ Μάους 297).
  9. Το Ροχαλητό Tale of the Tape [1 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο.
  10. Ο Πρωταθλητής του Μπέηζμπωλ The Madball Pitcher [8 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (Μίκυ Μάους 312 & 751).
  11. Ο Αρκουδοδαμαστής The Bear Tamer [7 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (Μίκυ Μάους 353 & 1021).
  12. Το Λουστράρισμα His Shining Hour [1 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο.
  13. Ο Σκυλοφύλακας The Dog-sitter [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μίκυ Μάους 63 & 460 & 1045).
  14. Ο Σιδηρουργός του Χωριού The Village Blacksmith [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μίκυ Μάους 328 & 814, Μεγάλο Μίκυ 110).
  15. Το Δειλό Γεράκι The Fraidy Falcon [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μεγάλο Μίκυ 69 & 228).
  16. Τα Χρώματα του Πολέμου War Paint [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (Μίκυ Μάους 397).
  17. Ο Ψαροφύλακας Fishy Warden [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο (ΚΟΜΙΞ 169).
  18. Όλοι στην Θάλασσα All At Sea [17 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (ΚΟΜΙΞ 97)
  19. Χριστουγεννιάτικη Ιστορία The Christmas Carol [24 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ

Ο Παπιάνθρωπος

Χριστούγεννα με τον Καρλ Μπαρκς [1 σελίδες]

Ένα αφιέρωμα στη Χριστουγεννιάτικη Ιστορία (Donald Duck and Christmas Carol) του Μπαρκς.

Ήρωες

Σχίζας Ντακ [2 σελίδες]

Σε κάθε τόμο της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney  παρουσιάζεται και ένας από τους ήρωες που πρωταγωνίστησαν στις ιστορίες του Μπαρκς και παρουσιάζεται το Δελτίο Ταυτότητάς του. Εδώ γίνεται αφιέρωμα στον Σχίζα Ντακ, με αναφορές σε ιστορίες.

Καρλ Μπαρκς Φράσεις

Carl barks 21
« Είχα ήδη χρησιμοποιήσει τον Κύρο Γρανάζη σε ιστορίες μου και ήταν αρκετά αστείος. Συνήθως, τον παρουσίαζα να δουλεύει ολομόναχος πάνω σε κάποια ανόητη εφεύρεση. Για να πρωτοτυπήσω, δημιούργησα γι' αυτόν έναν μηχανικό βοηθό. Ήταν ένας μικρός γλόμπος που τον έβαζα στις γωνίες για να συμπληρώνω τα καρέ. Δεν είχε όνομα και ήταν ένας τελείως άγνωστος που περνούσε απαρατήρητος από όλους... εκτός ίσως από τους αναγνώστες.

— Καρλ Μπαρκς

»
Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΚατάλογος ΙστοριώνΒινιέτεςΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Μακ Ντακ και Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Η Χρυσή ΠερικεφαλαίαΈνα Φτωχό ΓεροντάκιΕπιστροφή στο ΚλοντάικΠεριπέτεια στην Τράλλα ΛαΟ Τρόμος του ΜισισιπήΤο Δαχτυλίδι της ΜούμιαςΧαμένοι στις ΆνδειςΧριστούγεννα στο Βουνό της ΑρκούδαςΤο Μυστικό του Παλιού ΚάστρουΣτα Ίχνη του ΜονόκερωΧριστούγεννα στην ΠαραγκούποληΟ Χρυσός ΠοταμόςΧειμερινά ΣτοιχήματαΠρωτάθλημα ΒατράχωνΑναζητώντας ΚληρονόμοΤο Σκυλί ΘαύμαΚαφές για ΔύοΕπικίνδυνες ΚαταδύσειςΕβδομάδα ΦιλοξενίαςΗ Άμμος του ΧρόνουΤο Χρυσόμαλλο ΔέραςΟι Επτά Πόλεις της ΤσιμπόλαΟ Χρυσός ΓίγαςΗ Φιλοσοφική ΛίθοςΤο Κυνήγι των ΚατασκόπωνΤαξίδι στο Παρελθόν

Τοποθεσίες:

Η πηγή της νεότηταςΤο σπίτι του ΝτόναλντΤο σπίτι της ΜάτζικαΚαλισόταΛιμνούποληΑτλαντίδαΚαθεδρικός Ναός της Νότρ ΝτακΜούχλας & Παλιατζούρας- Συλλεκτικά ΑντικείμεναΝτώσονΚλοντάικΟ ζωολογικός Κήπος του Σκρουτζ Μακ ΝτακΟι Επτά Πόλεις της ΤσιμπόλαΟμελέταΠλημμύρα ΣίτυΠόλη ΜαντάραΤο άγαλμα του ΚουτΤρα λα λάΕστιατόριο το παλιό βαγόνιΣτρατιωτικές ΕγκαταστάσειςΚρήτηΜονοτονίαΗ Απαγορευμένη Κοιλάδα

Αντικείμενα:

Η Φιλοσοφική ΛίθοςΤο Στέμμα του Τζένγκις ΧανΤυχερή ΔεκάραΗ Χρυσή ΠερικεφαλαίαΣούπερ ΚόλλαΣουπερ ΚερίΤο κανόνιΗ ατομική βόμβα του ΝτόναλντΤο αυτοκίνητο του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤο αυτοκίνητο του Γκαστόνε ΓκάντερΤο αυτοκίνητο της Γιαγιάς Ντακ

Τόμοι:

Πίνακες:

Οι ελαιογραφίες του Καρλ Μπαρκς1971-19721973-19741975-19761980-19891991-1997

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του Μπαρκς • Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς - 1940 / 1950 / 1960 / 1970 / 1980 / 1990