FANDOM

Ο Καρλ Μπαρκς είναι ένας από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές κόμιξ με τους ήρωες του Ντίσνεϋ και οι ιστορίες του στην Ελλάδα έχουν γίνει ανάρπαστες, όπως σε όλες τις χώρες του κόσμου. Το εκδοτικό επιτελείο της  Καθημερινής αποφάσισε το 2014 να εκδώσει σε συλλεκτικούς σκληρόδετους τόμους τα άπαντα των ιστοριών του Μπαρκς και συνεχίζουν αυτήν την προσπάθεια και το 2015. Ο εικοστός τέταρτος αυτός τόμος της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney συνεχίζει την δημοσίευση των ιστοριών που δημιούργησε ο Μπαρκς τη δεκαετία του 1960. Ο τόμος έχει κεντρική ιστορία την ιστορία Το Άγγιγμα του Μίδα.

Το Άγγιγμα του Μίδα

Στην ιστορία Το Άγγιγμα του Μίδα κάνει την πρώτη της εμφάνιση η πανούργα και γοητευτική μάγισσα, η Μάτζικα Ντε Σπελ, η οποία από την πρώτη στιγμή θέτει δύσκολα εμπόδια στο θείο Σκρουτζ. Η ύπουλη μάγισσα έχει βάλει στο μάτι την τυχερή δεκάρα του θείου Σκρουτζ και προσπαθεί να την αποκτήσει με κάθε τίμημα. Έτσι, παρασέρνει το θείο Σκρουτζ στην κατοικία της, κοντά στον Βεζούβιο, σε μια εξωφρενική καταδίωξη με πείσμα για την επικυριαρχία και την απόκτηση της δεκάρας.

Περιεχόμενα

Η ελαιογραφία

Dp 7332 sm

Στην δεύτερη σελίδα κάθε τόμου της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney υπάρχει αφιέρωμα σε μια ελαιογραφία του Μπαρκς. Η εικόνα πιάνει όλην την σελίδα και υπάρχει και μια σύντομη λεζάντα με πληροφορίες. Στον εικοστό τέταρτο τόμο βλέπουμε μια λεπτομέρεια από την ελαιογραφία/πίνακα Halloween in Duckburg του 1973.

Ο Κόσμος των Ντακ

Η Μάτζικα και η τυχερή δεκάρα [5 σελίδες]

Ένα αφιέρωμα στην Μάτζικα Ντε Σπελ του Μπαρκς με επίκεντρο την πρώτη της εμφάνιση στην ιστορία Το Άγγιγμα του Μίδα.

Οι Ιστορίες

Ο τόμος αυτός δημοσιεύει τις ιστορίες που ο Μπαρκς έγραψε και σχεδίασε τη διετία 1961-1962. Η κεντρική ιστορία είναι Το Άγγιγμα του Μίδα.

  1. Το Άγγιγμα του Μίδα The Midas Touch [17 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Μίκυ Μάους 125 & 598 & 1215, ΚΟΜΙΞ 70).
  2. Κούρσα Μικροβίων Poor Loser [1 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ.
  3. Ο Βαλεντίνος της Δεκάρας Ten-Cent Valentine [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Γέλιο και Χαρά 298).
  4. Απρόβλεπτος Αντίπαλος Wily Rival [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο Γρανάζη (ΚΟΜΙΞ 153).
  5. Η Αποτυχία της Επιτυχίας Fast Away Castaway [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο Γρανάζη (Μεγάλο Μίκυ 104, ΚΟΜΙΞ 129).
  6. Πικνίκ Μετ' εμποδίων  Boxed- In [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μίκυ Μάους 45 & 454 & 1096, ΚΟΜΙΞ 215).
  7. Το Μπισκοτάκι της Τύχης Duck Luck [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Το Περιοδικό του Μίκυ Μάους 18, Μίκυ Μάους 160 & 638).
  8. Ο Μεγάλος Ντετέκτιβ Mr. Private Eye [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (ΚΟΜΙΞ 4 Β' Περίοδος).
  9. Δώρο ένα Λιοντάρι Gift Lion [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Μεγάλο Μίκυ 105, Σούπερ Μίκυ 17).
  10. Η Ευτυχία του να είσαι Βούβαλος Buffaloed by Buffaloes [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο Γρανάζη.
  11. Ο Μπόγιας Hound Hounder [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μεγάλο Μίκυ 100 & 250).
  12. Αεριωθούμενη Μάγισσα Jet Witch [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μεγάλο Μίκυ 142).
  13. Εξωλέμβια Αναμέτρηση Boat Buster [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ.
  14. Το Λαίμαργο Κατσίκι Money Bag Goat [6 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Μίκυ Μάους 198 & 723, ΚΟΜΙΞ 183).
  15. Πανικός στην Λιμνούπολη Duckburg's Day of Peril [4 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Κύρο Γρανάζη (Μεγάλο Μίκυ 30, Σούπερ Μίκυ 3, ΚΟΜΙΞ 126).
  16. Βορειανατολικά του Ακρωτηρίου Κουάκ Northeaster on Cape Quack [10 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον Ντόναλντ (Μεγάλο Μίκυ 113).
  17. Η Θεραπεία της Αϋπνίας The Sleepies [1 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ.
  18. Η Βοήθεια του Ανέμου The Windy Story [1 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ.
  19. Η Χρυσή Βάρκα The Golden Nugget Boat [19 σελ] {Σενάριο-Σχέδιο: Καρλ Μπαρκς} με τον θείο Σκρουτζ (Μεγάλο Μίκυ 87 & 203, ΚΟΜΙΞ 84).

Ο Παπιάνθρωπος

Το αέναο κυνήγι των τροπαίων [2 σελίδες]

Ένα αφιέρωμα στην ιστορία Η Χρυσή Βάρκα (The Golden Nugget Boat) του Μπαρκς.

Ένα παπί για πάρα πολλά εξώφυλλα [4 σελίδες]

Ένα αφιέρωμα στα εξώφυλλα που σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς για τα περιοδικά του εκδοτικού οίκου Dell.

Ήρωες

Μάγισσα Φούρκα [2 σελίδες]

Σε κάθε τόμο της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney παρουσιάζεται και ένας από τους ήρωες που πρωταγωνίστησαν στις ιστορίες του Μπαρκς και παρουσιάζεται το Δελτίο Ταυτότητάς του. Εδώ γίνεται αφιέρωμα στη Μάγισσα Φούρκα, με αναφορές σε ιστορίες.

Καρλ Μπαρκς Φράσεις

Κμ3
« Ήταν μια μέρα του 1961, όταν η ύπουλη μάγισσα Μάτζικα Ντε Σπελ μπήκε κουνιστή και λυγιστή στο γραφείο του Σκρουτζ και του ανακοίνωσε ότι είναι μάγισσα. Ο Σκρουτζ το θεώρησε πολύ αστείο και έσκασε στα γέλια. Έκτοτε, όμως, δεν ξαναγέλασε γιατί αφοσιώθηκε στην προσπάθειά του να σώσει το βιος του και την θρυλική τυχερή του δεκάρα από τα νύχια της αληθινής γητεύτρας.

— Καρλ Μπαρκς

»
Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΚατάλογος ΙστοριώνΒινιέτεςΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Μακ Ντακ και Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Η Χρυσή ΠερικεφαλαίαΈνα Φτωχό ΓεροντάκιΕπιστροφή στο ΚλοντάικΠεριπέτεια στην Τράλλα ΛαΟ Τρόμος του ΜισισιπήΤο Δαχτυλίδι της ΜούμιαςΧαμένοι στις ΆνδειςΧριστούγεννα στο Βουνό της ΑρκούδαςΤο Μυστικό του Παλιού ΚάστρουΣτα Ίχνη του ΜονόκερωΧριστούγεννα στην ΠαραγκούποληΟ Χρυσός ΠοταμόςΧειμερινά ΣτοιχήματαΠρωτάθλημα ΒατράχωνΑναζητώντας ΚληρονόμοΤο Σκυλί ΘαύμαΚαφές για ΔύοΕπικίνδυνες ΚαταδύσειςΕβδομάδα ΦιλοξενίαςΗ Άμμος του ΧρόνουΤο Χρυσόμαλλο ΔέραςΟι Επτά Πόλεις της ΤσιμπόλαΟ Χρυσός ΓίγαςΗ Φιλοσοφική ΛίθοςΤο Κυνήγι των ΚατασκόπωνΤαξίδι στο Παρελθόν

Τοποθεσίες:

Η πηγή της νεότηταςΤο σπίτι του ΝτόναλντΤο σπίτι της ΜάτζικαΚαλισόταΛιμνούποληΑτλαντίδαΚαθεδρικός Ναός της Νότρ ΝτακΜούχλας & Παλιατζούρας- Συλλεκτικά ΑντικείμεναΝτώσονΚλοντάικΟ ζωολογικός Κήπος του Σκρουτζ Μακ ΝτακΟι Επτά Πόλεις της ΤσιμπόλαΟμελέταΠλημμύρα ΣίτυΠόλη ΜαντάραΤο άγαλμα του ΚουτΤρα λα λάΕστιατόριο το παλιό βαγόνιΣτρατιωτικές ΕγκαταστάσειςΚρήτηΜονοτονίαΗ Απαγορευμένη Κοιλάδα

Αντικείμενα:

Η Φιλοσοφική ΛίθοςΤο Στέμμα του Τζένγκις ΧανΤυχερή ΔεκάραΗ Χρυσή ΠερικεφαλαίαΣούπερ ΚόλλαΣουπερ ΚερίΤο κανόνιΗ ατομική βόμβα του ΝτόναλντΤο αυτοκίνητο του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤο αυτοκίνητο του Γκαστόνε ΓκάντερΤο αυτοκίνητο της Γιαγιάς Ντακ

Τόμοι:

Πίνακες:

Οι ελαιογραφίες του Καρλ Μπαρκς1971-19721973-19741975-19761980-19891991-1997

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του Μπαρκς • Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς - 1940 / 1950 / 1960 / 1970 / 1980 / 1990