FANDOM

Η ιστορία Όλοι στην Θάλασσα είναι μια πολυσέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Φεβρουάριο του 1960, η οποία δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 97.

ΠερίληψηEdit

Ο θείος Σκρουτζ προσπαθεί να κρύψει ένα φορτίο χρυσού από τους Μουργόλυκους, κάνοντας το να μοιάζει με καλαμπόκι…

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ κλαίει και οδύρεται για λογαριασμό του θείου του, που τον έχει προσλάβει γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό. Ο λόγος ανησυχίας του Σκρουτζ είναι ότι έχει πουλήσει μερικές επιχειρήσεις του σε ένα κράτος και τον πλήρωσαν ένα δισεκατομμύριο σε χρυσό, που πρέπει όμως ο ίδιος να πάει να παραλάβει από το λιμάνι του κράτους. Ο μεγιστάνας ανησυχεί δικαιολογημένα, καθώς οι Μουργόλυκοι έχουν βάλει στο μάτι τον χρυσό και είναι αποφασισμένοι να σκαρφιστούν ένα σχέδιο για τον αποκτήσουν.

Ο Σκρουτζ καταλαβαίνει ότι ο φθηνότερος τρόπος μεταφοράς είναι με ένα ιστιοφόρο, που δεν θα εγείρει και υποψίες. Ετοιμάζεται έτσι να σαλπάρει με τα ανίψια του, όμως οι Χιούη, Λιούη και Ντιουή έχουν να εκθρέψουν μερικά ποντίκια για ένα εργαστήριο, οπότε ο Σκρουτζ τους βάζει να τα πάρουν και αυτά μαζί τους, στα κλουβιά τους.

Θάλασσα1

Ο Σκρουτζ παίρνει μαζί του τα ανιψάκια και τα ποντίκια τους..

Κατά την διάρκεια του ταξιδιού όμως τα ποντίκια πληθαίνουν και τα κλουβιά τους είναι πλέον μικρά, οπότε ο Σκρουτζ λέει στα παιδιά να τα ελευθερώσουν στο σφραγισμένο αμπάρι, ώστε να έχουν τον χώρο τους, όπως και γίνεται. Παράλληλα, οι Μουργόλυκοι έχουν αντιληφθεί πως ο Σκρουτζ θα μεταφέρει τα λεφτά του με τον φτηνότερο δυνατό τρόπο, δηλαδή με ιστιοφόρο και καταστρώνουν τα σχέδια τους. Ο Σκρουτζ και τα ανίψια του εν τω μεταξύ προσορμίζονται σε ένα λιμάνι για να αγοράσουν τροφή για τα τρωκτικά, μεταμφιεσμένοι, κι έντρομοι βρίσκουν τους Μουργόλυκους να κλέβουν μια τράπεζα στην περιοχή, οπότε τρέπονται σε φυγή.

Βρίσκουν όμως ένα φορτίο καλαμπόκι, που αγοράζουν, για να φαίνεται ότι είναι εμπορικό πλοίο, αλλά και για να ταΐσουν τα ποντίκια τους. Ο Σκρουτζ όμως έχει πεθάνει από την ανησυχία του, αφού πλέον γνωρίζει ότι οι Μουργόλυκοι έχουν μάθει για τον χρυσό και θα προσπαθήσουν να τον αρπάξουν σίγουρα, οπότε πρέπει να τον μεταφέρει με κάποιο τρόπο μυστικά. Σκέφτεται τότε ότι ο χρυσός μοιάζει πολύ με σπυριά καλαμποκιού, οπότε αποφασίζει ότι θα μετατρέψει τις ράβδους χρυσού που έχει να παραλάβει σε κομμάτια που να φαίνονται σαν καλαμπόκι.

Θάλασσα2

Οι Μουργόλυκοι δοκιμάζουν το καλαμπόκι!

Φτάνοντας στην χώρα αποβιβάζονται όλοι μεταμφιεσμένοι, παραλαμβάνουν το χρυσάφι, που μετατρέπουν στο κατάλληλο σχήμα και το φορτώνουν στα αμπάρια, πλάι σε αληθινό καλαμπόκι και ξεκινούν το ταξίδι της επιστροφής. Τα ανιψάκια διαπιστώνουν ότι τα τρωκτικά τους πλήττουν, οπότε τους δίνουν λίγα σπυριά χρυσάφι, που τα τρωκτικά αλλάζουν παθιασμένα με καλαμπόκι μεταξύ τους. Τότε όμως κάνουν την εμφάνιση τους στην περιοχή οι Μουργόλυκοι, που με κανονιές αναγκάζουν τον Σκρουτζ να σταματήσουν το σκάφος του.

Αφού όμως ψάχνουν παντού δεν καταφέρνουν να εντοπίσουν τον χρυσό και πιστεύουν ότι όλα αυτά ήταν μια επιχείρηση παραπλάνησης, όταν όμως παίρνουν λίγο καλαμπόκι για φαγητό καταλαβαίνουν την αλήθεια. Βρίσκουν έτσι τον χρυσό ανάμεσα στο βρώσιμο καλαμπόκι και αμέσως αρχίζουν να τον μεταφέρουν στο δικό τους πλοίο, απελπίζοντας τον Σκρουτζ. Κατά λάθος όμως ελευθερώνουν και τα ποντίκια, τα οποία ταξιδεύουν στο πλοίο των κλεφτών και μόλις βρίσκουν τον χρυσό αρχίζουν να τον ανταλλάζουν με το καλαμπόκι στο πλοίο του κροίσου.

Θάλασσα3

Τα ποντίκια αλλάζουν το καλαμπόκι με χρυσάφι!

Καθώς η ώρα περνάει τα ποντίκια εργάζονται πυρετωδώς, ενώ οι Μουργόλυκοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα και αποφασίζουν να σαλπάρουν, μόλις τα τρωκτικά έχουν ολοκληρώσει την ανταλλαγή. Στο τέλος, ο Σκρουτζ βλέπει ενθουσιασμένος τον χρυσό στο αμπάρι του πλοίου του και ευχαριστεί τα ποντίκια δίνοντας τους κι άλλα μπιχλιμπίδια για να ανταλλάζουν μεταξύ τους!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία Όλοι στην Θάλασσα αποτελεί μία ακόμα από τις συναρπαστικές αναμετρήσεις του θείου Σκρουτζ εναντίον των Μουργόλυκων, που δημιούργησε ο Καρλ Μπαρκς. Στην συγκεκριμένη ιστορία ο χρυσός μοιάζει με καλαμπόκι, θυμίζοντας έντονα την ιστορία Χαρά στα Λάχανα, όπου τα χαρτονομίσματα έμοιαζαν με μαρούλια. Υπάρχει μια αναφορά μάλιστα στο χρυσάφι που έγινε καλαμπόκι στην ιστορία Σύμβολο Κύρους, του Καρλ Μπαρκς, που δημοσιεύθηκε το 1963, σε μια από τις σπάνιες αναφορές του καλλιτέχνη σε προηγούμενη δημιουργία του.

Παράξενο είναι επίσης το γεγονός ότι στην πρώτη έκδοση της ιστορίας στο Uncle Scrooge 31, το 1960 το σακάκι του θείου Σκρουτζ ήταν πράσινο, ενώ οι Μουργόλυκοι φορούσαν μια μπλε στολή και τα ποντίκια είναι καφέ, κι όχι λευκά.

ΕξώφυλλαEdit