FANDOM

Μια ιστορία σε σενάριο και σχέδιο Ουίλλιαμ Βαν Χoρν. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 269.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ αποκτά νέους γείτονες. Ο ίδιος τους θεωρεί πολύ ύποπτους και προσπαθεί με τους πιο κωμικοτραγικούς τρόπους να ανακαλύψει τι μαγειρεύουν! 

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια επιστρέφοντας στο σπίτι τους βλέπουν ότι το διπλανό σπίτι που ήταν άδειο επί μήνες, επιτέλους απόκτησε νέο κάτοικο! Πετυχαίνουν μάλιστα έναν από τους νέους γείτονές τους να ξεφορτώνει από ένα φορτηγάκι κάποια περίεργα συμπράγκαλα. Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη αποφαίνονται ότι φαίνεται κάπως μυστήριος, τόσο ο ίδιος όσο και τα διάφορα αντικέιμενα που μεταφέρει. Ο Ντόναλντ απαντά ότι δεν τους αφορά και πως δεν πρέπει να γίνονται αδιάκριτοι.

Την άλλη μέρα όμως αλλάζει γνώμη. Αναφέρει στα ανιψάκια του, ότι πράγματι ο νέος γείτονας έχει κάτι το παράξενο. Τα ανιψάκια του αντιθέτως, του δηλώνουν ότι δεν είναι σωστό να ασχολούνται με τους άλλους και να τους σχολιάζουν, όπως τους είπε και ο ίδιος την προηγούμενη ημέρα. Παρ' όλ' αυτά ο θείος τους δεν το βάζει κάτω και τους δείχνει ένα μυστηριώδες μαραφέτι που έχουν εγκαταστήσει στο παράθυρό τους, που μοιάζει με τηλεσκόπιο εξηγώντας τους ότι πιστεύει πως τους παρακολουθούν. Τα ανιψάκια όμως δεν πείθονται, με αποτέλεσμα να αποφασίζει ο Ντόναλντ να αναλάβει μόνος του δράση.

Πλησιάζει λοιπόν στο σπίτι τους και ακούει κάποιους ύποπτους θορύβους να έρχονται από μέσα θεωρώντας ότι είναι κάποιος μυστικός κώδικας. Γυρίζει φουριόζος στο δικό του σπίτι για να μεταφέρει στα ανίψια του την πεποίθησή του ότι οι νέοι γείτονές τους είναι πράκτορες που επικοινωνούν με κωδικούς! Τον αγνοούν και τον ειρωνεύονται, μέχρι που μέσα στο σκοτάδι παρατηρεί δύο τύπους που μεταφέρουν δύο κασόνια στους ύποπτους γείτονες και σκέφτεται ένα νέο σχέδιο για να ανακαλύψει τη μυστηριώδη δραστηριότητά τους. 

Το επόμενο πρωί λοιπόν πράγματι, ο Ντόναλντ μεταμφιέζεται σε ευτραφή πλασιέ αμονιών και κατευθύνεται προς το διπλανό σπίτι. Χτυπά την πόρτα και ζητά από τον γείτονα να τον αφήσει να μπει μέσα για να ξαποστάσει, εκείνος όμως τον πετά τελικά έξω με τις κλωτσιές! Δεν τα βάζει παρ' όλ' αυτά κάτω. Μεταμφιέζεται σε τεχνικό τηλεφωνικής και χτυπά και πάλι την πόρτα του σπιτιού των γειτόνων. Αυτή τη φορά του ανοίγει μια γυναίκα, στην οποία επισημαίνει ότι το τηλέφωνό τους έχει βλάβη. Εκείνη όμως τον αποστομώνει απαντώντας του ότι δεν έχουν καν τηλέφωνο!

Το γεγονός ότι δεν έχουν τηλέφωνο το μόνο που καταφέρνει τελικά είναι να πεισμώσει ακόμα περισσότερο τον Ντόναλντ, αφού ο ίδιος αναπτύσσει τη θεωρία ότι κάθε φιλήσυχος πολίτης διαθέτει τηλέφωνο. Σύντομα λοιπόν αλλάζει μεταμφίεση, αυτή τη φορά παριστάνοντας τον επιθεωρητή της υπηρεσίας ελέγχου τερμιτών, και λέγοντας στην γειτόνισσα, ότι η υπηρεσία του έλαβε ανησυχητικές αναφορές για παρουσία τερμιτών στην οικία της. Εκείνη όμως παρατηρεί ότι το σήμα του δεν προέρχεται από επίσημο φορέα αλλά από το φαν κλαμπ διαστημική περίπολος και τον εκσφενδονίζει έξω από το σπίτι!

Ο Ντόναλντ τελικά μετά από τόσες αποτυχίες, αναγκάζεται να αφήσει τις μεταμφιέσεις και προσπαθεί αυτή τη φορά να ακούσει τις συνομιλίες τους οι οποίες χαρακτηρίζονται από συχνά χάχανα! Για να δει καλύτερα, αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τη σούστα των ανιψιιών του! Καθώς όμως πηδά με αυτήν, μην μπορώντας να τη χειριστεί καλά, τελικά σπάει το τζάμι του σπιτιού του και καταλήγει στο εσωτερικό του, και συγκεκριμένα στην τραπεζαρία όπου βρίσκονται και τα ανίψια του. Εκείνα τον συμβουλεύουν να διακόψει τις παρακολουθήσεις αλλά ο θείος τους είναι ανένδοτος. 

Το ίδιο βράδυ λοιπόν βλέπει τους γείτονές του να μπαίνουν στον κήπο του με μεγάλη προσοχή να μην γίνουν αντιληπτοί. Τους φωτίζει με τον φακό και έκπληκτος παρατηρεί ότι κουβαλούν μαζί τους κάμερα και άλλα σύνεργα λήψης! Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη που εκείνη τη στιγμή βγαίνουν στον κήπο, έκπληκτοι αναγνωρίζουν στο πρόσωπο της νέας τους γειτόνισσας, την Άσπα Χαλάστρα, που παρουσιάζει την εκπομπή Γείτονες στον Αέρα, ένα δημοφιλές ριάλιτυ σώου.

Οι ίδιοι μάλιστα, ο κινηματογραφιστής και η Άσπα του εξηγούν ότι θα γίνει το αστέρι της εκπομπής της για την άλλη εβδομάδα, καθώς όλα αυτά τα παράξενα μαραφέτια που είχαν, τα χρησιμοποίησαν για την βιντεοσκόπηση των ξεκαρδιστικών αντιδράσεών του! Πράγματι, μετά από μια εβδομάδα, η εμφάνιση του Ντόναλντ σπάει κάθε ρεκόρ θεαματικότητας, ενώ μάλιστα το κοινό τον ψηφίζει ως τον πιο σαχλό γείτονα της χρονιάς, με τον ίδιο να αναγκάζεται να μετακομίσει στα υψίπεδα της Βολιβίας για να αποφύγει τον διασυρμό!