FANDOM

Η ιστορία Αθέμιτος Ανταγωνισμός είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Οκτώριο του 1947 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 1948.

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ πετάγεται χαρούμενος από την πολυθρόνα του, όπου διαβάζει την εφημερίδα, επειδή βρήκε μια ιδανική δουλειά!

Η Γενική Τηλεγραφική ζητά διανομείς κι ο Ντόναλντ ελπίζει ότι με τα γενναία φιλοδωρήματα που θα λαμβάνει θα πιάσει την καλή. Τα ανίψια όμως δεν κάθονται άπρακτα κι έτσι μετά από λίγο και οι τέσσερις δουλεύουν ως διανομείς.

Τα παιδιά λένε στον Ντόναλντ να μην ανησυχεί, καθώς υπάρχει αρκετή δουλειά για όλους, αλλά ο Ντόναλντ ήδη μηχανορραφεί τρόπους ώστε να μπορέσει να παραδώσει περισσότερα τηλεγραφήματα από τα παιδιά. Πράγματι, φεύγει από την εταιρεία κι επισκέπτεται ένα φίλο του, στον οποίο λέει να πάρει την Γενική Τηλεγραφική και να ζητήσει τρεις διανομείς να πάνε να τραγουδήσουν ένα μήνυμα, στην άλλη άκρη της πόλης σε μια ανύπαρκτη διεύθυνση. Έτσι, τα παιδιά ξεκινάνε να παραδώσουν το μήνυμα σε μια κυρία στην οδό Μιζέριας, σε μια από τις πιο φτωχές περιοχές της πόλης.

Εν τω μεταξύ, ο Ντόναλντ επιστρέφει πίσω στα γραφεία της εταιρείας και του ανατίθεται να μεταφέρει ένα τηλεγράφημα στην γειτονιά των κροίσων. Χαρούμενος, καθώς θεωρεί ότι τον περιμένει μεγάλο φιλοδώρημα παίρνει ένα ταξί και ξεκινάει.

Παράλληλα τα ανίψια συναντούν μεγάλη κακοκαιρία και δυσκολίες αλλά συνεχίζουν πεζή τον δρόμο τους. Ο Ντόναλντ φτάνει τελικά στην διεύθυνση, όμως όταν διαβάζει το μήνυμα, που είναι ρομαντικής φύσεως, η πάμπλουτη παραλήπτρια του εξαγριώνεται και τον πετάει έξω με τις κλωτσιές. Και πάλι όταν επιστρέφει στα κεντρικά τον στέλνουν στην γειτονιά των κροίσων κι έτσι ξαναπαίρνει ταξί κι επιστρέφει.

KW2b

Οι οικογένεια Ντακ πιάνει δουλειά, με τον Ντόναλντ, θυμωμένο που θα έχει ανταγωνιστές...

Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη φτάνουν μετά από πολλούς κόπους στην οδό Μιζέριας, αλλά ούτε αριθμοί στα σπίτια υπάρχουν ούτε ξέρει κανείς που μένει η παραλήπτρια του μηνύματος. Απελπισμένα συνεχίζουν ώσπου φτάνουν στο τελευταίο σπίτι, πιστεύοντας ότι εκεί θα μένει η δεσποινίδα που ψάχνουν. Όμως μια κακάσχημη στρίγγλα τους ανοίγει την πόρτα, η οποία δεν είναι φυσικά αυτή που ψάχνουν και τους διώχνει κλωτσηδόν. Οι θαρραλέοι διανομείς όμως αποφασίζουν ότι πρέπει να εκτελέσουν το καθήκον τους και αρχίζουν να τραγουδάνε το τραγούδι, το οποίο αποδεικνύεται πως είναι μια ρομαντική μπαλάντα.

Η στριμμένη που τους έδιωξε γοητεύεται από το τραγούδι, θεωρώντας πως το έστειλε κάποιος θαυμαστής της που έκανε λάθος το όνομα της και φιλοδωρεί τα παιδιά με 10 δολάρια το καθένα! Έτσι τα παιδιά έχουν πλέον χρήματα για να μπορέσουν να γυρίσουν άνετα και χωρίς ταλαιπωρίες. Ο Ντόναλντ φτάνει τελικά στο σπίτι του πάμπλουτου παραλήπτη του τηλεγραφήματος του, όμως ο μπάτλερ του σπιτιού δεν τον αφήνει να μπει και τον διώχνει με την βία. Όμως ο διανομέας δεν το βάζει κάτω και τρυπώνει στο σπίτι από ένα παράθυρο. Ο κύριος Χρυσογένης, όπως λέγεται ο παραλήπτης, είναι κλεισμένος στο γραφείο του με δυσπεψία, αλλά ο Ντόναλντ δεν πτοείται και πάει και τον συναντάει.

KW2a

Η στριμμένη γριά γοητεύεται από το τραγούδι των ανιψιών!

Όταν του λέει πως επειδή κάνει πολύ κρύο αξίζει ένα φιλοδωρηματάκι, ο Χρυσογένης σκεπτικός του λέει πως αυτός είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας όπου δουλεύει και λέει πως θα τηλεφωνήσει στο πρακτορείο ώστε να του στείλουν αμέσως την αμοιβή του. Το υπερεπείγον μήνυμα παραδίδεται στα παιδιά για να το πάνε κι όταν φτάνουν ο Χρυσογένης τους λέει να το τραγουδήσουν στον Ντόναλντ. Όμως το τραγούδι ανακοινώνει στον Ντόναλντ πως απολύεται από τη δουλειά του και δεν πρέπει να περιμένει μπουρμπουάρ...

Ο τελευταίος έξω φρενών, φεύγει από το σπίτι , ενώ τα ανίψια παίρνουν άλλα τριάντα δολάρια φιλοδώρημα. Τελικά, ενώ θέλουν να δείξουν τα χρήματα που κέρδισαν στο θείο τους αποφασίζουν να πάρουν ταξί, επειδή έχει προχωρήσει αρκετά μπροστά και δεν τον προλαβαίνουν!