FANDOM

Η ιστορία Ακαταμάχητο Άρωμα σε σενάριο Μάου Χέυμανς και Κίρστεν Ντε Γκράαφ και σχέδιο Μπας Χέυμανς. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 236.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ και ο Γκαστόνε προσκαλούν την Νταίζυ σε ρομαντικό δείπνο, και απ' ό,τι φαίνεται ο επιτυχών θα είναι αυτός που θα καταφέρει να αρωματιστεί καλύτερα.

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ και ο Γκαστόνε είχαν ακριβώς την ίδια ιδέα: Να καλέσουν την Νταίζυ σε ρομαντικό δείπνο σε ένα ακριβό εστιατόριο. Έτσι, καταλήγουν να τσακώνονται έξω από την πόρτα της. Εκείνη μόλις της κάνει την πρόταση ο Ντόναλντ, τον αποστομώνει λέγοντάς του ότι δεν μπορεί να πάει σε ένα σικ ρεστωράν με κάποιον που βρωμάει ρέγγα (ο Ντόναλντ έχει ξεκινήσει να εργάζεται ως βοηθός ψήστη στο τμήμα καπνιστής ρέγγας ενός εργοστασίου). Ούτε ο Γκαστόνε όμως τα πάει καλύτερα, διότι έχει πάρει κι αυτός μυρωδιά ρέγγας επειδή έπαιξε ξύλο με τον Ντόναλντ.

Σπεύδουν λοιπόν και οι δύο προς αντίθετες κατευθύνσεις για να παρφουρμαριστούν. Ο Ντόναλντ μένει δύο ώρες στο μπάνιο, όμως η ψαρίλα δε λέει να φύγει με τίποτα. Από την άλλη άμα ξοδέψει λεφτά για άρωμα, δε θα του μείνει ούτε δεκάρα για το δείπνο. Έτσι, του έρχεται η ιδέα να φτιάξει μόνος του ένα νέο άρωμα με υλικά που έχει στο σπίτι! Αφού ψεκάζεται, πηγαίνει γεμάτος αυτοπεποίθηση στη γειτόνισσα για να κάνει μία δοκιμή. Εκείνη, μόλις τον πλησιάζει πέφτει ξερή και ο Ντόναλντ απογοητευμένος τρέχει γρήγορα στο μπάνιο του να ξεπλυθεί.

Δεν τα βάζει κάτω και πηγαίνει στη δημοτική βιβλιοθήκη για να μελετήσει επισταμένα το θέμα. Εκεί, διαβάζει σε ένα βιβλίο ότι η οσμή του αρσενικού παρδαλοκάστορα της ερήμου δίνει ακαταμάχητη γοητεία στα ανδρικά αρώματα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο παρδαλοκάστορας είναι ένα εξαιρετικά σπάνιο ζώο. Σύμφωνα με το βιβλίο, παρδαλοκάστορες υπάρχουν στην κοιλάδα του Ρίο Ξέρα, όπου και πηγαίνει ο Ντόναλντ και μετά από πολλές προσπάθειες καταφέρνει να πιάσει έναν και να κόψει τα μουστάκια του που είναι απαραίτητα ως συστατικό για το ιδανικό άρωμα.

Την ίδια ώρα στη Λιμνούπολη, ο Γκαστόνε μπαίνει σε ένα κατάστημα με αρώματα πολυτελείας. Οι ιδιοκτήτες τον ενημερώνουν ότι είναι ο εκατοστός χιλιοστός πελάτης του οίκου τους και του προσφέρουν ως δώρο ένα μπουκάλι του νέου αρώματος του Υβ Σαιν Φλωράν που κοστίζει χίλια δολάρια το γραμμομόριο.

Μόλις βγαίνει από το κατάστημα τρέχοντας για να πάει στο σπίτι της Νταίζυ και να την πάρει για το δείπνο, πέφτει πάνω στον Ντόναλντ ο οποίος εν τω μεταξύ έχει επιστρέψει από την κοιλάδα. Ο Γκαστόνε κορδώνεται για το πανάκριβο άρωμα που έπεσε στα χέρια του, αλλά ο Ντόναλντ αδιαφορεί απολύτως γι' αυτό, με αποτέλεσμα ο Γκαστόνε να ανησυχήσει. Παρατηρεί τότε ένα χαρτί που έπεσε από την τσέπη του Ντόναλντ τη στιγμή της σύγκρουσης τους. Σε αυτό το χαρτί είναι γραμμένη η συνταγή για το ακαταμάχητο άρωμα με τα μουστάκια παρδαλοκάστορα. Έτσι, ο Γκαστόνε αποφασίζει να κάνει πονηριά και να αλλάξει το μπουκαλάκι με το άρωμα που έχει φτιάξει ο Ντόναλντ με το δικό του άρωμα. Ο ίδιος μάλιστα περιλούζεται με ολόκληρο το άρωμα με τα μουστάκια παρδαλοκάστορα.

Τελικά, τα δύο ξαδέρφια φτάνουν παράλληλα στο σπίτι της Νταίζυ. Εκεί, ο Γκαστόνε αποκαλύπτει στον Ντόναλντ ότι του πήρε το άρωμα που έφτιαξε και το αντικατέστησε με το άρωμα του Φλωράν. Φυσικά ο Ντόναλντ γίνεται έξω φρενών. Όταν όμως ο Γκαστόνε πλησιάζει την Νταίζυ για να της δώσει τα λουλούδια που της έχει φέρει και να την προσκαλέσει σε δείπνο έρχεται κοντά του ένας παρδαλοκάστορας, τον οποίο η Νταίζυ χαρακτηρίζει ως "πανάσχημο ζουλάπι". Γρήγορα στο σημείο καταφθάνει μία αγέλη παρδαλοκαστόρων οι οποίοι κυνηγούν αφηνιασμένοι τον Γκαστόνε, επειδή υπερέβαλε στη δόση αρώματος που έβαλε. Έτσι, τελικά η Νταίζυ βγαίνει για δείπνο με τον Ντόναλντ