FANDOM

Η ιστορία Αντίσταση Κατά των Πωλητών είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Μάρτιο του 1947, η οποία δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του ίδιου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 95.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ προσπαθεί να ξεκουραστεί αλλά πλασιέ τον ενοχλούν συνεχώς και αποφασίζει να πάρει επιθετικά μέτρα…

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ πληροφορεί τον γείτονα του πως έχει μια ολόκληρη εβδομάδα διακοπές, αλλά δεν θα πάει πουθενά, παρά θα ξεκουραστεί σπίτι του. Πράγματι, στέλνει τα παιδιά στο αγρόκτημα της Γιαγιάς για μια εβδομάδα και αφού βάζει σάντουιτς δίπλα από το κρεβάτι του ετοιμάζεται να κοιμηθεί.

Πριν όμως προλάβει να κλείσει τα μάτια του χτυπάει το κουδούνι του ένας πλασιέ, που πουλάει μια άχρηστη εφεύρεση, την οποία ο Ντόναλντ αγοράζει, για να τον ξεφορτωθεί. Τρέχει στο κρεβάτι του, αλλά τον προλαβαίνει το κουδούνι, που χτυπάει ένας διαφορετικός πωλητής. Αυτή την φορά προωθούνται μερικές εγκυκλοπαίδειες, παντελώς άχρηστες, τις οποίες ο Ντόναλντ αγοράζει, ώστε να βρει επιτέλους την γαλήνη του.

Αφού ξαπλώνει στο κρεβάτι του, ηχεί για τρίτη φορά το κουδούνι, αλλά το παπί αποφασίζει να το αγνοήσει. Μην γνωρίζοντας όμως για την ταυτότητα του ατόμου που χτυπάει ανοίγει τελικά την πόρτα, κι αποδεικνύεται ότι είναι ακόμα ένας πλασιέ. Αυτή την φορά το προϊόν είναι ένας σιγαστήρας κουδουνιού, τον οποίο ο Ντόναλντ αγοράζει χαρούμενος, για να λύσει το πρόβλημα του.

Ο σιγαστήρας αποδεικνύεται ότι είναι μια τσίχλα, την οποία μασάς και τοποθετείς πίσω από το κουδούνι, οπότε ο Ντόναλντ πέφτει κορόιδο, αλλά αποφασίζει και πάλι να χρησιμοποιήσει την τσίχλα. Αφού ηχομονώνει το κουδούνι πέφτει και πάλι για ύπνο, όμως σύντομα τον ζώνουν οι ενοχές, καθώς μπορεί να χτυπήσει κάποιος γνωστός του ή να πρόκειται για κάτι επείγον. Βγάζει έτσι την τσίχλα και αμέσως το κουδούνι ηχεί, οπότε ο Ντόναλντ καχύποπτος αποφασίζει να κοιτάξει από την γωνία του σπιτιού και να μην ανοίξει κατευθείαν την πόρτα. Αυτός που χτυπάει είναι ακόμα ένας πωλητής, που πουλάει περισκόπια, δύο εκ των οποίων αγοράζει ο Ντόναλντ, για να λύσει το πρόβλημα του.

Κάνοντας μερικές τροποποιήσεις στο σπίτι του προσαρμόζει τα περισκόπια έτσι ώστε να μπορεί να δει από το κρεβάτι ποιος χτυπάει την πόρτα. Μόλις ξαπλώνει ένας ακόμα πωλητής χτυπάει το κουδούνι και ο Ντόναλντ αρχίζει να το κοροϊδεύει από το κρεβάτι του, οπότε ο άνθρωπος θυμώνει. Καθώς προωθεί συσκευές που βάζουν κρέμα σε τούρτες σπρώχνει σαντιγί μέσα στα περισκόπια και σκεπάζει τον Ντόναλντ στο κρεβάτι του.

Το παπί είναι πλέον έξω φρενών, οπότε αρχίζει να δουλεύει πυρετωδώς, φτιάχνοντας μια μηχανή που πετάει μακριά τους ανεπιθύμητους. Αφού δουλεύει μερόνυχτα, προκαλώντας την περιέργεια του γείτονα του παίρνει τους φίλους του για να τους ειδοποιήσει να χτυπούνε το κουδούνι με ειδικό τρόπο, ειδάλλως θα την πατήσουν, κι εν συνεχεία πέφτει για ύπνο.

Χωρίς να το ξέρει φτάνουν πίσω στο σπίτι οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη, που έχουν φύγει μερικές μέρες νωρίτερα από την Γιαγιά Ντακ. Καθώς δεν γνωρίζουν πως πρέπει να χτυπήσουν, εκτοξεύονται από την εφεύρεση του Ντόναλντ, πίσω στον δρόμο.
Αντίσταση2

Ο Ντόναλντ φτιάχνει μια συσκευή που απωθεί τους πλασιέ...

Αποφασίζουν έτσι να τρυπώσουν από μια μυστική είσοδο στο σπίτι, και να ρωτήσουν τον θείο τους τι συμβαίνει.

Εκείνος ξαφνιάζεται όταν τους βλέπει και τους ρωτάει τι συνέβη και γύρισαν νωρίτερα από το αναμενόμενο. Τα παιδιά του απαντούν πως έγινα πλασιέ και πουλάνε χαλάκια εισόδου, οπότε επέστρεψαν για να αγοράσει μερικά. Στο τέλος, ο Ντόναλντ κυνηγάει έξω φρενών τα παιδιά, ενώ ο γείτονας του απορεί, σκεπτόμενος πως το παπί δεν ξεκουράζεται ποτέ!

ΠαρασκήνιοEdit

Στην ιστορία Αντίσταση Κατά των Πωλητών ο Καρλ Μπαρκς παρουσιάζει ακόμα μια από τις παλαβές εφευρέσεις του, αυτή την φορά πρόκειται ένα μηχάνημα που εκτοξεύει τους πλασιέ. Είναι ακόμα μια από τις πατέντες του μεγάλου δημιουργού, όπως αυτές που δημιούργησε αργότερα, στις ιστορίες με τον Κύρο Γρανάζη.