FANDOM

Η ιστορία Αόρατος Κλέφτης είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Αύγουστο του 1944 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του επόμενου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 202.

ΠερίληψηEdit

Ένα παπί με έντονο ταμπεραμέντο και ένα εκκεντρικό τρωκτικό με τάσεις κλεπτομανίας δεν μπορούν να ζήσουν κάτω από την ίδια στέγη...

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ ανακαλύπτει ότι λείπει από το ράφι του ένας αποξηραμένος αστερίας και ότι στη θέση του υπάρχει ένα κουμπί από στολή ανθυποφαντάρου. Πιστεύοντας ότι τον πήραν τα παιδιά πάει να τους ζητήσει εξηγήσεις, αλλά εκείνα του απαντάνε ότι δεν τον έχουν αγγίξει καν!

Ο Ντόναλντ παραξενεμένος μπαίνει ξανά στο σπίτι και βλέπει έντρομος ότι χάθηκε και ο βαλσαμωμένος του βάτραχος και ότι στη θέση του
Υπάρχοντα ποντικιού

Τα υπάρχοντα του ποντικού!

υπάρχει πλέον ένα παλιό εισιτήριο για άμαξα με άλογα! Μόλις πηγαίνει στην κουζίνα με τα ανιψάκια του, παρατηρεί ότι το ντουλάπι είναι άδειο, εξαφανίστηκαν τα τρόφιμα και στη θέση τους υπάρχουν φύλλα, μία δαχτυλήθρα, γόπες από πούρο και ένα κομμάτι κάρβουνο.

Παίρνει λοιπόν το δίκαννο για να πιάσει τον κλέφτη και όπως βγάζει το φυσίγγι για να ελέγξει αν έχει σκουριάσει η κάννη, ξαφνικά εξαφανίζεται κι αυτό. Συνιστά στα ανιψάκια του να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα και ξαφνικά ένα ποντικάκι βγαίνει από μία μικρή τρύπα στον τοίχο και καταφέρνει να πάρει το καπέλο του Ντόναλντ αφήνοντας στη θέση του ένα βατόμουρο.

Δοκανο

Το χέρι του Ντόναλντ πιάνεται στο δόκανο.

Ο Ντόναλντ που προλαβαίνει να το δει, ανακαλύπτει τη φωλιά του και ετοιμάζεται να του ρίξει το τελευταίο φυσίγγι μόλις το δει να βγαίνει. Το ποντίκι εν τω μεταξύ φέρνει με τα δόντια του ένα παλιό πάνινο ποντίκι για να το δώσει ως το αντάλλαγμα για το επόμενό του απόκτημα και όπως πάει να το βγάλει, ο Ντόναλντ το πυροβολά χάνοντας και το τελευταίο του φυσίγγι.

Ο Ντόναλντ τότε δοκιμάζει να βάλει μία φάκα μέσα στην τρύπα και μόλις ακούει κάτι, θεωρεί ότι το ποντίκι πιάστηκε, βάζει το χέρι του μέσα στην τρύπα για να βγάλει τη φάκα, αλλά τελικά το χέρι του πιάνεται σε ένα δόκανο για αρκουδόλυκους που άφησε το ποντίκι σαν αντάλλαγμα για την φάκα! Τότε, αποφασίζει να τοποθετήσει στην τρύπα ένα ειδικό καπνογόνο το οποίο θα εξολοθρεύσει αυτοστιγμεί το τρωκτικό!

Το ποντίκι το σκάει

Το ποντίκι το σκάει ανοίγοντας μία τρύπα στο δάπεδο!

Το ποντίκι όμως βλέποντας το αέριο να πλησιάζει, τρέχει στα λαγούμια του, και ανοίγει μία τρύπα στο δάπεδο για να βγει. Ο καπνός βρίσκει διέξοδο από την τρύπα του δαπέδου και παραλίγο να πνίξει τους Ντακ. Ο Ντόναλντ πάει να πάρει μία ασπιρίνη από το φαρμακείο του σπιτιού, αλλά βλέπει ότι το ποντίκι το έχει αδειάσει και αυτό, και έχει βάλει στη θέση των φαρμάκων ένα βιβλίο.

Ορδές ποντικών μέσα στο σπίτι

Ορδές ποντικών έχουν μπει μέσα στο σπίτι και το έχουν καταστρέψει!

Γρήγορα λοιπόν θείος και ανίψια περνούν στο επόμενο σχέδιο χωρίς χρονοτριβή: βάζουν έναν μουσικό δίσκο στο τέρμα, και φεύγουν από το σπίτι, ελπίζοντας ότι το ίδιο θα κάνει και το ποντίκι ενοχλημένο από τον θόρυβο. Όταν όμως επιστρέφουν, βλέπουν τρομοκρατημένοι ότι ορδές ποντικών έχουν μπει στο σπίτι και ροκανίζουν τα πάντα. Ο Ντόναλντ ανακαλύπτει ότι ο δίσκος που έβαλε ήταν ο Μαγεμένος Αυλός.

Έτοιμος για όλα, τρέχει μέχρι το χρηματοκιβώτιο για να πάρει μία χειροβομβίδα και να τινάξει τα ποντίκια στον αέρα. Το χρηματοκιβώτιο όμως είναι άδειο, λείπουν τα πάντα, μέχρι και τα συμβόλαια του σπιτιού. Ο Ντόναλντ τότε σκέφτεται την τούμπα που έχουν στο γκαράζ, την οποία θα χρησιμοποιήσει για να παίξει τον Μαγεμένο Αυλό και να παρασύρει τα ποντίκια μακριά από εκεί. Η τούμπα όμως είναι βουλωμένη και δεν βγάζει ήχο. Έντρομος ανακαλύπτει ότι μέσα είναι η χειροβομβίδα, την οποία κατά λάθος ρίχνει κάτω.

Συντρίμμια

Το σπίτι βρίσκεται σε άθλια κατάσταση!

Ο Ντόναλντ σκεπάζει την χειροβομβίδα με την τούμπα και ακολουθεί μία φοβερή έκρηξη, η οποία διώχνει όλα τα ποντίκια. Μπαίνοντας μέσα στο σπίτι οι Ντακ, όμως βλέπουν μόνο συντρίμμια, αφού τα ποντίκια τα έχουν καταστρέψει όλα. Τελικά, μόλις όταν ο Ντόναλντ χαίρεται γιατί απέδειξαν ποιος κάνει κουμάντο σε αυτό το σπίτι, όλο το οικοδόμημα που έχει αποσαθρωθεί εντελώς, καταρρέει και μένει ένας σωρός από διαλυμένα ξύλα και σανίδες!