FANDOM

Η ιστορία Βρώμικο Χρήμα αποτελεί μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε ο Κάι Βαινιομάκι και σχεδίασε ο Φρανσίσκο Ροντρίγκεζ Πεϊνάδο. Δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2009. Στην Ελλάδα την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 259.

ΠερίληψηEdit

Ο Σκρουτζ αποφασίζει να εκμεταλλευτεί τη δυσωδία που προκαλούν στα χαρτονομίσματα τα υγρά που εκκρίνει ένα κουνάβι με το σχέδιό του να έχει κωμικοτραγικά αποτελέσματα! 

ΥπόθεσηEdit

Ο Σκρουτζ περπατάει στο πάρκο σκεπτόμενος με θυμό ότι πρέπει να κάνει μια φρικτή αγγαρεία: Πριν από έναν μήνα αγόρασε από ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο, τον Ρικ Χρυσούλη που κληρονόμησε την περιουσία του πατέρα του και την εξανεμίζει με τεράστιες σπατάλες, ένα πολυτελές ξενοδοχείο και σήμερα πρέπει να του δώσει τα χρήματα. Έχοντας αυτά στο μυαλό του, βλέπει ένα εκατονταδόλλαρο στο γρασίδι και τρέχει να το πιάσει. Όταν πάει όμως πιο κοντά, παρατηρεί ότι πίσω από το χαρτονόμισμα βρίσκεται ένα κουνάβι με απαίσια μυρωδιά. Όταν το πλησιάζει, το κουνάβι εκτοξεύει υγρά τα οποία καταλήγουν στο αντικείμενο του πόθου. Ο Σκρουτζ παρ' όλη την απαίσια μυρωδιά που έχει πλέον το εκατοντοδόλλαρο, το παίρνει. 

Στον δρόμο, ένα παιδί του ζητά να δώσει λεφτά για έναν έρανο. Μόλις όμως μυρίζει την μπόχα που αναδύει το χαρτονόμισμα που κρατά ο Σκρουτζ, αλλάζει γνώμη και κάνει μεταβολή! Το δαιμόνιο παπί τότε σκέφτεται μια μεγάλη πονηριά! Επιστρέφει στο Θησαυροφυλάκιό του και το βάζει μέσα σε ένα αεροστεγές πλαστικό σακουλάκι, ενώ στη συνέχεια επισκέπτεται την καντίνα. Όταν παραγγέλνει, ο μαγαζάτορας του θυμίζει ότι ποτέ δεν έχει πληρώσει και επισημαίνει πως δεν πρόκειται να του δώσει φαγητό, εφόσον δεν του το πληρώσει έπειτα μαζί με όλα τα υπόλοιπα χρωστούμενα. Ο Σκρουτζ δέχεται και όταν ολοκληρώνει το φαγητό του, βγάζει το εκατοντοδόλλαρο για να πληρώσει. Αμέσως, το μαγαζί κυριεύει μια απαίσια μπόχα που αναγκάζει όλους τους πελάτες να βγουν έξω. Ο μαγαζάτορας γίνεται έξω φρενών και λέει στον Σκρουτζ ότι δεν γίνεται να κρατήσει το βρωμερό αυτό χαρτονόμισμα στο ταμείο του, και ότι του κερνάει όσα έφαγε. 

Ο Σκρουτζ πανευτυχής που το σχέδιό του πέτυχε, κατευθύνεται προς ένα μαγαζί με πανάκριβες γούνες και δερμάτινα. Ζητά ένα ζεγάρι γάντια δεντρογαλιάς αξίας ενενήντα εννέα δολλαρίων και βγάζει το χαρτονόμισμα για να πληρώσει με τον πωλητή αηδιασμένο, να του τα χαρίζει! Το σκηνικό επαναλαμβάνεται με τον Νώντα τον υδραυλικό που αποφασίζει να του ζητήσει τα χρωστούμενα τον άλλο μήνα και με έναν ζητιάνο που ζητά ελεημοσύνη. 

Τότε, το διάσημο παπί αποφασίζει να επαναλάβει την ίδια τακτική σε μεγαλύτερη κλίμακα! Γεμίζει ένα τσουβάλι με τα λεφτά που χρωστάει στον Χρυσούλη και πάει στο πάρκο για να τα περιλούσει το κουνάβι και να αποκτήσουν και αυτά την απαίσια μυρωδιά του εκατονταδόλλαρου! Στη συνέχεια με τη λιμουζίνα του πηγαίνει στο γραφείο του νεόπλουτου σπάταλου κροίσου. Ο Χρυσούλης αηδιάζει και αποφασίζει να μην τα δεχθεί, μην αντέχοντας την δυσωδία! Όταν ο Σκρουτζ όμως πάει να φύγει με το σακί ανά χείρας, τον εμποδίζει λέγοντάς του ότι εάν τα βγάλει έξω, θα ρυπάνουν ανεπανόρθωτα την ατμόσφαιρα, ενώ προσφέρεται να τα κάψει στο τζάκι για να αντιμετωπιστεί η άθλια βρώμα! Ο Σκρουτζ φυσικά παθαίνει σοκ όταν βλέπει πενήντα εκατομμύρια να καταλήγουν στην πυρά!