FANDOM

Η ιστορία Γκούφυ και η Αγνή είναι μια πολυσέλιδη ιστορία που έγραψαν οι Μέριλ Ντε Μάρις και Φλόυντ Γκότφρεντσον και σχεδίασε ο τελευταίος με την βοήθεια και του Μπιλ Ράιτ στο μελάνωμα. Η ιστορία δημοσιεύθηκε σε συνέχειες με την μορφή στριπ στον καθημερινό αμερικανικό τύπο από τις 23 Μαΐου 1942 μέχρι και τις 15 Αυγούστου του ίδιου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε σε τέσσερα μέρη που δημοσιεύθηκαν από το ΚΟΜΙΞ 73 μέχρι το ΚΟΜΙΞ 76.

ΠερίληψηEdit

Ο Γκούφυ αποκτάει ένα ήμερο λιοντάρι την Αγνή, την οποία όμως οι γείτονες και συμπολίτες του δεν θέλουν κοντά τους κι έτσι θα κάνουν τα πάντα για να την διώξουν, επιστρατεύοντας μέχρι και τον δήμαρχο…

ΥπόθεσηEdit

Ο Γκούφυ έχει υιοθετήσει ένα ήμερο λιοντάρι, την Αγνή, η οποία μένει στο σπίτι του. Μόνο όμως ο Μίκυ γνωρίζει την ύπαρξη του αιλουροειδούς κι έτσι όταν έρχεται για επίσκεψη η Κλάραμπελ τρομοκρατείται στην θέα του ζώου. Η Μίννι αντίθετα δεν πιστεύει καν ότι η Αγνή υπάρχει, αφού όταν ο Μίκυ πάει να της την δείξει εκείνη έχει φύγει από τον σπίτι, ακολουθώντας τον Γκούφυ.

Αγνή1

Οι αστυνομικοί διστάζουν να συλλάβουν τον Γκούφυ μπροστά στην θέα της Αγνής!

Ο Γκούφυ επιβιβάζεται στο αυτοκίνητο του χωρίς να έχει πάρει χαμπάρι ότι η Αγνή είναι πίσω του και φεύγει να κάνει μερικές δουλειές στην πόλη. Το λιοντάρι όμως τον χτυπάει κατά λάθος κι έτσι ο Γκούφυ χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και σπέρνει το χάος στην πόλη, τρομοκρατώντας και τους συμπολίτες του, που τρέμουν το λιοντάρι. Τελικά καταλήγει να τρακάρει το αμάξι και η Αγνή ξαπλώνει στον κήπο μιας κυρίας, η οποία καλεί αμέσως την αστυνομία, η οποία σπεύδει στο σημείο. Ο Γκούφυ καταφέρνει εν τέλει να απομακρύνει μόνος του την Αγνή και την επιστρέφει σπίτι του.

Αφού πηγαίνει στο τμήμα και δίνει εξηγήσεις στην αστυνομία γυρίζει κι ο ίδιος σπίτι του, όπου ο Μίκυ τον προειδοποιεί πως η Αγνή προκαλεί σωρεία προβλημάτων και ο Γκούφυ πρέπει να την διώξει, κάτι που εκείνος αρνείται να πράξει. Κατόπιν δέχεται την επίσκεψη ενός άντρα που του υποβάλλει μια καταγγελία υπογεγραμμένη από όλους τους κατοίκους της περιοχής, που τον αναγκάζει κι επίσημα να διώξει το λιοντάρι του.

Αγνή2

Ο δήμαρχος σοκάρεται μπροστά στην θέα του λιονταριού...

Ο Γκούφυ όμως αρνείται να δεχτεί και το γρύλλισμα της Αγνής είναι αρκετό για να τρέψει σε φυγή τον αντιπρόσωπο των γειτόνων του. Καθώς το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί τα παράπονα των κατοίκων φτάνουν στο δημοτικό συμβούλιο, που συνεδριάζει με σκοπό να βρει ένα τρόπο να ξεφορτωθεί το λιοντάρι από την περιοχή, για να μην ενοχλούνται άλλοι οι ψηφοφόροι. Προτείνουν έτσι στον δήμαρχο να πάει ο ίδιος στο σπίτι του Γκούφυ και καλοπιάνοντας τον να τον κάνει να αποδεχθεί τον αποχωρισμό του λιονταριού του.

Πράγματι, ο δήμαρχος συνομιλεί με τον Γκούφυ και με κολακείες και γαλιφιές καταφέρνει να τον πείσει να δώσει το λιοντάρι του. Επειδή όμως δεν έχουν τι να το κάνουν θα πρέπει να το υποβάλλουν σε ευθανασία, κάτι που μόλις ακούει ο Γκούφυ εξαγριώνεται κι αρνείται να συμμορφωθεί. Μόλις ο δήμαρχος βλέπει την Αγνή τρομοκρατείται και τρέπεται αμέσως σε φυγή. Στο δημαρχείο αποφασίζει να αναθέσει σε έναν μπόγια να πιάσει το λιοντάρι, ενώ ο ίδιος θα συντάξει έναν νόμο που να απαγορεύει την χρήση λιονταριών ως κατοικίδιων.

Αγνή3

Ο μπόγιας αναλαμβάνει να πιάσει το ζώο παρά την θέληση του!

Ο μπόγιας, παρότι τρομοκρατημένος, αναγκάζεται να αποδεχθεί την δουλειά, αφού ειδάλλως θα χάσει την θέση του και πηγαίνει έτσι στο σπίτι του Γκούφυ. Χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι κρέας καταφέρνει να παρασύρει την Αγνή στο φορτηγό του, όμως εκείνη διαλύει την οροφή και καταφέρνει να ξεφύγει. Αργότερα επιστρέφει με ένα φορτηγό ψάρια, τα οποία το λιοντάρι ορμάει για να φάει, με αποτέλεσμα ο μπόγιας να την πάρει από το σπίτι του Γκούφυ. Επειδή όμως ο νόμος δεν έχει ακόμα εγκριθεί αναγκάζεται να αφήσει και πάλι ελεύθερο το ζώο, αφού δεν έχει τι να το κάνει.

Ο Γκούφυ την παίρνει έτσι πίσω αλλά έχει πλέον φτάσει στα όρια του, αφού τα οικονομικά του έχουν εξαντληθεί λόγω της τροφής και των ζημιών του ζώου. Ο Μίκυ Μάους πηγαίνει τότε στον ζωολογικό κήπο για να δει εάν την θέλουν, όμως τα οικονομικά τους δεν το επιτρέπουν. Αρνητική απάντηση λαμβάνει κι από έναν μεγάλο φιλόζωο, που δεν αντέχει τα λιοντάρια καθώς και από την εταιρεία προστασίας ζώων, με αποτέλεσμα να γυρίσει πίσω άπρακτος.

Αγνή4

Ο ζωολογικός κήπος αρνείται να δεχτεί την Αγνή!

Πλέον ο νόμος που απαγορεύει την κατοχή ενήλικων λιονταριών έχει υιοθετηθεί κι έτσι ο μπόγιας περνάει και πάλι από το σπίτι, για να πάρει την Αγνή, όμως έκπληκτος βλέπει πως έχει αποκτήσει δύο μικρά λιονταράκια, τα οποία δεν περιλαμβάνει ο νόμος. Αναγκάζεται έτσι να φύγει και πάλι άπρακτος, ειδοποιώντας του προϊστάμενους του, οι οποίοι σκέπτονται πως πρέπει να περάσουν μια τροπολογία στον νόμο. Ο Γκούφυ τότε δείχνει στον Μίκυ πως η χαίτη της Αγνής είναι στην πραγματικότητα ψεύτικη και είναι στην πραγματικότητα μια λέαινα.

Ο Μίκυ τότε κατεβάζει μια ιδέα σχετικά με το τι θα μπορέσουν πια να κάνουν την Αγνή και τα δύο βλαστάρια της και φεύγει φουριόζος, αγνοώντας την Μίννι, που συναντάει στον δρόμο. Παράλληλα, στο δημαρχείο, η τροπολογία που περιλαμβάνει όλα τα λιοντάρια περνάει και εφαρμόζεται, οπότε ο μπόγιας ξεκινάει και πάλι για το σπίτι του Γκούφυ, για να πάρει την Αγνή, σίγουρα αυτή την φορά.

Αγνή5

Η Αγνή και τα παιδιά της υιοθετούνται από το τσίρκο!

Στο σπίτι του Γκούφυ όμως την ίδια στιγμή βρίσκεται ο εκπρόσωπος ενός τσίρκου, που βλέποντας την Αγνή και τα δύο λιονταράκια της συνειδητοποιεί πως έχουν πληθώρα ακροβατικών δυνατοτήτων και αποφασίζει να πάρει όλη την οικογένεια για το τσίρκο. Έτσι, όταν φτάνει ο μπόγιας δεν υπάρχει ίχνος των λιονταριών στο σπίτι του Γκούφυ, παρότι ο άντρας διενεργεί εξονυχιστικό έλεγχο στο σπίτι, μέχρι που ο Γκούφυ τον πληροφορεί ότι τα κατοικίδια του έχουν πάει στο τσίρκο. Στο τέλος, η Αγνή έχει γίνει αστέρι σε όλη την χώρα και ο Γκούφυ αναρωτιέται εάν ακόμα τον σκέφτεται πότε πότε!

ΠαρασκήνιοEdit

Στην ιστορία Γκούφυ και η Αγνή ο Γκούφυ είναι εκείνος που αποκτάει ένα καινούριο κατοικίδιο, καθώς συνήθως ο Μίκυ ήταν αυτός που έπρεπε να χειριστεί διάφορα ζώα, όπως τον Πλούτο και έναν σκύλο που μίλαγε, από την ιστορία Ο Σκύλος που Μιλά. Στην ιστορία κάνει επίσης την πρώτη της εμφάνιση η Αγνή, το κατοικίδιο λιοντάρι του Γκούφυ, που έκτοτε έχει εμφανιστεί μία μόνο φορά ακόμη, σε μια ιστορία βελγικής παραγωγής.

ΕξώφυλλαEdit