FANDOM

Η ιστορία Διακοπές στην Λίμνη είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Ιανουάριο του 1952 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του ίδιου έτους.

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ συνομιλεί με ένα γείτονα του, ο οποίος τον ρωτάει πως σκοπεύει να περάσει τις διακοπές του καλοκαιριού με τα σκανταλιάρικα ανίψια του. Το παπί του λέει πως τα έχει προβλέψει όλα και θα πάνε σε ένα μέρος που τα παιδιά δεν θα μπορούν να κάνουν καμία ζημιά, ούτε να απομακρυνθούν, ούτε και να χτυπήσουν.

Συγκεκριμένα, θα πάνε σε μια αβαθή λίμνη, όπου ο Ντόναλντ έχει νοικιάσει ένα καράβι, στο οποίο θα μείνουν, κι έτσι θα έχει συνέχεια υπό την επίβλεψη του τα παιδιά. Ο γείτονας παραμένει δύσπιστος και λέει στον Ντόναλντ πως θα του αγοράσει μια γαλοπούλα, εάν τα ανιψάκια δεν πάθουν κάτι, με το παπί να δέχεται λέγοντας πως θα του αγοράσει επίσης το πουλερικό εάν δεν περάσει τις πιο ξέγνοιαστες διακοπές της ζωής του.

Μετά από λίγες μέρες ο Ντόναλντ βρίσκεται στην λίμνη με τα παιδιά και απολαμβάνει το ματς στην αιώρα του ενώ τα παιδιά ψαρεύουν ήσυχα. Κάποια στιγμή πιάνουν ένα μικρό ψαράκι, το οποίο αποφασίζουν να κρατήσουν μέχρι να μεγαλώσει κι έτσι το ρίχνουν στο βαρέλι με το νερό που έχουν στο πλοίο τους.

Καθώς όμως δεν καταφέρνουν να πιάσουν κάτι άλλο ξεκινάνε να κολυμπάνε, αλλά τα νερά είναι πολύ ρηχά για να κάνουν μακροβούτια και σκέφτονται να σκάψουν τον βυθό, ώστε να μπορούν να βουτάνε ελεύθερα. Έτσι, πάνε στο πλοίο να βρουν ένα εργαλείο για να σκάψουν και το μόνο που βρίσκουν είναι ένας γκαζοτενεκές, τον οποίο αφού αδειάζουν το περιεχόμενο του αρχίζουν να τον χρησιμοποιούν ως φτυάρι.

Εν τω μεταξύ ο Ντόναλντ έχει διψάσει και πάει να πει λίγο νερό, όμως συνειδητοποιεί πως στο βαρέλι με το πόσιμο νερό υπάρχει ένα ψάρι. Αμέσως βάζει τις φωνές στα παιδιά, λέγοντας τους πως το ζώο έχει ένα σωρό μικρόβια και τώρα πρέπει να βράσει το νερό για να το πιει.

Στην κουζίνα όμως ο φούρνος δεν ανάβει, οπότε πετάει το σπίρτο στο νερό και αρχίζει να ψάχνει τον γκαζοτενεκέ με την βενζίνη, ώστε να μπορέσει να ανάψει την συσκευή. Επειδή δεν τον βρίσκει καλεί τα ανίψια του, τα οποία του λένε πως άδειασαν την βενζίνη στο νερό και χρησιμοποίησαν τον τενεκέ για το σκάψιμο. Έντρομος, ο θείος του συνειδητοποιεί ότι έχει ρίξει ένα σπίρτο στο νερό και μετά βίας προλαβαίνουν να μετακινήσουν το σκάφος πριν καεί τελείως από το νερό που έχει πάρει φωτιά, αδειάζοντας το βαρέλι με το νερό τους σε μερικά ξύλα που έχουν ανάψει.

Διακοπές

Ο Ντόναλντ και τα τα παιδιά βρίσκονται στην λίμνη!

Πλέον οι Ντακ είναι παγιδευμένοι στην λίμνη και δεν μπορούν να μετακινηθούν, αφού δεν έχουν βενζίνη για την μηχανή του πλοίου. Ο Ντόναλντ δεν αντέχει άλλο την δίψα και αποφασίζει να ελέγξει εάν έχει μείνει καθόλου νερού στον πάτο του βαρελιού. Κοιτάζοντας όμως στο βάθος πέφτει μέσα στο βαρέλι και λιποθυμάει, χτυπώντας το κεφάλι του στον πυθμένα.

Διακοπές2

Οι Ντακ μετά βίας προλαβαίνουν να σώσουν το σκάφος τους από τις φλόγες...

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη εν τω μεταξύ σκέπτονται να βάλουν ένα μήνυμα στο βαρέλι και να το αφήσουν στην λίμνη, ώστε να φτάσει στις όχθες και να έρθει κάποιος να τους μαζέψει. Πράγματι, αυτό κάνουν και ρίχνουν το βαρέλι στο νερό, χωρίς να καταλάβουν ότι είναι μέσα ο θείος τους.

Το ρεύμα της λίμνης παρασύρει το παπί που δεν μπορεί να βγει από το βαρέλι στους καταρράκτες του Νιαγάρα από τους οποίους και πέφτει με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Στο τέλος, ο Ντόναλντ, που έχει επιστρέψει σπίτι, πηγαίνει στον γείτονα του μια γαλοπούλα, λέγοντας του πως τα παιδιά δεν έπαθαν κάτι αλλά ο ίδιος δεν τα πήγε και τόσο καλά, ενώ φαίνεται ότι περπατάει με μπαστούνι και είναι καλυμμένος με γάζες!

ΕξώφυλλαEdit