FANDOM

Η ιστορία Εφιαλτικές Υποψίες είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Νόελ Βαν Χορν. Δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2008, ενώ στην χώρα μας την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 19 (Β΄ Περίοδος).

ΥπόθεσηEdit

Ο Μίκυ Μάους βλέπει έναν ζοφερό εφιάλτη, στον οποίο ρίχνει πέτρες στα τζάμια του αρχηγείου της αστυνομίας και το επόμενο πρωί ξυπνάει κατατρομαγμένος, όμως σκέφτεται πως ήταν μόνο ένα όνειρο, αν και φάνηκε πολύ αληθοφανές. Καθώς διαβάζει όμως την εφημερίδα του βλέπει πως όντως κάποιος πετροβόλησε το κτήριο της αστυνομίας και ανατριχιάζει με την σύμπτωση.

Το ίδιο βράδυ βλέπει ακόμα έναν εφιάλτη, στον οποίο καταστρέφει τα αυτοκίνητα της αστυνομίας, ώσπου το επόμενο πρωί ξυπνάει και βλέπει τα παπούτσια του λασπωμένα, οπότε συνειδητοποιεί ότι το έκανε στα αλήθεια, κι όχι στα όνειρα του.

Λίγο αργότερα του χτυπάει την πόρτα ο Τζων Χειροπαίδαρος, ο οποίος έχει αναλάβει την διαλεύκανση της υπόθεσης, και καθώς τα ίχνη οδηγούν από την αστυνομία στην γειτονιά του Μίκυ τον ρωτάει αν είδε πουθενά τον βάνδαλο. Το ίδιο βράδυ ο Μίκυ αρνείται να πέσει για ύπνο, ώστε να μην παρανομήσει πάλι, όμως δεν αντέχει και ύστερα από λίγο αρχίζει να ροχαλίζει.

Την επόμενη μέρα βρίσκει στο σπίτι του έναν διαλυμένο πομπό της αστυνομίας και τoν ζώνουν ξανά οι ενοχές. Το σκηνικό επαναλαμβάνεται την νύχτα, με τον Μίκυ να κάνει λίμπα ένα ινστιτούτο τεχνολογίας, χωρίς να μπορεί να σταματήσει τον εαυτό του.

Υποψίες2

Ο Χειροπαίδαρος υποπτεύεται τον Μίκυ...

Ο Χειροπαίδαρος τον συναντάει τυχαία την επόμενη μέρα και του δείχνει ένα κομμάτι από την πιτζάμα του παρανόμου, το οποίο βρέθηκε στο ινστιτούτο, χωρίς να γνωρίζει από ποιον προέρχεται.

Ο Μίκυ καταλαβαίνει ότι η αστυνομία είναι στα ίχνη του και πως γρήγορα θα τον πιάσουν, αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι. Μόλις νυχτώνει και πάλι βγαίνει και κλέβει ένα σωρό κρυστάλλινες σφαίρες από τα μέντιουμ της πόλης, τις οποίες σπάει.

Ο αστυνόμος το πρωί ρωτάει για πολλοστή φορά το ποντίκι αν έχει δει τον βάνδαλο, αφού τα ίχνη του οδηγούν στην πόρτα του, με τον τελευταίο να αρνείται. Ο Μίκυ βρίσκεται σε απαίσια ψυχολογική κατάσταση, οπότε επισκέπτεται έναν ψυχολόγο, ελπίζοντας να τον βοηθήσει να σταματήσει να βλέπει αυτά τα φρικτά όνειρα.

Ο γιατρός του εξηγεί πως όλοι του οι εφιάλτες έχουν κάποιο κοινό σημείο στο υποσυνείδητο του και αν καταφέρει να το εντοπίσει θα καταφέρει να απαλλαγεί από το πρόβλημα του. Ο Μίκυ επιστρέφει σκεπτικός σπίτι του, προσπαθώντας να καταλάβει το κοινό σημείο, ώσπου συναντάει ένα σπίτι στην γειτονιά του, το οποίο είναι πάντα στα όνειρα του. Συνειδητοποιεί ότι αυτό είναι το κοινό σημείο των ονείρων του και αποφασίζει το ίδιο βράδυ στον εφιάλτη του να το επισκεφθεί.

Πράγματι, το ίδιος βράδυ παρεκκλίνει με πολύ κόπο από την πορεία που πρέπει να ακολουθήσει και φτάνει στο σπίτι, όπου βρίσκει τρεις σατανικούς καθηγητές, οι οποίοι με μια καταχθόνια μηχανή ελέγχουν τον Μίκυ. Οι άνθρωποι έχουν μείνει άναυδοι που ο Μίκυ κατάφερε να ξεφύγει με την δύναμη της θέλησης του από τον έλεγχο τους και η ενέργεια που απελευθερώνεται από την καταρρέουσα συσκευή τους, τους απορροφάει σε μια άλλη διάσταση.

Υποψίες1

Ο Μίκυ συναντάει τους τρεις καταχθόνιους καθηγητές!

Ο Μίκυ απαιτεί εξηγήσεις από τους επιστήμονες, τους οποίους έχει ξανασυναντήσει, όμως είναι πλέον πολύ αργά, αφού οι κακοποιοί έχουν χαθεί και ο ίδιος ξυπνάει τρομαγμένος στο κρεβάτι του. Λίγες ώρες αργότερα, ο Μίκυ περπατάει αναρωτιόμενος εάν όλα αυτά συνέβησαν στ' αλήθεια και μπορούσαν οι καθηγητές πράγματι να ελέγχουν τις πράξεις του, ή αν ήταν απλώς ένας εφιάλτης, ώσπου συναντάει τον Χειροπαίδαρο.

Ο αστυνόμος είναι κι αυτός απορημένος, προσπαθώντας ακόμα να βρει ποιος είναι ο ένοχος για όλους τους βανδαλισμούς. Όλα τα στοιχεία τον οδηγούν στον Μίκυ, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να παραδοθεί στον Χειροπαίδαρο, αφού όντως εκείνος κρυβόταν πίσω από τις πράξεις, αλλά ο αστυνόμος αρνείται να τον συλλάβει, αφού κανείς δεν θα πίστευε ότι είναι ένοχος!

ΠαρασκήνιοEdit

Στην ιστορία Εφιαλτικές Υποψίες ο Μίκυ έρχεται αντιμέτωπος με τον χειρότερο του εαυτό με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στα πρόθυρα κατάρρευσης. Ο συνήθως τύπος και υπογραμμός κύριος Μάους αντιμετωπίζει την πιθανότητα φυλάκισης και οι βανδαλισμοί του τον οδηγούν σε μια σοβαρή κρίση ταυτότητας. Σύντομα όμως καταλαβαίνει ότι δεν ευθύνεται ο ίδιος για αυτές τις παράνομες πράξεις, αλλά πως το υποσυνείδητο του έχει πέσει θύμα μιας καταχθόνιας εφεύρεσης τριών τρελών επιστημόνων.

Το ποντίκι έχει ξανασυναντήσει τους τρεις αυτούς μοχθηρούς καθηγητές στο παρελθόν και μάλιστα στην κλασική ιστορία του Φλόυντ Γκότφρεντσον με τίτλο Blaggard Castle, η οποίο κυκλοφόρησε το 1932 στις σελίδες των εφημερίδων με την μορφή στριπ. Οι κακοποιοί, με τα ονόματα Professors Ecks, Doublex και Triplex και πάλι προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν τον Μίκυ και τους φίλους του ως πειραματόζωα για μια από τις παλαβές εφευρέσεις τους αλλά ο ηρωικός ντετέκτιβ τους είχε εμποδίσει. Η ιστορία αυτή δυστυχώς παραμένει αδημοσίευτη στην χώρα μας.