FANDOM

Η ιστορία Εύπλαστη Ομορφιά είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε ο Κάι Βαινιομάκι και σχεδίασε ο Άριλντ Μίντουν. Δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2010, ενώ στην χώρα μας την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 21 (Β΄ Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ αποκτάει μια πανίσχυρη λακ που μπορεί να κάνει τα πάντα δυνατά σαν ατσάλι και αποφασίζει να την ρίξει στην αγορά, αλλά ο θείος Σκρουτζ έχει τα ίδια σχέδια...

ΥπόθεσηEdit

Η Νταίζυ Ντακ έχει προσκαλέσει τον Ντόναλντ σε μια βραδιά ποίησης στην λέσχη της, παρόλο που εκείνος δεν θέλει σε καμία περίπτωση να έρθει, αφού πάντα τον παίρνει ο ύπνος. Ο Ντόναλντ αποφασίζει να επισκεφθεί τον Κύρο, ώστε να του δώσει μια ισχυρή λακ, την οποία θα προσφέρει στην αρραβωνιαστικιά του, ώστε να αποκτήσει την ιδανική κόμμωση και να μην του κρατάει μούτρα εάν αποκοιμηθεί το βράδυ.

Ο Κύρος έχει πράγματι εφεύρει ένα σπρέι, ένα ψέκασμα του οποίου κάνει τα μαλλιά εύπλαστα, με αποτέλεσμα να τους δίνεται οποιοδήποτε σχήμα, ενώ ένα δεύτερο τα σταθεροποιεί με τεράστια δύναμη. Ο μόνος τρόπος για να ξαναγίνουν τα μαλλιά μαλακά είναι με ένα αντίδοτο, το οποίο δίνει επίσης ο εφευρέτης στον Ντόναλντ.

Εύπλαστη1

Η λακ κάνει το χτένισμα των παιδιών ανθεκτικότατο!

Ο τελευταίος πηγαίνει σπίτι του και αποφασίζει να δοκιμάσει την λακ στους Χιούη, Λιούη και Ντιούη. Έτσι, τους κάνει μια χωρίστρα, την οποία τα παιδιά μισούν και τους αφήνει ελεύθερους. Τα τρία ανίψια αμέσως προσπαθούν να αλλάξουν κόμμωση, αλλά τα μαλλιά τους έχουν γίνει σκληρά σαν ατσάλι και δεν παθαίνουν τίποτα.

Ο Ντόναλντ αποφασίζει να την δοκιμάσει και ο ίδιος, αλλά αντί να πετύχει τα μαλλιά του πετυχαίνει κατά λάθος το πρόσωπο του, το οποίο επίσης στερεοποιείται, και φτιάχνει μόνο με το αντίδοτο. Το παπί καταλαβαίνει ότι αυτή η λακ μπορεί να φέρει επανάσταση στην κοσμητική και προσφέρει και ο ίδιος στον εαυτό του κοιλιακούς, διαμορφώνοντας κατάλληλα το λίπος του.

Κατόπιν, ξεκινάει να το δοκιμάζει σε μια κυρία που την χρειάζεται για να εξαφανίσει μι μικρή ρυτίδα. Με το πρώτο ψέκασμα το πρόσωπο της κοπέλας γίνεται ιδιαίτερα εύπλαστο, και ο Ντόναλντ, προσπαθώντας να την σμιλεύσει την κάνει τερατούργημα. Μόλις η δεσποινίδα βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη φεύγει τρέχοντας, ενώ ο Ντόναλντ της δίνει και το αντίδοτο για να διορθώσει το λάθος του.

Μετά συναντάει τον θείο Σκρουτζ, που καταλαβαίνει πως αυτή η λακ μπορεί να του αποφέρει εκατομμύρια, και αρχίζουν να τσακώνονται για το ποιος θα έχει τα δικαιώματα της πατέντας. Στον καβγά επάνω ψεκάζονται πολλές φορές με το σπρέι και σταθεροποιούνται σε μια μπάλα, αναγκαζόμενοι να κυλήσουν μέχρι το εργαστήριο του Κύρου για να τους θεραπεύσει.

Πράγματι, ο εφευρέτης χρησιμοποιώντας το αντίδοτο, τους επαναφέρει στην φυσιολογική τους μορφή, ενώ καταλαβαίνει ότι η λακ του δεν επιδρά μόνο στα μαλλιά. Ο Σκρουτζ του προτείνει να την προωθήσει στην αγορά, αφού θα φέρει επανάσταση στον χώρο της κοσμητικής. Ο Κύρος όμως καταλαβαίνει τις τρομακτικές συνέπειες που θα μπορούσε να έχει το σπρέι του, αφού κακοποιοί θα μπορούσαν να αλλάζουν άρδην την μορφή τους, όπως και οι κατάσκοποι.

Εύπλαστη2

Ο Κύρος αρνείται να λανσάρει στην αγορά την λακ του...

Ο Σκρουτζ φεύγει εκνευρισμένος, ενώ εκείνη την ώρα καταφθάνει εξαγριωμένη η Νταίζυ. Ο Ντόναλντ ζητάει απελπισμένος την βοήθεια του Κύρου, για να τα βγάλει πέρα στην βραδιά ποίησης και ο εφευρέτης δέχεται να χρησιμοποιήσει για τελευταία φορά το σπρέι του. Στο τέλος, ο Ντόναλντ φαίνεται να ακούει απορροφημένος και χαμογελαστός την ποίηση, αλλά ο ίδιος κοιμάται και η λακ κρατάει το πρόσωπο του σταθερό!

ΕξώφυλλαEdit