FANDOM

Η ιστορία Ζητείται Χορηγός είναι μια πολυσέλιδη ιστορία που έγραψε ο Καρλ Μπαρκς και σχεδίασε ο Ντάαν Γίππες η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2003. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 181.

ΠερίληψηEdit

Οι Μικροί Εξερευνητές πασχίζουν να βρουν χορηγούς για την δημιουργία του ζωολογικού κήπου της Λιμνούπολης, όμως τα ζώα προκαλούν ένα σωρό καταστροφές που απομακρύνουν τα χρήματα…

ΥπόθεσηEdit

Οι Μικροί Εξερευνητές κατευθύνονται προς την Χηνούπολη για να επισκεφτούν τον ζωολογικό κήπο της, διερωτώμενοι γιατί δεν υπάρχει ζωολογικός κήπος και στην πόλη τους. Ο αρχηγός τους λέει πως ο δήμος δεν έχει τα λεφτά για να αγοράσει τα ζώα που απαιτούνται, τα οποία θα έπρεπε να βρεθούν με άλλο τρόπο.

Ξαφνικά, ένα φορτηγό γεμάτο ζώα φτάνει στην λαγκαδιά που περπατούν, έχοντας βγει εκτός δρόμου και ο ανήσυχος οδηγός ανοίγει την καρότσα και παρατάει ένα σωρό ζώα μέσα στα κλουβιά τους και φεύγει βιαστικά. Λίγο αργότερα περνάει η αστυνομία, που καταζητεί τον οδηγό και οι Εξερευνητές τους λένε προς τα που πήγε, ενώ αρχίζουν να παρέχουν νερό και φαγητό στα ταλαιπωρημένα ζώα.

Οι αστυνόμοι επιστρέφουν άκαρποι από την καταδίωξη, για λαθρεμπορία ζώων, και πηγαίνουν να μιλήσουν στον δήμο για την πιθανή κατασκευή ενός ζωολογικού κήπου που θα φιλοξενούσε τα ζώα. Οι Εξερευνητές συνεχίζουν να φροντίζουν τα ζώα, όμως ο δήμος τους πληροφορεί πως θα αναλάβει τον ζωολογικό κήπο μόνο εάν κάποιος δωρίσει τις απαραίτητες εγκαταστάσεις.

Χορηγός11

Οι Εξερευνητές προσέχουν τα παραμελημένα ζώα!

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη με τα υπόλοιπα μέλη της διμοιρίας αμέσως ξεχύνονται προς αναζήτηση πιθανών χορηγών. Φτάνουν σε μια κοντινή λέσχη εύπορων, όπου τρεις άντρες παίζουν γκολφ και τους μιλούν για τον κήπο. Οι άντρες δέχονται να προσφέρει ο ένας χίλια δολάρια, ο άλλος δύο και ο τελευταίος τρεις χιλιάδες δολάρια, αρκεί τα ζώα ολόκληρη την μέρα να μην τους ενοχλήσουν καθόλου.

Ένας τους όμως ρίχνει το μπαλάκι του γκολφ του στο κλουβί της μαϊμούς ελευθερώνοντας την, οπότε εκείνη αφήνει όλα τα ζώα ελεύθερα να αλωνίζουν. Οι Μικροί Εξερευνητές μόλις το αντιλαμβάνονται ξεχύνονται στα χνάρια τους, προσπαθώντας να σώσουν τις χορηγίες.

Χορηγός2

Τα ζώα εκνευρίζουν τους πιθανούς χορηγούς...

Είναι όμως πλέον αργά, αφού μια καμηλοπάρδαλη καταστρέφει τα μπαστούνια του ενός παίκτη, ένας ελέφαντας χαλάει το παιχνίδι του άλλου και μια στρουθοκάμηλος καταπίνει το μπαλάκι του τελευταίου. Η μαϊμού και ένα αρμαντίλο προκαλούν επίσης το χάος, με αποτέλεσμα όλοι να ακυρώσουν τις χορηγίες τους.

Τότε όμως ο ελέφαντας αρπάζει το μπαστούνι του γκολφ και οι άντρες αρχίζουν να στοιχηματίζουν μεταξύ τους τι θα δώσουν εάν ο ελέφαντας βάλει με την μία την μπάλα στην τρύπα. Ένας προσφέρει πέντε, άλλος δέκα χιλιάδες δολάρια και ο τελευταίος ολόκληρο τον ζωολογικό κήπο εάν τα καταφέρει. Με μια εύστοχη βολή και την βοήθεια μερικών ζώων ο ελέφαντας βάζει το μπαλάκι στην τρύπα κι έτσι χτίζεται ο ζωολογικός κήπος.

Χορηγός3

Ο ελέφαντας παίζει γκολφ!

Οι επισκέπτες συρρέουν για να τον θαυμάσουν, με τους Μικρούς Εξερευνητές να είναι ιδιαίτερα περήφανοι, αφού τα ζώα έχουν άφθονο χώρο για να ζήσουν. Στο τέλος, ένας επισκέπτης απορεί με το γεγονός ότι έφτιαξαν ολόκληρο γήπεδο του γκολφ στο κλουβί του ελέφαντα!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία Ζητείται Χορηγός αποτελεί ένα ριμέικ του Ντάαν Γίππες ενός σεναρίου που είχε αρχικά γράψει ο Καρλ Μπαρκς τον Ιούνιο του 1972. Της αρχικής εκείνης ιστορίας, που παραμένει αδημοσίευτη στην χώρα μας και τιτλοφορείται επίσης New Zoo Brews Ado, την εικονογράφηση είχε αναλάβει ο Κέυ Ράιτ.

Την ιστορία επανασχεδίασε ο Γίππες ως μέρος της φιλοδοξίας του να εικονογραφήσει ο ίδιος όλα τα σενάρια που είχε γράψει ο Μπαρκς και είχαν σχεδιάσει άλλοι καλλιτέχνες. Η αρχική εικονογράφηση της ιστορίας είναι ιδιαίτερα δύσκαμπτη και χωρίς την δυναμικότητα του σχεδίου του Μπαρκς, που ο Γίππες κατάφερε όμως να προσεγγίσει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.

ΕξώφυλλαEdit