FANDOM

Η ιστορία Η Δεύτερη Τυχερή Δεκάρα είναι μια δωδεκασέλιδη ιστορία που έγραψαν ο Νιλς Πέττερ Σμέμπυ και σχεδίασε ο Βίκαρ, η οποία δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2005. Στην χώρα μας την έχουμε δει στο ΚΟΜΙΞ 2 (Β΄ Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Ο θείος Σκρουτζ ανακαλύπτει μια δεύτερη τυχερή δεκάρα και προσπαθεί να λύσει το μυστήριο, ψάχνοντας να δει από πού προήλθε…

ΥπόθεσηEdit

Ο Σκρουτζ Μακ Ντακ έχει κουβαλήσει τα ανίψια του στην Αλάσκα, όπου ο Ντόναλντ σκάβει για να βρει ένα παλιό κουτί στο έδαφος. Ο κροίσος έχει στην κατοχή του έναν παλιό χάρτη, που είχε γράψει ο ίδιος πριν είκοσι πέντε χρόνια, και μόλις πρόσφατα βρήκε καταχωνιασμένο στο θησαυροφυλάκιο, που γράφει πως κάτι είναι κρυμμένο σε αυτή την τοποθεσία.

Μέσα στο κουτί που βρίσκει ο Ντόναλντ υπάρχει μια δεκάρα, που είναι ακριβώς όμοια με την πρώτη του, μάλιστα είναι η πρώτη του δεκάρα, η οποία όμως βρίσκεται πίσω στην Λιμνούπολη. Ο Σκρουτζ μένει άναυδος από το γεγονός κι επιστρέφουν πίσω στην πόλη, ώστε να διερευνήσει καλύτερα το μυστήριο.

Ο μεγιστάνας δεν μπορεί να καταλάβει τι έχει συμβεί και η έκπληξη του είναι τεράστια, αφού είναι αδύνατον να υπάρχει δύο φορές του πρώτο του νόμισμα. Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη του προτείνουν, για λόγους ασφαλείας, να κρύψει ένα από τα δύο νομίσματα σπίτι τους, όπως και αποφασίζει να κάνει.

Κατευθυνόμενος όμως στην οικία των Ντακ του επιτίθεται η Μάτζικα Ντε Σπελ για να του πάρει την πρώτη δεκάρα. Αμέσως ο κροίσος με τα παιδιά αρχίζουν να τρέχουν και φτάνουν στο εργαστήρι του Κύρου, αναζητώντας καταφύγιο. Ο εφευρέτης έχει ξεκινήσει να αποσυναρμολογεί την χρονομηχανή του, οπότε ο κροίσος με τα ανιψάκια μπαίνουν μέσα και ξεκινάνε για ένα ταξίδι στον χρόνο, ώστε να μην τους πιάσει η μάγισσα.

Καταλήγουν ακριβώς πριν είκοσι πέντε χρόνια στην Αλάσκα στο ίδιο μέρος που είχαν επισκεφτεί στην αρχή. Καταλαβαίνουν έτσι το δύο κέρματα είναι το ίδιο σε διαφορετικές φάσεις του χωροχρόνου, οπότε αποφασίζουν να θάψουν την δεκάρα στο έδαφος και κατόπιν ο Σκρουτζ να επιστρέψει μυστικά στο θησαυροφυλάκιο και να αφήσει τον χάρτη, που θα βρει ο μελλοντικός του εαυτός.

Δεύτερητυχ1

Η Μάτζικα επιχειρεί να κλέψει την δεκάρα του κροίσου!

Παράλληλα, πίσω στο παρόν, ο Ντόναλντ κάνει φασίνα στο θησαυροφυλάκιο, όταν του ξεφεύγει η πρώτη δεκάρα που βρίσκεται ακόμα εκεί και πέφτει στον δρόμο. Το κέρμα κυλάει μέσα στην πόλη και καταλήγει σε ένα καμίνι, όπου λιώνεται κατευθείαν. Ο Ντόναλντ όμως δεν ανησυχεί, αφού νομίζει ότι τα παιδιά έχουν πάρει την άλλη πρώτη δεκάρα κι επομένως τα πράγματα δεν είναι άσχημα.

Εν τω μεταξύ είκοσι πέντε χρόνια πριν ο Σκρουτζ φτάνει στο θησαυροφυλάκιο, μεταμφιεσμένος σαν άπορος και αφού τρυπώνει μέσα κρύβει το χάρτη. Η δεσποινίς Ευταξία όμως τον βλέπει και χωρίς να τον αναγνωρίσει διατάζει τους φρουρούς να το ξεφορτωθούν, θεωρώντας τον διαρρήκτη.

Δεύτερητυχ2

Η δεσποινίς Ευταξία, πριν είκοσι πέντε χρόνια, συλλαμβάνει το μεταμφιεσμένο αφεντικό της...

Ο μεγιστάνας όμως καταφέρνει να διαφύγει κι επιστρέφει στην χρονομηχανή, όπου μαζί με τα παιδιά επιστρέφουν στο παρόν, εκεί από όπου ξεκίνησαν. Ο Σκρουτζ λέει στον Κύρο πως μπορεί να καταστρέψει οριστικά την εφεύρεση του, κι επιστρέφει χαρούμενος στο θησαυροφυλάκιο, για να δει την πρώτη του δεκάρα.

Εκεί όμως έντρομος συνειδητοποιεί ότι το θεμέλιο της περιουσία τους δεν βρίσκεται πια στην θέση του και αρχίζει να κλαίει και να οδύρεται, αφού πλέον έχει χάσει οριστικά την δεκάρα του. Η δεσποινίς Ευταξία όμως εμφανίζεται τότε με το κέρμα στα χέρια, λέγοντας πως από τότε που, πριν είκοσι πέντε χρόνια, ένας ρακένδυτος διαρρήκτης τρύπωσε στο θησαυροφυλάκιο, πάντα μόλις ο κροίσος φεύγει αλλάζει την πρώτη του δεκάρα με μια κοινή. Στο τέλος, ο θείος Σκρουτζ πανηγυρίζει, αλλά ακόμη περισσότερο χαίρεται ο Ντόναλντ, γιατί ξέρει ότι τη γλίτωσε!