FANDOM

Η ιστορία Η Εκδίκηση των Παιχνιδιών είναι μια δωδεκασέλιδη ιστορία που έγραψε ο Σούνε Τρόελστρουπ και σχεδίασε ο Φρανσίσκο Ροντρίγκεζ Πεϊνάδο. Δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2010, ενώ στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 16 (Β΄ Περίοδος).

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ έχει πάει να δει μια ταινία στο σινεμά με τα ανίψια του, με κεντρικούς ήρωες παιχνίδια που ζωντανεύουν. Τα παιδιά σκέφτονται πως έχουν φερθεί απαίσια στα παλιά τους παιχνίδια, που θα ήταν πολύ άσχημο αν ήταν ζωντανά. Ο θείος τους όμως δεν πιστεύει επ' ουδενί σε τέτοια πράγματα κι έχει βγάλει τα παιχνίδια τους στον κάδο για να πάρει ο σκουπιδιάρης.

Τα παιδιά αμέσως παίρνουν τα παιχνίδια τους και λέγοντας πως είναι συναισθηματικοί τα κρύβουν στο υπόγειο του σπιτιού, με τον Ντόναλντ να τους ταράζει στο δούλεμα, πως δήθεν πιστεύουν ότι είναι ζωντανά. Τα τρία ανίψια αποφασίζουν να δώσουν ένα μάθημα στον θείο τους κι έτσι επισκέπτονται το εργαστήριο του Κύρου, για να του ζητήσουν κάτι.

Το ίδιο απόγευμα, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη επιστρέφουν σπίτι με μια μικρή ζωντανή κούκλα, με το όνομα Φιλ. Ο Ντόναλντ δεν πιστεύει φυσικά πως είναι αληθινός, παρ' όλο που το παιχνίδι του μιλάει και του συστήνεται. Στο βραδινό τα παιδιά τον βάζουν να φάει μαζί τους, οπότε ο θείος εκνευρίζεται και αρπάζοντας τον, τον πετάει από το παράθυρο.

Εκδίκηση1

Ο Ντόναλντ φέρεται άσχημα στον Φιλ!

Τα παιδιά αμέσως τρέχουν να δουν πως είναι και όταν ο Φιλ σηκώνεται δηλώνει πως δεν μπορεί να μένει με έναν τύραννο και φεύγει από το σπίτι, περιπλανώμενος στους δρόμους. Οι τύψεις αρχίζουν να κατακλύζουν τον Ντόναλντ, ο οποίος αρχίζει να πιστεύει πως το παιχνίδι είναι αληθινό. Ύστερα από ένα εφιαλτικό βράδυ, γεμάτο ενοχές, ο Ντόναλντ ξεχύνεται στους δρόμους, ψάχνοντας τον Φιλ, χωρίς να έχει πάρει είδηση ότι τον παρακολουθούν τα ανίψια του.

Κάποια στιγμή τον βλέπει αλλά η κούκλα του διαφεύγει κι έτσι αποφασίζει να πάει στην αστυνομία να καταγγείλει την εξαφάνιση του, όμως κανείς δεν τον πιστεύει. Οι περιπλανήσεις του παπιού τον οδηγούν στο λιμάνι, όπου εντοπίζει τον Φιλ να μπαίνει σε ένα κουτί στο νερό, οπότε βουτάει στην θάλασσα για να τον πιάσει. Ένα διερχόμενο πλοίο όμως τον εμποδίζει να τον φτάσει και αναγκάζεται να βγει και πάλι στην στεριά.

Απεγνωσμένος και γεμάτος τύψεις συνεχίζει να ψάχνει, ώσπου βλέπει την κούκλα να μπαίνει σε μια τεράστια αποθήκη παιχνιδιών. Αμέσως ξεχύνεται πίσω του και μπαίνοντας στην αίθουσα με τα παιχνίδια συναντάει ένα κίτρινο αρκουδάκι. Το λούτρινο ζώο αρχίζει επίσης να του μιλάει και τον βοηθάει να εντοπίσει τον Φιλ ανάμεσα στα αναρίθμητα παιχνίδια, ενώ φαίνεται ότι οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη το κάνουν να μιλάει με έναν ασύρματο. Το παιχνίδι όμως δεν θέλει ούτε να δει τον Ντόναλντ κι έτσι εκείνος αρχίζει να σκαρφαλώνει σε ένα από τα έπιπλα για να τον φτάσει.

Το έπιπλο όμως που είναι γεμάτο παιχνίδια δεν αντέχει το βάρος του και καταρρέει πέφτοντας πάνω στο αρκουδάκι που γνώρισε προηγουμένως. Ο Ντόναλντ είναι απελπισμένος, αφού νομίζει πως σκότωσε το παιχνίδι αλλά ο Φιλ του λέει πως ο Άγιος Βασίλης μπορεί στην στιγμή να τον φτιάξει. Καθώς ο Ντόναλντ ευχαριστεί την κούκλα για την πληροφορία, εμφανίζονται τα τρία παιδιά, τα οποία έχουν τραβήξει με την κάμερα τους ολόκληρο το σκηνικό, αφού αυτά έκαναν τα παιχνίδια να μιλάνε και να κινούνται με την βοήθεια του Κύρου.

Παιχνίδια2

Ο Ντόναλντ στην αποθήκη παιχνιδιών συνομιλεί με το αρκουδάκι, το οποίο υποδύονται τα παιδιά...

Στόχος τους είναι να δώσουν το βίντεο στην δημοσιότητα, γελοιοποιώντας τον θείο τους, που πίστεψε πως τα παιχνίδια είναι ζωντανά. Ο τελευταίος έχει γίνει έξω φρενών και αρχίζει να κυνηγάει αλύπητα τα ανίψια του, για να τους δώσει ένα καλό μάθημα. Στο τέλος, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη κρύβονται στο υπόγειο και μαζί με τα παιχνίδια τους κάθονται και βλέπουν τον Ντόναλντ στην τηλεόραση, ενώ αυτός απέξω τους ψάχνει απεγνωσμένα!