FANDOM

Η ιστορία Η Κλαγγή των Μαϊμούδων είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Νοέμβριο του 1964, η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του επόμενου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 11 (Β' Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Ο θείος Σκρουτζ και τα ανίψια του ταξιδεύουν στην τροπική Ασία για να πουλήσουν μερικές σαματατζίδικες πλαστικές μαϊμούδες που όμως προκαλούν σωρεία προβλημάτων…

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ έχει γίνει εξπέρ στην επιδιόρθωση πάσης φύσεως κουδουνιών και καμπανών κι έτσι επισκευάζει μια ταμειακή μηχανή του θείου του που έχει χαλάσει. Ο τελευταίος όμως και πάλι δεν είναι χαρούμενος αφού είναι εκνευρισμένος που παρήγαγε εκατομμύρια πλαστικές μαϊμούδες που χτυπούν κύμβαλα οι οποίες όμως έμειναν απούλητες.

Ο Ντόναλντ του προτείνει να της χρησιμοποιήσει για άλλον σκοπό, αφού ο ήχος που παράγουν είναι απίστευτα εκκωφαντικός και δυνατός. Ο Σκρουτζ τότε παίρνει τηλέφωνο τον μαχαραγιά της Σαμπότζια, μιας χώρας στην Ασία, που επιζητά απεγνωσμένα έναν τρόπο να διώξει τα πτηνά που τρώνε τις ρυζοκαλλιέργειες του βασιλείου του.

Ο κροίσος είναι έτοιμος να εκμεταλλευτεί τα είκοσι γαλόνια διαμάντια που προσφέρονται ως αμοιβή και παίρνει τα ανίψια του και τις μαϊμούδες και πηγαίνουν στην Ασία, όπου πράγματι, ο ήχος των παιχνιδιών τρέπει σε φυγή τα πουλιά. Ο μαχαραγιάς ετοιμάζεται να πληρώσει τον μεγιστάνα όμως ο ήχος τρέπει σε φυγή και τα βασιλικά αηδόνια, οπότε αφαιρούνται πέντε γαλόνια διαμάντια για να αγοράσουν άλλα.

Κατόπιν όμως το γειτονικό βασίλειο επιτίθεται στην Σαμπότζια, καθώς όλα τα πουλιά πήγαν στα δικά τους χωράφια, οπότε κι άλλα διαμάντια αφαιρούνται για να αντιμετωπιστεί ο κίνδυνος. Ο Σκρουτζ τότε διατάζει τον Ντόναλντ να αλλάξει την συχνότητα στα κύμβαλα των μαϊμούδων, ώστε να τρέψει σε φυγή τον εχθρικό στρατό, κάτι που ο ειδικός όντως κάνει και τα στρατεύματα φεύγουν.

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη καταφέρνουν επίσης να βρουν τα βασιλικά αηδόνια, οπότε ο Σκρουτζ λαμβάνει όλα τα διαμάντια και ο μαχαραγιάς χτυπάει το βασιλικό γκονγκ για να το γιορτάσουν με ένα δείπνο. Ο Ντόναλντ τότε λέει στον θείο του πως πρέπει να πάρουν τα διαμάντια και να εξαφανιστούν, μέσα στις βαθιές ζούγκλες της χώρας πριν να είναι αργά, όπως και κάνουν.

Klaggi1

Ο Ντόναλντ εγχειρίζει τις πλαστικές μαϊμούδες!

Ο ήχος του γκονγκ έφερε πίσω όλα τα πουλιά και ο Σκρουτζ είναι ο μόνος που μπορεί να πληρώσει τις ζημιές, οπότε ένα ανελέητο ανθρωποκυνηγητό ξεκινά. Με ελέφαντες οι ντόπιοι καταφέρνουν να περικυκλώσουν τα παπιά, οπότε ο Ντόναλντ αλλάζει την συχνότητα στα κύμβαλα μιας πλαστικής μαϊμούς και ο ήχος τρέπει σε φυγή τους ελέφαντες.

Klaggi2

Ο βασιλιάς της Σαμπότζια ανταμείβει τον Σκρουτζ!

Στο τέλος, όλοι γυρνούν πίσω στην Λιμνούπολη, με τον Σκρουτζ να απολαμβάνει τον ήχο των ταμειακών μηχανών και τον Ντόναλντ να συνεχίζει τις εγχειρήσεις του σε καμπάνες και κουδούνια!

ΠαρασκήνιοEdit

Το σενάριο της ιστορίας Η Κλαγγή των Μαϊμούδων δεν είναι του Καρλ Μπαρκς παρόλο που μοιάζει με αρκετές από τις ιστορίες εύθραυστης δεξιοτεχνίας με τον Ντόναλντ που έχει γράψει ο Παπιάνθρωπος. Στην συγκεκριμένη περιπέτεια όμως η εύθραυστη δεξιοτεχνία συνδυάζεται με ένα εξωτικό ταξίδι στην Ασία, και μάλιστα στην Ινδοκίνα, περιοχή που τα παπιά είχαν ήδη επισκεφτεί στην ιστορία Η Πόλη με τις Χρυσές Σκεπές και θα επισκεφτούν αργότερα και στην ιστορία Ο Θησαυρός του Μάρκο Πόλο.

Η χώρα στην οποία πηγαίνουν, η Σαμπότζια έχει όμως όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες από τηλέφωνα μέχρι όπλα, εν αντιθέσει με την Πόλη με τις Χρυσές Σκεπές. Στο τέλος, η ιστορία λήγει θετικά για όλους, ακόμα και για τον Ντόναλντ, κάτι που δεν συνηθίζεται σε ιστορίες εύθραυστων δεξιοτεχνιών, όπου το παπί συνήθως αποτυγχάνει οικτρά.

ΕξώφυλλαEdit