FANDOM

Η ιστορία Η Μαθητευόμενη Μάγισσα είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε ο Λαρς Γιένσεν και σχεδίασε ο Νόελ Βαν Χορν η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του 2014. Στην χώρα μας την έχουμε δει στο ΚΟΜΙΞ 4 (Β΄ Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Η Πουλχερία γίνεται βοηθός της Μάτζικα, αλλά σύντομα απολύεται και εν συνεχεία προσπαθεί να σώσει το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ με τις λίγες γνώσεις που απέκτησε...

ΥπόθεσηEdit

O Σκρουτζ Μακ Ντακ αντιμετωπίζει ακόμα μια από τις επιθέσεις της Μάτζικα, που προσπαθεί αιωνίως να του κλέψει την πρώτη του δεκάρα. Αυτή την φορά έχει μεταμορφωθεί σε μικρό δράκο και είναι έτοιμη να ξεφύγει με το νόμισμα.

Πριν όμως προλάβει να βγει από την πόρτα και να αποκτήσει αυτό που τόσο επιθυμεί, εισβάλλει στο δωμάτιο η Πουλχερία Ντακ, που κάνει κιμά στον τοίχο τον δράκο. Ο μεγιστάνας εκμεταλλεύεται την ευκαιρία και πετάει έξω την μάγισσα, παίρνοντας πίσω το κέρμα του.

Η Πουλχερία του εξηγεί πως έχει έρθει προκειμένου να του ζητήσει δανεικά, καθώς το ποταμόπλοιο της είναι σε κακά χάλια και θέλει να το επισκευάσει. Ο κροίσος αποφασίζει, επειδή του έσωσε την δεκάρα να της δώσει μια ανταμοιβή, το δέκα τοις εκατό της αξίας του εν λόγω αντικειμένου, οπότε της δίνει ένα σεντ και την διώχνει κλοτσηδόν.

Η Πουλχερία πηγαίνει σε μια καφετέρια, για να πιει κάτι και συναντά την Μάτζικα, η οποία μόλις ακούει πως η Πουλχερία έχει πρόσβαση στο θησαυροφυλάκιο αποφασίζει να το εκμεταλλευτεί. Της προτείνει έτσι να γίνει βοηθός της και επειδή η Πουλχερία δεν γνωρίζει ποια είναι, δέχεται, προκειμένου να βρει και τα χρήματα που χρειάζεται.

Μαθητευόμενη1

Η Πουλχερία μαθαίνει τα μυστικά της μαγείας αυτοσχεδιάζοντας!

Την πηγαίνει έτσι στο ξενοδοχείο όπου μένει και της δείχνει όλα τα μαγικά της σύνεργα, με τα οποία η Πουλχερία αμέσως αρχίζει να πειραματίζεται. Αρχικά δημιουργεί μερικές νιφάδες αντιβαρύτητας, τις οποίες η Μάτζικα κλείνει σε ένα μπουκάλι, και κατόπιν η βοηθός φοράει μερικά παλιά γάντια και ξεκινάει να φτιάχνει ένα μαγικό ραβδί.

Τα γάντια αποδεικνύεται ότι είναι αντιμαγικά και προστατεύουν αυτόν που τα φορά από τα ξόρκια, ενώ το ραβδί βγαίνει πολύ ισχυρό και μαγεύει την τσάντα της Μάτζικα. Έπειτα η Πουλχερία δημιουργεί ένα μαγικό σουραύλι που υποχρεώνει τους ανθρώπους να χορεύουν και τα αντικείμενα να κινούνται, κάνοντας την Μάτζικα, που πέφτει θύμα του, έξω φρενών.

Η Πουλχερία εξακολουθεί ακάθεκτη να δημιουργεί μαντζούνια και φτιάχνει μια σκόνη απολιθώματος, η οποία πετρώνει τα αντικείμενα με τα οποία έρχεται σε επαφή. Όταν την χρησιμοποιεί απολιθώνοντας το βιβλίο με τα μαγικά της Μάτζικα, η τελευταία την απολύει στιγμιαία και την διώχνει.

Μόλις όμως φεύγει η Πουλχερία, η μάγισσα αποφασίζει να χρησιμοποιήσει όλα τα σύνεργα που έφτιαξε η βοηθός της και να επιτεθεί για μια ακόμη φορά στο θησαυροφυλάκιο. Η Πουλχερία την βλέπει και αφού αγοράζει δύο ζευγάρια ωτοασπίδες πηγαίνει να βοηθήσει τον Σκρουτζ. Ο τελευταίος εν τω μεταξύ επιστρέφοντας από το μεσημεριανό του γεύμα βλέπει πως το κτήριο του έχει εξαφανιστεί από την κορυφή του λόφου του και τότε συναντά την Πουλχερία, που τον πληροφορεί πως του το έχει κλέψει η Μάτζικα.

Η Ιταλίδα χρησιμοποιώντας το μαγικό σουραύλι της μετακινεί το θησαυροφυλάκιο στους δρόμους της Λιμνούπολης, με στόχο μια λίμνη, όπου θα το βυθίσει για να μπορέσει να μπει από το παράθυρο. Η Πουλχερία παίρνει τον θείο Σκρουτζ, στον οποίο φοράει ωτοασπίδες για να μην μαγευτεί από το σουραύλι, και με μερικές νιφάδες αντιβαρύτητας που έχει φτιάξει κάνει το ποταμόπλοιο της να πετάει και συναντά την Μάτζικα, πριν ρίξει το κτήριο στο νερό.

Μαθητευόμενη2

Η Πουλχερία επεμβαίνει για να σώσει το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ...

Η τελευταία τους επιτίθεται με απολιθωτική σκόνη, αλλά το καράβι δεν παθαίνει τίποτα. Η Πουλχερία εξηγεί στον έκπληκτο μεγιστάνα πως όταν κατάλαβε το σχέδιο της Μάτζικα αναποδογύρισε τα αντιμαγικά της γάντια, κι έτσι μόνο η ίδια μπορούσε να πάθει κάτι από τα ξόρκια της, αφού ο υπόλοιπος κόσμος προστατευόταν, όπως κι έγινε, αφού απολιθώθηκε.

Η Πουλχερία ζητά από τον Σκρουτζ το δέκα τοις εκατό της αξίας του περιεχομένου του θησαυροφυλακίου, αφού αυτή είναι η δικαιούμενη αμοιβή. Στο τέλος, ο Σκρουτζ, για να γλιτώσει αυτό το τεράστιο ποσό δέχεται να της πληρώσει μια πλήρη ανακαίνιση του καραβιού της, ενώ παίρνει και την πετρωμένη Μάτζικα για τον κήπο του!

ΠαρασκήνιοEdit

Τα αντιμαγικά γάντια που χρησιμοποιεί στην ιστορία η Μάτζικα και η Πουλχερία αποτελούν ένα δημιούργημα του σεναριογράφου Λαρς Γιένσεν, τα οποία εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία Σε μια Κόλλα Χαρτί, που έγραψε ο ίδιος και σχεδίασε ο Βίκαρ. Η δωδεκασέλιδη αυτή ιστορία δημοσιεύθηκε το 2000 και στην χώρα μας την έχουμε δει στο ΚΟΜΙΞ 208.