FANDOM

Η ιστορία Η Μελωδία της Ευδαιμονίας σε σενάριο και σχέδιο Ουίλλιαμ Βαν Χoρν. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 209.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ ως μέλος της Λέσχης της Ευδαιμονίας αποφασίζει να κάνει τους Λιμνουπολίτες να επανακτήσουν την εσωτερική τους αρμονία ακούγοντας τις νότες που θα βγαίνουν από τη φλογέρα του... Είτε θέλουν είτε όχι!

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ αποφασίζει πάνω σε μία κρίση αλτρουιστικού ζήλου να γίνει μέλος της Λέσχης της Ευδαιμονίας. Η πρόεδρος της Λέσχης, του εξηγεί ότι κάθε μέλος της αναλαμβάνει και μία ξεχωριστή αποστολή. Η δική του θα είναι να βγει έξω και να παίζει με μία φλογέρα, για να ξυπνήσει την εσωτερική αρμονία των Λιμνουπολιτών αλλά και για να ξαναφέρει το χαμόγελο στα πρόσωπά τους! Ο Ντόναλντ εκφράζει τους δισταγμούς του, καθώς δε γνωρίζει να παίζει φλογέρα, αλλά η πρόεδρος του απαντά απλώς να μάθει!

Οι Λιμνουπολίτες φαίνεται όμως ότι δεν εκτιμούν καθόλου το μουσικό ταλέντο του Ντόναλντ. Κάποιοι ζητούν την παρέμβαση της αστυνομίας, ένας άλλος αμολάει τον σκύλο του, ενώ μία ηλικιωμένη κυρία του δίνει ένα πενταδόλαρο, ώστε να παίξει τη φλογέρα του μακριά από το διαμέρισμά της. Ο Ντόναλντ σκέφτεται ότι είναι καλή ιδέα να μη μένει στατικός σε ένα σημείο, αλλά να οργώσει την πόλη για να φέρει τη χαρά και την αρμονία σε περισσότερες ψυχές.

Melodiatiseydaimonias1

Τα ψάρια ακολουθούν τον ρυθμό της φλογέρας

Όταν βλέπει έναν κύριο που είναι εκνευρισμένος, καθώς προσπαθεί να μαζέψει τα ψάρια του σε μία γυάλα για να καθαρίσει τη γούρνα τους, σπεύδει να παίξει μερικές ρυθμικές νότες. Αυτές καθοδηγούν τα ψάρια, τα οποία περπατούν μέχρι την πισίνα και βουτούν σε αυτή. Ο κύριος γίνεται έξω φρενών και πετά βούρτσες και κουβάδες στον Ντόναλντ. Ένα παρόμοιο σκηνικό θα εξελιχθεί και λίγο αργότερα, όταν ο Ντόναλντ θα επιχειρήσει να καταπραΰνει με τη μουσική του τα πνεύματα σε μία διένεξη μητέρας-παιδιού. Τελικά αυτή τη φορά δέχεται ριπές από μπάλες και αυτοκινητάκια.

Melodiatiseydaimonias2

Ο Ντόναλντ σε μουσική έξαρση

Ο ίδιος όμως παραμένει απτόητος. Χοροπηδά εδώ και εκεί παίζοντας τη φλογέρα, ενώ την εμφάνιση του κάνει ο κύριος Τζόουνς, ο οποίος είναι υπάλληλος της Υπηρεσίας Αντιμετώπισης Ηχορύπανσης και ετοιμάζεται να τον συλλάβει για παράβαση του νόμου περί οχλαγωγίας και βαβούρας. Η απάντηση του Ντόναλντ είναι ότι χρειάζεται επειγόντως μία ξεγυρισμένη δόση αρμονίας και έτσι του παίζει μερικές φάλτσες νότες.

Τότε, ο Τζόουνς ψύχραιμα τον ενημερώνει ότι η υπηρεσία του έχει τα πιο σύγχρονα μέσα πάταξης των θορυβοποιών. Από την καρότσα του φορτηγού του βγάζει έναν υπερηχητικό απορροφητήρα "Τσιμουδιάκ 5", ο οποίος ρουφά όλους τους ήχους που βγάζει η φλογέρα του και τους εξουδετερώνει. Ο Ντόναλντ όμως με μία απλή κίνηση με τη φλογέρα του τρυπάει τον σάκο που συλλέγει τους ήχους, με αποτέλεσμα το μηχάνημα να χαλάσει και να ξεχυθούν όλοι οι ήχοι μαζί.

Melodiatiseydaimonias3

Το μηχάνημα του Τζόουνς καταστρέφεται και όλοι οι ήχοι ξεχύνονται μαζί

Ο Τζόουνς γίνεται έξω φρενών και κατηγορεί τον Ντόναλντ για νέες παραβάσεις του νόμου. Ο Ντόναλντ του εξηγεί ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι νόμοι, αλλά θεωρεί καθήκον του να φέρει γαλήνη στην φουρτουνιασμένη του ψυχή με τη μουσική του και συνεχίζει απτόητος. Ο Τζόουνς απαντά με έναν ηλεκτροακουστικό εκτροπέα κακοφωνίας, ο οποίος ρουφάει τις παράφωνες νότες της φλογέρας και τις στέλνει στη στρατόσφαιρα. Μόνο που εκείνη τη στιγμή ένας κεραυνός καταστρέφει ολοσχερώς τη συσκευή. Ο Ντόναλντ συνεχίζει ακάθεκτος

Τότε, ο άσπονδος γείτονας του και υπάλληλος της υπηρεσίας αντιμετώπισης ηχορύπανσης τον πληροφορεί ότι έχει το νομικό δικαίωμα να αγνοήσει τις διατάξεις του νόμου, προκειμένου να επαναφέρει στην τάξη εμφανώς επιθετικούς παραβάτες. Περνά λοιπόν στην αντεπίθεση, χρησιμοποιώντας καραμούζες, ντουντούκες και άλλα ηχηρά παρόμοια που έχει κατασχέσει. Καταφεύγει και σε ένα ραδιοκασετόφωνο επτακοσίων κιλοβάτ με έξτρα ενίσχυση στα μπάσα. Κάποια από τα αντικείμενα που βγάζει από την καρότσα ο Τζόουνς τα χρησιμοποιεί και ο ίδιος ο Ντόναλντ, με αποτέλεσμα να διεξαχθεί μία απίστευτη μονομαχία ηχορύπανσης που προκαλεί τρομερό σαματά.

Melodiatiseydaimonias4

Οι συγχορδίες του Ανεπροκόφιεφ επί τω έργω!

Melodiatiseydaimonias5

Ο Ντόναλντ αυτοσυγκεντρώνεται για να ξαναβρεί την εσωτερική του αρμονία

Τελικά, η μονομαχία τερματίζεται από έναν περίοικο ο οποίος έχοντας τελειώσει μία δωδεκάωρη βάρδια στο εργοστάσιο σαλπίγγων θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά του τη σιγαλιά. Χρησιμοποιεί το βαρύ πυροβολικό, μερικές συγχορδίες από μία συμφωνία του Ανεπροκοφιεφ από μεγάφωνο, η οποία βγάζει εκτός μάχης τον Ντόναλντ, τον Τζόουνς και τους αστυνομικούς που έχουν έρθει για να τους συλλάβουν. Όταν αργότερα η Πρόεδρος της Λέσχης της Ευδαιμονίας καλεί στο σπίτι του Ντόναλντ ζητώντας τον, τα ανιψάκια της απαντούν ότι ο θείος τους δεν μπορεί να της απαντήσει, καθώς αυτοσυγκεντρώνεται για να ξαναβρεί την εσωτερική του αρμονία!