FANDOM

Η ιστορία Η Μπαλάντα του Μοναχικού Καουμπόυ είναι μια δωδεκασέλιδη ιστορία που έγραψαν οι Πατ και Κάρολ Μακ Γκρηλ και σχεδίασε ο Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ, η οποία δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2009. Στην χώρα μας την έχουμε δει στο ΚΟΜΙΞ 20 (Β΄ Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ πέφτει θύμα υπνωτισμού εξαιτίας ενός διάσημου καουμπόυ και χάνει ένα σωρό λεφτά, που ξοδεύει σε παιχνίδια, οπότε ξεκινάει να βρει το δίκιο του…

ΥπόθεσηEdit

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ θαυμάζουν τον ήρωα τους στην τηλεόραση, έναν γενναίο καουμπόυ, που σύντομα θα επισκεφτεί την πόλη τους, σε ένα δωρεάν υπερθέαμα, στο οποίο θέλουν να πάνε. Ο θείος τους δέχεται, καθώς είναι τσάμπα, και την επόμενη μέρα πηγαίνουν στην φαντασμαγορική παράσταση.

Στην αρένα γίνεται χαμός καθώς έχουν έρθει όλα τα παιδιά της πόλης, μαζί με τους γονείς τους και τα ανιψάκια περιπλανώμενα φτάνουν στο καμαρίνι του Μπάφαλο Κιντ, του ήρωα τους. Ο άντρας αποδεικνύεται καλόκαρδος και τους υποδέχεται θερμά, αλλά ο μάνατζερ του, συμπεριφέρεται ως αγροίκος και τους διώχνει.

Μπαλάντα1

Ο μάνατζερ και ο λογιστής ξεφορτώνονται τον Ντόναλντ!

Το υπερθέαμα εν τέλει ξεκινάει και αποδεικνύεται μεγαλοπρεπές, με τεράστιες γιγαντοοθόνες και κορίτσια που χορεύουν, αλλά όταν τελειώνει όλοι οι θεατές συμπεριφέρονται σαν υπνωτισμένοι και τρέχουν στα μαγαζιά να αγοράσουν παιχνίδια με τον καουμπόυ. Αφού σαρώνει και ο ίδιος ο Ντόναλντ τα παιχνιδάδικα, επιστρέφει σπίτι, όπου έντρομος συνειδητοποιεί ότι έχει ξοδέψει όλα του τα λεφτά και δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα.

Αποφασίζει έτσι να πάει να μάθει γιατί ξόδεψε τόσα λεφτά και επισκέπτεται πάλι την αρένα, όπου ακούει τον μάνατζερ και τον λογιστή του καουμπόυ να καμαρώνουν για την επιτυχία του καταχθόνιου σχεδίου τους. Συγκεκριμένα, έκαναν πλύση εγκεφάλου στους θεατές, προβάλλοντας μυστικά μηνύματα από τις οθόνες, προκειμένου να σαρώσουν το εμπόρευμα του Μπάφαλο, από το οποίο και πλούτισαν.

Ο Ντόναλντ τους ξεμπροστιάζει, αλλά οι δυο τους τον βγάζουν από την μέση ρίχνοντας τον αναίσθητο και τσουβαλιάζοντας τον. Παράλληλα και τα παιδιά φτάνουν στην αρένα, για να βρουν τον θείο τους, και μπαίνουν στην αίθουσα ελέγχου της παράστασης, όπου βρίσκουν τα υποσυνείδητα μηνύματα που εκπέμπονταν από τις οθόνες.

Τρέχουν έτσι και συναντούν το ίνδαλμα τους, το οποίο όμως δεν έχει ιδέα για το περιστατικό και έτσι καταλαβαίνουν ότι ο υπαίτιος είναι ο μάνατζερ του. Πράγματι, ο μάνατζερ επιτίθεται στα ανιψάκια, ενώ ο λογιστής ρίχνει αναίσθητο τον Κιντ, και οι δυο τους μπαίνουν στο αμάξι τους για να το σκάσουν με τα λεφτά που έβγαλαν.

Τα παιδιά ξυπνούν τον καουμπόυ και μαζί ξεχύνονται στο κατόπι των κακοποιών, με το πιστό του άτι, αφού έχουν πάρει αιχμάλωτο τον θείο τους. Το άλογο δεν μπορεί να προφθάσει το αυτοκίνητο, αλλά ο Ντόναλντ καταφέρνει να λυθεί και επιτιθέμενος στους ληστές οδηγεί το αυτοκίνητο εκτός δρόμου.

Μπαλάντα2

Ο καουμπόυ κυνηγά τους κακοποιούς με τα παιδιά!

Ο μάνατζερ αρχίζει να τρέχει πεζός, αλλά πλέον όλα έχουν τελειώσει, καθώς ο καουμπόυ τον πιάνει με τον λάσο του, ενώ καταφτάνει στην περιοχή και η αστυνομία, που έχει ακούσει τους πυροβολισμούς του Κιντ. Στο τέλος, ο Μπάφαλο δίνει πίσω στους γονείς τα λεφτά που ξόδεψαν για να πάρουν τα παιχνίδια του, αρνούμενος ευγενικά την πρόταση του Ντόναλντ να γίνει ο νέος μάνατζερ του!