FANDOM

Η ιστορία Η Ωραία και το Τέρας σε σενάριο Λώρα Σω και Μαρκ Σω και σχέδιο Νόελ Βαν Χορν. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 45 (Β΄ Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Η ύπαρξη ενός τέρατος στο Μαύρο Δάσος αναστατώνει τους Λιμνουπολίτες και οδηγεί στην προκήρυξη ενός διαγωνισμού φωτογραφικής αποτύπωσής του.

ΥπόθεσηEdit

Η Λιμνούπολη είναι ανάστατη, καθώς ένα αλλόκοτο πλάσμα τρομοκρατεί φυσιολάτρες και εκδρομείς στην καρδιά του Μαύρου Δάσους. Οι περιγραφές της μορφής του είναι αντιφατικές, αν και όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες συμφωνούν ότι το τέρας είναι άκακο.

Έτσι, ο ο δήμαρχος ανακοινώνει ότι θα τιμήσει όποιον καταφέρει να φωτογραφίσει ή να κινηματογραφήσει το τέρας, με την εκπρόσωπο της Ζωολογικής Εταιρείας Λιμνούπολης, Δόκτωρ Ευανθία Ζουλάπη να είναι αυτή που στη συνέχεια θα μελετήσει τις εικόνες του πλάσματος. Εάν μάλιστα πρόκειται για ένα νέο και άγνωστο είδος, θα του δοθεί το όνομα του Λιμνουπολίτη που θα το απαθανατίσει. Όπως είναι φυσικό λοιπόν, μετά από αυτήν την ανακοίνωση, όλοι, συμπεριλαμβανομένου του Ντόναλντ, ξεχύνονται στο ψάξιμο του μυστηριώδους αυτού ζώου.

Ο Ντόναλντ αν και απογοητευμένος που δεν έχει ακριβό εξοπλισμό, όπως οι άλλοι, παρηγορείται με το φτηνιάρικό του κινητό και φωτογραφίζει την πανέμορφη Ευανθία Ζουλάπη, που ψαχουλεύει ένα αυτοκίνητο, κρατώντας ένα περίεργο εργαλείο. Μόλις όμως εκείνη τον αντιλαμβάνεται, το βάζει στα πόδια ταραγμένη και χωρίς να βγάλει άχνα. Ο Ντόναλντ ελαφρώς παραξενεμένος επιστρέφει κοντά στην εξέδρα, όπου ο Δήμαρχος ανακηρύσσει την έναρξη του διαγωνισμού και τονίζει ότι θα κρατήσει μέχρι και τη δύση του ηλίου.

Χωρίς άλλη καθυστέρηση ένα τσούρμο αφηνιασμένων Λιμνουπολιτών ξεχύνεται προς το δάσος. Όπως αποδεικνύεται οι περισσότεροι είναι τόσο ατζαμήδες που ο Ντόναλντ σκέφτεται ότι θα ήταν καλύτερο από το να ψάχνει το τέρας που δεν πρόκειται να ξεμυτίσει, να βιντεοσκοπήσει τις γκάφες τους για να σπάει πλάκα. Εκείνη τη στιγμή όμως βλέπει και πάλι την Ευανθία, η οποία κρατά σημειώσεις και τρέχει κοντά της για να τη φωτογραφίσει. Η Ζουλάπη όμως δεν αργεί να τον αντιληφθεί, με αποτέλεσμα να γίνει έξω φρενών και να του ρίξει ένα ξεγυρισμένο χαστούκι, ενώ την επόμενη στιγμή τρέχει προς το δάσος.

Μία άλλη όμως φιγούρα αχνοφαίνεται στο βάθος, από την άλλη πλευρά, η οποία πέφτει επάνω στον Ντόναλντ. Πρόκειται και πάλι για την Ευανθία Ζουλάπη, η οποία χωρίς να του απευθύνει τον λόγο, αμίλητη αρχίζει να τρέχει. Ο Ντόναλντ, όπως είναι φυσικό, παραξενεύεται, αφού πριν λίγο την είδε να κατευθύνεται προς την άλλη πλευρά και την ακολουθεί. Εκείνη χώνεται σε έναν θάμνο και όταν ο Ντόναλντ τον παραμερίζει ανακαλύπτει το κεφάλι ενός γιγάντιου σκίουρου που τον κοιτάζει απειλητικά!

Ο Ντόναλντ έντρομος αρπάζει ένα κούτσουρο και το χώνει στον θάμνο για να αναγκάσει το πλάσμα να βγει έξω, αλλά αυτό αρπάζει το ξύλο και το χτυπάει στο κεφάλι του πρώτου. Την επόμενη ακριβώς στιγμή από τον θάμνο ξεπετάγεται ένας γιγάντιος αετός. Ο Ντόναλντ καταλαβαίνει ότι πρόκειται για το ίδιο τέρας που μπορεί να αλλάζει όμως μορφές. Ο αετός το σκάει, αλλά από την πορεία του φαίνεται ότι δεν μπορεί να πετάξει. Έτσι, βγάζει ανθρώπινα πόδια (της Ευανθίας Ζουλάπη συγκεκριμένα) και αρχίζει να τρέχει.

Το κυνηγητό οδηγεί τον Ντόναλντ σε ένα μικρό φαράγγι, όπου πίσω από μία πρασιά κρύβεται μία είσοδος μυστικής βάσης υψίστης ασφαλείας. Καθώς προχωρά στα ενδότερα, καταλαβαίνει ότι πρόκειται για ένα διαστημόπλοιο, ενώ αντικρίζει ένα παράξενο πλάσμα μπροστά του. Αμέσως κάνει τη σκέψη ότι πρόκειται για εξωγήινο, αλλά το τέρας αντιλαμβάνεται την παρουσία του και του επιτίθεται παίρνοντας κεφάλι αετού και πόδια ανθρώπου. Τον πετάει έξω από το σκάφος και το βάζει αμέσως σε λειτουργία. Αυτό, περιέργως, δεν πηγαίνει προς τα πάνω, αλλά προς τα κάτω, σκάβοντας τη γη. Ο Ντόναλντ διαπιστώνει ότι δεν επρόκειτο για εξωγήινο, αλλά για... ενδογήινο!

Εν τω μεταξύ κατά τη διάρκεια της αναχώρησης του τέρατος συμβαίνει ένας σεισμός, με αποτέλεσμα οι διάφοροι Λιμνουπολίτες να φύγουν τρομαγμένοι από το δάσος, κάτι που πράττει και ο Ντόναλντ, αν και ως θριαμβευτής μιας και φρόντισε να βιντεοσκοπήσει το τέρας, καθώς και το σκάφος του. Σπεύδει λοιπόν να δείξει το κινητό του στους κριτές, αλλά οι μόνες φωτογραφίες που υπάρχουν μέσα του είναι αυτές της Ευανθιας Ζουλάπη που είχε τραβήξει στην αρχή του διαγωνισμού. Το βίντεο με το τέρας δεν αποθηκεύτηκε, λόγω της μικρής μνήμης του φτηνιάρικου κινητού του! Χωρίς να χάνει τις ελπίδες του δείχνει τη φωτογραφία, στην οποία το τέρας προσπαθούσε να πάρει ανταλλακτικά από ένα αυτοκίνητο, για να επιδιορθώσει το σκάφος του, αλλά κανείς δεν τον πιστεύει, με την αληθινή Ευανθία να θυμώνει πολύ και να του δίνει ένα ακόμη χαστούκι.