FANDOM

Η ιστορία Θέμα Τιμής είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Κάρι Κορχόνεν, η οποία δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο του 2012. Στην χώρα μας την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 10 (Β΄ Περίοδος).

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ διαβάζει το βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών και αποφασίζει να το χρησιμοποιήσει για να βοηθήσει τους συμπολίτες του. Χρειάζεται όμως πείρα για να μελετηθεί σωστά και τα ανίψια του προσπαθούν να τον σταματήσουν...

ΥπόθεσηEdit

Το βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών είναι ένα ανεκτίμητο εγχειρίδιο που περιέχει αιώνες γνώσης και κάθε μέλος της λέσχης προσέχει σαν τα μάτια του το αντίτυπο του, ώστε να μην πέσει σε λάθος χέρια. Στο σπίτι του Ντόναλντ, ο ίδιος έχει μείνει και πάλι άνεργος, και βαριέται αφόρητα στο σπίτι του, ώσπου βλέπει ξέμπαρκο το πάνσοφο βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών, και αποφασίζει να το διαβάσει.

Το παπί αποφασίζει να κάνει μια βόλτα και να το μελετήσει, χωρίς να γνωρίζει ότι τα παιδιά επιστρέφουν σπίτι για να το πάρουν μαζί τους, καθώς ο στρατηγός Χιούη το έχει ξεχάσει. Αφού ξεψαχνίζουν ολόκληρο το σπίτι, αναγκάζονται να παραδεχτούν στον διοικητή τους ότι έχει χαθεί. Ο αρχηγός αναγκάζεται να τους υποβιβάσει όλους, στον βαθμό του απλού δόκιμου ανθυποδοιμιρίτη, καθώς είναι τεράστια ντροπή η απώλεια του συγγράμματος τους

Εν τω μεταξύ, ο Ντόναλντ έχει απορροφηθεί από το συναρπαστικό διάβασμα και τις νέες γνώσεις που μαθαίνει, έχοντας φτάσει στο λιμάνι. Εκεί συναντάει δύο φίλους του, οι οποίοι ψαρεύουν, αλλά δεν έχουν πιάσει ούτε λέπι. Ο Ντόναλντ διαβάζει κάτι κραυγές από το βιβλίο και αμέσως δεκάδες ψάρια συρρέουν, που πιάνουν οι ψαράδες. Το παπί τους σημειώνει σε ένα χαρτί μερικές κραυγές να φωνάζουν και οι ίδιοι και φεύγει. Κατόπιν, λίγο παρακάτω συναντάει έναν άλλο φίλο του, που έχει το δικό του σκάφος και δεν μπορεί να σαλπάρει, καθώς το ραντάρ του έχει χαλάσει.

Ο Ντόναλντ συμβουλευόμενος το βιβλίο, του προτείνει να οδηγήσει το πλοίο του με βάση τα θαλάσσια ρεύματα και την πορεία των χελωνών, οπότε ο καπετάνιος σαλπάρει χαρούμενος. Παράλληλα, τα τρία ανιψάκια έχουν κι αυτά φτάσει τυχαία στο λιμάνι και συνειδητοποιούν ότι τα νερά έχουν γεμίσει πεινασμένους καρχαρίες. Οι δύο ψαράδες δεν ήξεραν πως να κάνουν σωστά τις κραυγές και προσέλκυσαν καρχαρίες, οπότε τα παιδιά τους διώχνουν με τις σωστές κραυγές, τις οποίες θυμούνται.

Τιμή1

Ο Ντόναλντ βοηθάει τους φίλους του να πιάσουν ψάρια!

Ύστερα, βλέπουν τον πλοιοκτήτη φίλο του Ντόναλντ να έχει ναυαγήσει σε μια ξέρα στο λιμάνι, καθοδηγούμενος λανθασμένα από τις συμβουλές του θείου τους. Τα παιδιά καλούν την ακτοφυλακή και σώζουν τον άνθρωπο, ενώ συνεχίζουν την προσπάθεια να βρουν τον θείο τους, πριν προξενήσει και άλλες καταστροφές με την απειρία του. Ο Ντόναλντ έχει πάει να συναντήσει έναν γνωστό του, που είναι άχρηστος μηχανικός και προσπαθεί να φτιάξει ένα κτήριο.

Για να τον βοηθήσει του δείχνει τις σελίδες από το πάνσοφο βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών σχετικά με το πως οι αρχαίοι πολιτισμοί έφτιαχναν κτήρια. Ο μηχανικός στρώνεται στην δουλειά και ο Ντόναλντ φεύγει χαρούμενος, νομίζοντας πως βοήθησε κάποιον ακόμα, και πάει σε μια καντίνα να φάει μπέργκερ.

Τιμή2

τα παιδιά σώζουν τον ναυαγό, καλώντας την ακτοφυλακή...

Στο μαγαζί δίνει οδηγίες στον μάγειρα σχετικά με το πως να φτιάξει το ιδανικό γεύμα, σύμφωνα με το βιβλίο των ανιψιών του. Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη έχουν καταφέρει να φτάσουν στο εργοτάξιο, όπου επικρατεί χαμός, καθώς μόνο πολύ έμπειροι Εξερευνητές μπορούν να διαβάσουν τα σχεδιαγράμματα του βιβλίου, και στρώνουν τους εργάτες στην δουλειά, ώστε να διορθώσουν τα σφάλματα του μηχανικού.

Αφού σώζουν την κατασκευή από βέβαιη πτώση, ο Ντόναλντ επιστρέφει με το μπέργκερ του, παραπονούμενος πως δεν είναι νόστιμο, σαν αυτά που φτιάχνουν τα ανίψια του. Οι τρεις Εξερευνητές του αρπάζουν το βιβλίο και του εξηγούν πως πρέπει κάποιος να είναι υψηλόβαθμος στρατηγός για να διαβάσει σωστά την συνταγή και τον σταματούν από την πρόκληση άλλων καταστροφών.

Στο τέλος, τα τρία παιδιά παίρνουν έναν κουβά μετάλλια, για τις ηρωικές τους πράξεις και επιστρέφουν στον βαθμό του στρατηγού, ενώ αναλαμβάνουν να εκπαιδεύσουν και τους νεοσύλλεκτους, ανάμεσα στους οποίους είναι και ο Ντόναλντ, που θέλει να μάθει να χρησιμοποιεί σωστά το βιβλίο!