FANDOM

ΠερίληψηEdit

Όταν ο τίτλος του Σκρουτζ Μακ Ντακ ως το πιο πλούσιο παπί του κόσμου αμφισβητείται μετά μια γενναιόδωρη δωρεά του Μαχαραγιά του Γιαχαραντάν, ενός ζάμπλουτου ανατολίτη ηγεμόνα, στην Λιμνούπολη, οι δύο κροίσοι ωθούνται σε μια αναμέτρηση ασύδοτης σπατάλης...

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ και οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη βλέπουν τον Δήμαρχο και τον Έφορο του Δημοτικού Πάρκου της Λιμνούπολης να διώχνονται κλωτσηδόν από το γραφείο του Σκρουτζ Μακ Ντακ. Ο Ντόναλντ τους ρωτάει τι έγινε και του εξηγούν πως ζήτησαν από τον Σκρουτζ χρήματα για την ανέγερση ενός ανδριάντα του Κορνήλιου Κουτ, του ιδρυτή της πόλης, ως φόρο τιμής για τον ατρόμητο πιονέρο. Από το παράθυρο του γραφείου του, ο Σκρουτζ φωνάζει στον Δήμαρχο και στον Έφορο πως δεν είναι ένα κορόιδο που μπορούν να του ζητούν χρήματα και τους επισήμανε πως δεν πρέπει να αμφισβητούν πως είναι το πλουσιότερο παπί στον κόσμο.

Ο Ντόναλντ και τα ανίψια του γελούν με την αφέλεια των δύο πολιτικών να ζητήσουν χρήματα από τον τσιγκούνη θείο τους, μέχρι που ακούνε πολύ κόσμο να μαζεύεται πιο πέρα. Μαθαίνουν πως ο λόγος που έχουν συσσωρευτεί τόσαάτομα είναι για να υποδεχτούν έναν ανατολίτη πάμπλουτο ηγεμόνα τον Μαχαραγιά του Γιαχαραντάν, που θεωρείται πως είναι ο πιο πλούσιος κροίσος του κόσμου και έχει έρθει στην Λιμνούπολη για διακοπές.

Ο Μαχαραγιάς κάνει μια εντυπωσιακή είσοδο στην πόλη μέσα σε μια πολυτελή λιμουζίνα, ενώ αποφασίζει να μοιράσει στον κόσμο που παρακολουθεί την είσοδό του χρυσά τάληρα. Ο Δήμαρχος και Ο Έφορος του Δημοτικού Πάρκου, βλέποντας πόσο ανοιχτοχέρης είναι ο γαλαζοαίματος, οργανώνουν προς τιμήν του μια μεγαλοπρεπή υποδοχή, για να τον καλοπιάσουν. Ωστόσο, η συμπεριφορά του Μαχαραγιά βάζει σε σκέψεις τους Χιούη, Λιούη και Ντιούη και αναρωτιούνται αν ο πάμπλουτος επισκέπτης της Λιμνούπολης είναι όντως πλουσιότερος από τον Σκρουτζ Μακ Ντακ.

Την επόμενη μέρα, ενώ τρώνε πρωινό, ο Ντόναλντ διαβάζει στα ανίψια του ένα άρθρο στην εφημερίδα, το οποίο αναφέρει πως ο ανατολίτης μεγιστάνας, που χαρακτηρίζεται ως ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, έδωσε 20.000 δολλάρια στον Δήμαρχο της Λιμνούπολης για την κατασκευή του αγάλματος του Κορνήλιου Κουτ. Μάλιστα, ο Μαχαραγιάςπεριέγραψε το ποσό που δώρισε ως ασήμαντο. Ο Ντόναλντ αποφασίζει να πάει την εφημερίδα στον θείο του. Όταν φτάνει στο γραφείο του, ο Σκρουτζ προσπαθεί να κλείσει την πόρτα του θησαυροφυλακίου του, το οποίο ξεχειλίζει από νομίσματα και χαρτονομίσματα. Όταν ο Σκωτσέζος κροίσος διαβάζει το άρθρο, θυμώνει αφάνταστα που ο Μαχαραγιάς ισχυρίζεται πως είναι πλουσιότερος από εκείνο. Ο Ντόναλντ του υπενθυμίζει πως ο γαλαζοαίματος, σε αντίθεση με εκείνο, επιδεικνύει τα πλούτη του, με αποτέλεσμα ο Σκρουτζ να ερεθίζεται περισσότερο. Οπότε, ο Σκρουτζ αποφασίζει να αποδείξει πως είναι ο πλουσιότερος μεγιστάνας του κόσμου, ξοδεύοντας πολλά χρήματα, και στέλνει τον ανιψιό του να βρει πληροφορίες για τον ανδριάντα που θα ανεγερθεί με την χορηγία του Μαχαραγιά.

Μια εβδομάδα μετά, οι πολίτες της Λιμνούπολης έχουν συγκεντρωθεί στο πάρκο για τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος, το οποίο είναι καλυμμένο με ένα πανί. Όμως, την στιγμή που ο Δήμαρχος τραβάει το κάλυμμα, ο Σκρουτζ τραβάει το κάλυμμα που έκρυβε τον ανδριάντα του Κορνήλιου Κουτ που ο ίδιος κατασκεύασε, που είναι μεγαλύτερος από τον πρώτο ανδριάντα. Ο Μαχαραγιάς θίγεται που ο Σκρουτζ κατόρθωσε να χτίσει ένα άγαλμα μεγαλύτερο από το δικό του και αποφασίζει να κατασκευάσει ένα νέο, μεγαλύτερο ανδριάντα. Όμως, την επόμενη εβδομάδα, στα αποκαλυπτήρια του νέου αγάλματος, ο Σκρουτζ πάλι κατατροπώνει τον Μαχαραγιά, αφού καταφέρνει και πάλι να χτίσει ένα ακόμα μεγαλύτερο άγαλμα.

Ο Μαχαραγιάς εκνευρίζεται ακόμα περισσότερο και αποφασίζει να χρηματοδοτήσει την ανέγερση ενός ανδριάντα γιγαντιαίων διαστάσεων, το οποίο ο Ντόναλντ μαθαίνει πως θα έχει ύψος ενενηνταώροφου κτηρίου και θα είναι φτιαγμένο από μάρμαρο εισαγωγής. Τις επόμενες εβδομάδες, τα συνεργεία των δύο μεγιστάνων δουλεύουν ασταμάτητα, προκειμένου το ένα να φτιάξει μεγαλύτερο άγαλμα από το άλλο. Τελικά, τα δύο αγάλματα είναι τόσο πελώριοι, που πρέπει να βγει κάνεις έξω από τα όρια της Λιμνούπολης για να τους θαυμάσει. Ωστόσο, για άλλη μια φορά, ο ανδριάντας του Σκρουτζ είναι ο μεγαλύτερος από τους δύο.

PicsArt 07-02-09.21.33-1-

Τα γιγάντια αγάλματα των δύο κροίσων!

Ο Μαχαραγιάς, εξοργισμένος, αποφασίζει να χτίσει ένα νέο άγαλμα αλλά, μετά από προτροπή του Δημάρχου και του Έφορου του Δημοτικού Πάρκου, επιλέγει να ανεγείρει έναν ανδριάντα του εαυτού του. Ο Σκρουτζ, και πάλι, στέλνει τα ανίψια του να συλλέξουν πληροφορίες για το καινούριο ανδριάντα. Όμως, αυτοί, όσο ακούν ποσό ακριβό και βαρύτιμο θα είναι αυτό, αγχώνονται. Μάλιστα, όταν ο Ντόναλντ πηγαίνει στον θείο του για να του δώσει τις πληροφορίες και βλέπει πως το θησαυροφυλάκιό του είναι σχεδόν άδειο, μετανιώνει που έπεισε τον Σκρουτζ να ανταγωνιστεί τον Μαχαραγιά, αλλά ο Σκρουτζ συνεχίζει απτόητος. Εν τω μεταξύ, στην Λιμνούπολη, όλοι συζητούν για το ποιος θα νικήσει στην αναμέτρηση αυτή και το ποιος θα χρεοκοπήσει πρώτος, με άλλους να τάσσονται υπέρ του Σκρουτζ και άλλοι υπέρ του Μαχαραγιά.

Τελικά, έρχεται η μέρα των αποκαλυπτηρίων των ανδριάντων των ζάμπλουτων κροίσων. Τα ανίψια του Σκρουτζ βλέπουν πως το άγαλμά του είναι πιο κοντό από αυτό του αντιπάλου του κι φοβούνται πως έχασε. Πρώτα αποκαλύπτεται ο ανδριάντας του Μαχαραγιά, που είναι χρυσός, έχει ύψος 20 μέτρα και μάτια από σμαράγδια και εντυπωσιάζει το κοινό. Μετά, αποκαλύπτεται ο ανδριάντας του Σκρουτζ, που είναι μονάχα ένα ημίψηλο καπέλο, οπότε οι θεατές βγάζουν τα συμπέρασμα πως ο Σκρουτζ ξόδεψε όλα του τα χρήματα και δεν μπόρεσε να το ολοκληρώσει. Όμως , ο Σκρουτζ τραβάει ένα μοχλό και, τότε, ανέρχεται το υπόλοιπο άγαλμα μέσα από το έδαφος! Ο ανδριάντας είναι από πλατίνα επενδυμένη με διαμάντια, έχει ύψος 40 μέτρα και δύο ζαφείρια μεγάλα σαν μπάλες ποδοσφαίρου για μάτια. Οι κάτοικοι της Λιμνούπολης μένουν έκπληκτοι από την πολυτέλεια του αγάλματος.

Ο ηττημένος Μαχαραγιάς θέλει να προσπαθήσει να νικήσει τον Σκρουτζ ξανά, αλλά οι υπηρέτες του τον ενημερώνουν πως χρεοκόπησε και τον εγκαταλείπουν, μιας και δεν μπορεί να τους πληρώσει. Ο δήμαρχος τον διατάσσει να φέρει τα ρούχα του στο Δημαρχείο, τα οποία ο ανατολίτης τα είχε βάλει υποθήκη.

Μετά από λίγο, ο Μαχαραγιάς, φορώντας ένα βαρέλι, επισκέπτεται τον Σκρουτζ και, όταν βλέπει το άδειο του θησαυροφυλάκιο, ενθουσιάζεται, πιστεύοντας πως ο Σκρουτζ ξόδεψε και εκείνος όλη του την περιουσία. Όμως, ο κροίσος αποκαλύπτει πως στο θησαυροφυλάκιο αυτό αποθήκευε τα ψιλά και πως το κύριο θησαυροφυλάκιό του βρίσκονταν από κάτω, στο υπόγειο, και έχει τρία κυβικά στρέμματα χρήμα.

PicsArt 07-02-09.21.54-1-

Το υπόγειο θησαυροφυλάκιο!

Στο τέλος, ενώ ο Ντόναλντ και ο Σκρουτζ κάνουν βόλτα στο πάρκο, βλέπουν το Μαχαραγιά να ζητιανεύει. Ο Ντόναλντ ζητά από τον θείο του να δώσει στον φτωχό, πλέον, γαλαζοαίματο, μια δεκάρα για να πιει καφέ. Αυτό εξοργίζει τον Σκρουτζ, ο οποίος, στη συνέχεια, παίρνει τον ανιψιό του στο κατόπι και του φωνάζει που νομίζει πως σκορπά τα λεφτά του για πλάκα!