FANDOM

Η ιστορία Μουσκουλομανία είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Φεβρουάριο του 1946, η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του ίδιου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 89.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ αποφασίζει να αποκτήσει μπράτσα για να μπορέσει να εντυπωσιάσει την Νταίζυ όμως είναι τόσο αγύμναστος που θα χρειαστεί την βοήθεια των ανιψιών του…

ΥπόθεσηEdit

Η Νταίζυ Ντακ διαβάζει ένα περιοδικό μπόντυ μπίλντινγκ, το οποίο της έχει στείλει μια φίλη της, επειδή μέσα έχει φωτογραφία του αγοριού της, που είναι σωστός κολοσσός. Η Νταίζυ μένει να κοιτάει αποχαυνωμένη τους γυμνασμένους άντρες, αγνοώντας πλήρως τον Ντόναλντ, που φεύγει θυμωμένος.

Αποφασίζει να φωτογραφηθεί και ο ίδιος καθώς σηκώνει εκατόν πενήντα κιλά και βάζει τα ανίψια του να τον απαθανατίσουν. Είναι όμως τελείως αγύμναστος και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να τα σηκώσει, πέφτοντας ψόφιος από την κούραση.

Μουσκουλομανία1

Τα παιδιά μαζεύουν με το κουταλάκι τον θείο τους!

Τα παιδιά αποφασίζουν να κυλήσουν τα βάρη στα χέρια του, από ένα τραπέζι και αυτός απλώς να τα κρατήσει στον αέρα, όμως το βάρος λιώνει τον Ντόναλντ, που δεν μπορεί ούτε καν να κρατήσει τα 150 κιλά. Παίρνει έτσι την απόφαση να χτίσει μπράτσα από την αρχή και αρχίζει να χρησιμοποιεί μικρούς αλτήρες.

Μετά από λίγες επαναλήψεις όμως καταρρέει, οπότε τα παιδιά τον μεταφέρουν στο κρεβάτι για να ξεκουραστεί. Το ίδιο βράδυ οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη σκέφτονται πως πρέπει να βοηθήσουν τον θείο τους να εντυπωσιάσει την Νταίζυ, και αρχίζουν να κατασκευάζουν βάρη από πλαστελίνη, ώστε να ξεγελάσουν τον θείο τους.

Αφού κρύβουν τα αληθινά 150 κιλά τα αντικαθιστούν με τα ψεύτικα βάρη, που φαίνονται σαν αληθινά, ώστε ο Ντόναλντ να πιστέψει πως τα έχει καταφέρει. Πράγματι, το επόμενο πρωί το παπί σηκώνει πανεύκολα τα βάρη και πιστεύοντας ότι είναι αληθινά ζητάει από τα παιδιά να τον φωτογραφίσουν καθώς τα κρατάει στον αέρα.

Κατόπιν, τρέχει στην Νταίζυ, η οποία όμως δεν πείθεται από αυτή την επίδειξη ηράκλειας δύναμης του Ντόναλντ, αφού πιστεύει πως τα βάρη είναι ψεύτικα. Ο τελευταίος γίνεται έξω φρενών και αποφασίζει να της αποδείξει πως έχει μούσκουλα, κουνώντας το πιάνο της με το δακτυλάκι του.

Παράλληλα, τα ανιψάκια που έχουν ακολουθήσει τον θείο τους για να τον βοηθήσουν, δένουν στο αμάξι του Ντόναλντ με ένα σκοινί το πιάνο, απαρατήρητοι. Έτσι, μόλις ο Ντόναλντ το ακουμπάει τα παιδιά το τραβούν με το αμάξι και το πιάνο εκτοξεύεται, πείθοντας την Νταίζυ για τους μυς του αρραβωνιαστικού της.

Ο Ντόναλντ γίνεται έτσι και πάλι ο εκλεκτός της και την συνοδεύει σε μια βόλτα στο πάρκο, όπου συναντούν την φίλη της με το κολοσσό αγόρι της, να περπατούν. Η Νταίζυ τρέχει να της γνωρίσει τον Ντόναλντ και της περιγράφει όλα τα επικά του κατορθώματα, τα οποία η φίλη της φυσικά δεν πιστεύει.

Μουσκουλομανία2

Η Νταίζυ ετοιμάζεται να πηδήξει στα χέρια του Ντόναλντ, ενώ η φίλη της με το αγόρι της τους παρακολουθεί...

Η Νταίζυ για να αποδείξει ότι το αγόρι της είναι παντοδύναμος αποφασίζει να πέσει από έναν γκρεμό στα χέρια του Ντόναλντ, με τον τελευταίο να δέχεται ευχαρίστως, πιστεύοντας κι εκείνος πως είναι τιτάνας. Τα παιδιά που τους έχουν ακολουθήσει δεν προλαβαίνουν να τους πουν τι έχουν κάνει και η Νταίζυ πέφτει πάνω στον Ντόναλντ. Εκείνος δεν αντέχει φυσικά το βάρος της και έτσι και οι δύο σωριάζονται στο έδαφος, με τον Ντόναλντ να μην μπορεί να καταλάβει τι έχει συμβεί.

Τα ανιψάκια τους εξηγούν πως εκείνα έκαναν τον θείο τους να πιστεύει πως έχει τεράστια μούσκουλα, οπότε στο τέλος ο Ντόναλντ κυνηγάει έξαλλος τα παιδιά για να τα δείρει. Και τον ίδιο όμως τον κυνηγάει η αρραβωνιαστικιά του, επειδή την ρεζίλεψε μπροστά στην φίλη της, που γελάει ακόμα!

ΠαρασκήνιοEdit

Στην ιστορία Μουσκουλομανία ο Καρλ Μπαρκς κάνει τον Ντόναλντ να πιστεύει πως είναι παντοδύναμος, χάρη στην βοήθεια των ανιψιών του, γεγονός που θα έχει άσχημη κατάληξη για την Νταίζυ, που θέλει πάση θυσία ένα αγόρι κολοσσό. Η ιστορία δημοσιεύθηκε επίσης αργότερα σε ένα τομίδιο της σειράς Better Little Books, με τον τίτλο Donald Duck lays down the law, με τα καρέ χωρίς μπαλονάκια, μεγεθυμένα και με το κείμενο δίπλα τους.

ΕξώφυλλαEdit