FANDOM

Μια ιστορία σε σενάριο και σχέδιο Ουίλλιαμ Βαν Χoρν. Δημοσιεύτηκε στο ΚΟΜΙΞ 234.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ προσπαθεί να γράψει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα αλλά το αποτέλεσμα των προσπαθειών του δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ακατανόητο παραλήρημα.

ΥπόθεσηEdit

Είναι βράδυ και ο Ντόναλντ βρίσκεται στο γραφείο του σκεπτόμενος πως θα βγάλει μερικά δολλάρια για τον επιούσιο της επόμενης ημέρας, μέχρι που μπαίνουν τα ανίψια του που του λένε ότι έχουν μια υπόθεση γι' αυτόν! Ο Ντόναλντ τους ειρωνεύεται μην πιστεύοντας ότι το μυστήριο που θέλουν να λύσει είναι κάτι το σοβαρό. Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη όμως του επισημαίνουν ότι η υπόθεση που θέλουν να του αναθέσουν είναι πολύ περίεργη. Στο παλιό σπίτι στο απέναντι πεζοδρόμιο συμβαίνουν ύποπτα πράγματα. Τα άτομα που βγαίνουν από αυτό δεν είναι ποτέ ίδια με τα άτομα που μπαίνουν. Του θυμίζουν μάλιστα ότι αν καταφέρει να λύσει το μυστήριο, το γραφείο του θα διαφημιστεί και θα αποκτήσει επιτέλους πελατεία. Ο Ντόναλντ τελικά μετά από πολλές ειρωνικές και υποτίθεται έξυπνες ντετεκτιβικές ατάκες δέχεται τελικά να αναλαβει την υπόθεση. 

Βγαίνει λοιπόν και κατευθύνεται προς την απέναντι βίλλα. Όλα φαίνονται ήσυχα και η μοναδική ύποπτη παρουσία στα πέριξ είναι η δική του! Όλα πάνε καλά μέχρι που ξαφνικά μια εκτυφλωτική λάμψη τον τυφλώνει. Όταν ανακτά την όρασή του είναι κολλημένος στον τοίχο και τον απειλεί ένας μπράβος με πιστόλι που τον οδηγεί στο εσωτερικό της βίλλας. Φτάνουν λοιπόν στο μεγάλο αφεντικό της συμμορίας που είναι ο... Γκαστόνε! Αφού λοιπόν ο Ντόναλντ και ο Γκαστόνε συνομιλούν, ο μπράβος χτυπάει τον Ντόναλντ στο κεφάλι με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του! Ο Γκαστόνε διατάζει λοιπόν τον μπράβο του να πάνε μέχρι τη θάλασσα και να τον ρίξουν μέσα. 

Ο Ντόναλντ ανακτά τις αισθήσεις του τη στιγμή που ο μπράβος ετοιμάζεται να τον ρίξει στη θάλασσα! Ο Ντόναλντ ρωτάει τον Γκαστόνε γιατί τα κάνει όλα αυτά κι εκείνος του απαντάει ότι δεν είναι ο ξάδερφός του, ο Γκαστόνε! Βγάζει τη μάσκα του, και αποκαλύπτεται ότι πίσω από όλα αυτά κρύβεται ο Σκρουτζ. Τη στιγμή που ο Ντόναλντ αντικρίζει το πρόσωπό του καταλήγει στη θάλασσα με ένα εντυπωσιακό μακροβούτι.  

Κολυμπάει λοιπόν ως την ακτή όπου βρίσκει τα ανίψια του να τον περιμένουν και τους λέει όλα όσα συνέβησαν. Εκείνα παραξενεύονται από το γεγονός ότι ο Σκρουτζ τον πέταξε στη θάλασσα, καθώς δε θα είχε κάποιο χρηματικό κέρδος από την πράξη αυτή, ενώ είναι γνωστό ότι ποτέ δεν κάνει κάτι χωρίς την προοπτική να βγάλει κέρδος από αυτό!  Όταν γυρίζουν λοιπόν στη μυστηριώδη βίλλα για να συλλάβουν τον Σκρουτζ, βλέπουν ότι ολόκληρο το οικοδόμημα έχει εξαφανιστεί!

Βρίσκουν όμως τη Μάτζικα να τους περιμένει. Στην πραγματικότητα εκείνη ήταν η αρχηγός της συμμορίας και μεταμφιέστηκε σε Γκαστόνε και στη συνέχεια σε Σκρουτζ για να αποπροσανατολίσει τις έρευνες του Ντόναλντ! Του αποκαλύπτει το καταχθόνιο σχέδιο της: Μεταμορφώνεται σε γιγαντιαίο μηχάνημα διαλογής κερμάτων με σκοπό να διεισδύσει στο Θησαυροφυλάκιο τυο Σκρουτζ και να του κλέψει ολόκληρη την περιουσία! Κυνηγάει τους Ντακ κι εκείνοι προσπαθούν να ξεφύγουν αλαφιασμένοι... Κι εκείνη τη στιγμή η ροή της περιπέτειας διακόπτεται. Ο Χιούη δηλώνει στον Ντόναλντ ότι το αστυνομικό μυθιστόρημα που προσπαθεί να φτιάξει δεν είναι παρά ένα ακατανόητο παραλήρημα! Ο Ντόναλντ παραδέχεται ότι μάλλον δεν κάνει για... σεναριογράφος!