FANDOM

Η ιστορία Οι Κληρονόμοι του Ουράνιου Τόξου αποτελεί μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς το 1952 και εκδόθηκε τον Αύγουστο του 1953.

ΠερίληψηEdit

Ο Σκρουτζ χρησιμοποιεί τον θρύλο του τσουβαλιού με χρυσάφι για να διαλέξει κληρονόμο.

ΥπόθεσηEdit

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη παρατηρούν ένα ουράνιο τόξο που φάνηκε μετά από την βροχή με θαυμασμό, ενώ ο Ντόναλντ κυνικά εξηγεί την επιστημονική εξήγηση πίσω από το ουράνιο τόξο. Μετά, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη ρωτούν τον θείο τους αν ισχύει ο μύθος σύμφωνα με τον οποίο στην άκρη του ουράνιου τόξου υπάρχει ένα τσουκάλι χρυσάφι, και εκείνος αποκρίνεται με υπεροψία πως τέτοια παραμύθια τα πιστεύουν μόνο ανόητοι. Παρόλα αυτά αυτό δεν αποθαρρύνει τα μικρά παπιά, που θυμούνται πως είχαν διαβάσει σε ένα παραμύθι όπου ο πρωταγωνιστής είχε πράγματι βρει ένα τσουκάλι χρυσάφι στην άκρη του ουράνιου τόξου, επειδή πίστεψε στον μύθο αυτό.

Εν τω μεταξύ, ο Σκρουτζ έχει βγει έξω για έναν περίπατο και αναλογίζεται πως πρέπει να διαλέξει κληρονόμο για την γιγαντιαία περιουσία του. Οι υποψήφιοι κληρονόμοι του είναι οι μοναδικοί συγγενείς του, οι οποίοι, κατά την γνώμη του, δυστυχώς δεν είναι οι ιδανικοί διαχειριστές για τόσα χρήματα: ο Ντόναλντ, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη και ο Γκαστόνε. Ωστόσο, για να μπορέσει να πάρει την σωστή απόφαση, θέλει να τους υποβάλλει σε μια δοκιμασία, χωρίς εκείνοι να το καταλάβουν. Εκείνη την στιγμή, περνά από το το μέρος όπου βρίσκονται ο Ντόναλντ και οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη και τους ακούει να μιλούν για τον μύθο του τσουκαλιού με το χρυσάφι, χωρίς εκείνοι να αντιλαμβάνονται την παρουσία του θείου τους. Έτσι, ο Σκρουτζ κατεβάζει μια ιδέα για το πώς θα διαπιστώσει ποιος πρέπει να γίνει κληρονόμος του και τρέχει στο θησαυροφυλάκιο. Σε λίγο, επιστρέφει, κουβαλώντας τρία τσουκάλια γεμάτα χαρτονομίσματα και τοποθετεί καθένα από αυτά σε τρία διαφορετικά μέρη, όπου φαίνεται πως βρίσκεται η άκρη του ουράνιου τόξου: μια συστάδα δέντρων, μια παλιά δεξαμενή νερού και μια βελανιδιά.

PicsArt 11-16-09.08.36-1-

Ο Σκρουτζ θέτει σε λειτουργία το σχέδιό του!

Αφότου κρύψει τα τσουκάλια, ο Σκρουτζ πηγαίνει στους ανιψιούς του και τους “επιπλήττει” που δεν ψάχνουν να βρουν ένα τσουκάλι με χρυσάφι στην άκρη του ουράνιου τόξου. Φυσικά, ο Ντόναλντ, εκνευρισμένος, υποστηρίζει πως αυτό είναι ένα παραμύθι και ρωτά τον θείο του γιατί δεν πάει ο ίδιος να αναζητήσει το τσουβάλι. Ο Σκρουτζ λέει πως είχε βρει ένα όταν ήταν μικρός, αλλά μπορεί κανείς να βρει ένα τσουβάλι με χρυσάφι μόνο μια φορά στην ζωή του. Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη πείθονται για την αυθεντικότητα του θρύλου και θέλουν να ψάξουν για το τσουβάλι, ενώ ο Ντόναλντ εξακολουθεί να μην πιστεύει. Τελικά, ο Σκρουτζ πείθει τον Ντόναλντ να αφήσει τα μικρά παπιά να αναζητήσουν για το τσουβάλι και ο Ντόναλντ τους ακολουθεί για να γελάσει όταν ο θησαυρός αποδειχτεί πως είναι αέρας κοπανιστός.

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη καταλήγουν στην συστάδα δέντρων και βρίσκουν ένα τσουκάλι γεμάτο με χίλια δολάρια, προς μεγάλη έκπληξη και εκνευρισμό του θείου τους. Εκείνη την στιγμή, εμφανίζεται ο Γκαστόνε, τον οποίο κάλεσε ο Σκρουτζ, και ο μεγιστάνας του ζητά να πάει στο σημείο που βρίσκονται ο Ντόναλντ και τα ανίψια του. Εκεί, ο Γκαστόνε βλέπει τους Χιούη, Λιούη και Ντιούη να χαίρονται με τον θησαυρό τους και τον Ντόναλντ θυμωμένο. Ο Γκαστόνε αποφασίζει, λοιπόν, να δοκιμάσει και αυτός να βρει ένα τσουβάλι στην άκρη του ουράνιου τόξου και πηγαίνει στην παλιά δεξαμενή, όπου δεν αργεί να εντοπίσει ένα ακόμα τσουβάλι γεμάτο με χίλια δολάρια! Ο Ντόναλντ, εξοργισμένος με την τύχη των άλλων παπιών, μετά από παρότρυνση των ανιψιών του, αποφασίζει να βρει και αυτός για ένα τσουβάλι στην βελανιδιά. Σύντομα, ο Ντόναλντ βρίσκει και το τρίτο τσουβάλι με τα χίλια δολάρια, το οποίο τον εκπλήττει και τον ενθουσιάζει!

Στην συνέχεια, ο Ντόναλντ, ο Γκαστόνε και οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη παίρνουν ο καθένας τον δρόμο τους, και σκέφτονται πώς θα χρησιμοποιήσουν τα χρήματα που κέρδισαν. Ο Ντόναλντ, σύντομα, περνά μπροστά από την βιτρίνα μιας έκθεσης αυτοκινήτων, όπου βλέπει ένα υπέροχο αυτοκίνητο, το οποίο κοστίζει δύο χιλιάδες δολάρια. Ο Γκαστόνε, εν τω μεταξύ, ενώ περπατά, βρίσκει στον δρόμο έναν λαχνό για μια κλήρωση για μια τηλεόραση, και συνειδητοποιεί πως, εφόσον η τύχη του μπορεί να του προσφέρει ό,τι επιθυμεί, δεν χρειάζεται τα χρήματα, και αποφασίζει να κρύψει το τσουκάλι μέσα στην κουφάλα ενός δέντρου. Στο λιμάνι, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη συναντούν έναν ηλικιωμένο άντρα να κοιτάζει έναν παλιό χάρτη θησαυρού. Ο γέρος τούς εξηγεί πως ο χάρης οδηγεί σε έναν θησαυρό που είχε θάψει το πλήρωμα ενός ισπανικού γαλιονιού σε ένα νησάκι λίγο έξω από την ακτή της Λιμνούπολης, το οποίο, ήταν πλέον μια ξερά. Ο γέρος, επίσης, λέει πως θα ήθελε να βρει τον θησαυρό, αλλά χρειάζεται τουλάχιστον χίλια δολάρια για να τον ξεθάψει, αλλά κανένας δεν του δανείζει αυτά τα χρήματα γιατί όλοι νομίζουν πως ο χάρτης είναι πλαστός. Τότε, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη, χωρίς δισταγμό, του δανείζουν τα χρήματά τους, για να βρει τον θησαυρό!

Μετά από δύο εβδομάδες, ο Σκρουτζ καλεί τους επίδοξους κληρονόμους του στο θησαυροφυλάκιο, για να τους ρωτήσει πώς αξιοποίησαν τα χίλια δολάρια που βρήκαν. Ο Ντόναλντ απαντά πως, με τα χρήματα αυτά έδωσε προκαταβολή για το αυτοκίνητο που είχε δει στην βιτρίνα, και πως χρωστολυσε ακόμα χίλια δολάρια. Ο Σκρουτζ αμέσως απορρίπτει τον Ντόναλντ ως κληρονόμο του, βλέποντας πως όχι μόνο ξόδεψε τα χρήματα αλλά και κατέληξε να χρωστά. Ο Γκαστόνε απαντά στον Σκρουτζ πως έκρυψε τα χρήματα σε μια κουφάλα και ο Σκρουτζ, βλέποντας πως, αν και δεν αύξησε το ποσό, το έχει διατηρήσει, αποφασίζει πως ίσως θα μπορούσες να γίνει κληρονόμος του.

Οι Χιούη, Λιούη και Ντίουη αποκρίνονται πως δάνεισαν τα λεφτά τους σε έναν γέρο ναυτικό για να βρει έναν χαμένο θησαυρό, και ο Σκρουτζ, εξοργισμένος με την παιδική αφέλειά τους, τους επιπλήττει για το πόσο εύκολα πίστεψαν αυτή την ανόητη ιστορία και με οργή δηλώνει πως, αν αναλάμβαναν την διαχείριση της περιουσίας του, αυτή θα εξανεμίζονταν! Με φρίκη, ωστόσο, συμπεραίνει πως αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να αφήσει την περιουσία του στον ανεπρόκοπο και τεμπέλη Γκαστόνε. Τότε, ξαφνικά, μπαίνει στο δωμάτιο ο γέρος ναυτικός, σπρώχνοντας ένα καρότσι με ένα τεράστιο σεντούκι! Ο ηλικιωμένος εξηγεί στους Χιούη, Λιούη και Ντιούη πως αυτό το σεντούκι ήταν το μερίδιό τους από τον θησαυρό, σαν ανταμοιβή για την πίστη τους σε αυτόν. Τότε, ανοίγει το σεντούκι και αποκαλύπτεται πως είναι γεμάτο με χρυσό και πολύτιμους λίθους, προς μεγάλη έκπληξη όλως, αλλά περισσότερο από όλα του Σκρουτζ!

PicsArt 11-16-09.09.07-1-

Η ανταμοιβή των Χιούη, Λιούη και Ντιούη!

Μετά από λίγο, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη σπρώχνουν το καρότσι με το σεντούκι στον δρόμο, ενώ ο θείος τους τούς ακολουθεί. Ο Ντόναλντ βλέπει ένα ουράνιο τόξο και αναρωτιέται αν αξίζει να δοκιμάσει να ξαναβρεί ένα τσουβάλι στην άκρη του ουράνιου τόξου, και τα ανίψια του τού απαντούν πως δεν χρειάζεται να το κάνουν αυτό οι ίδιοι, γιατί ο Σκρουτζ τους όρισε μοναδικούς κληρονόμους την αμύθητης περιουσίας του, που “ανέρχεται στα εννέα φανταστικομμύρια, τέσσερα πολυμυριαδομμύρια, πεντέξι απιθανικομμύρια δολάρια και μιάμιση δεκάρα”!

ΠαρασκήνιοEdit

Μια λεπτομέρεια στο δεύτερο καρέ της τρίτης σειράς της πρώτης σελίδας οδηγεί στο συμπέρασμα πως ο Καρλ Μπαρκς δεν είχε ξεκαθαρίσει τις ιδέες του για το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ. Σε αυτή την ιστορία, το θησαυροφυλάκιο φέρει μια επιγραφή που λέει "Θησαυροφυλάκιο Σκρουτζ Μακ Ντακ". Ωστόσο, στην ιστορία Ο Θησαυρός του Ουράνιου Τόξου, που εκδόθηκε επίσης το 1953 , το κτήριο φέρει την επιγραφή "Μέγαρο Μακ Ντακ".