FANDOM

Μια ιστορία σε σενάριο και σχέδιο Καρλ Μπαρκς. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 234.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ πιάνει δουλειά ως συνοριοφύλακας. Ο Χιούη ο Λιούη και ο Ντιούη θα κάνουν τα πάντα για να κρατήσει τη θέση του και να μπορεί να τους αγοράσει παγοπέδιλα!

ΥπόθεσηEdit

Είναι χειμώνας και τα ανιψάκια ζητούν από τον Ντόναλντ να τους πάρει παγοπέδιλα! Ο Ντόναλντ τους απαντάει ότι εξαρτάται από το αν θα καταφέρει να βρει μια δουλειά. Παίρνει ένα γράμμα από το γραμματοκιβώτιο και όταν το ανοίγει αναφωνεί:

« Ωραία! Βρήκα δουλειά! Αν όλα πάνε καλά θα αγοράσω παγοπέδιλα για όλους μας! »

Το γράμμα έλεγε ότι τον προσλαμβάνουν δοκιμαστικά ως συνοριοφύλακα στα σύνορα με το Μεξικό, στην κοιλάδα του Ρίο Ξέρα όπου θα πρέπει να φροντίσει για την πάταξη του λαθρεμπορίου. Τα ανιψάκια λοιπόν συμφωνούν να τον βοηθήσουν όσο μπορούν, στην καινούρια του δουλειά έτσι ώστε να σταθεροποιηθεί στο πόστο αυτό, και να αποκτήσει την οικονομική δυνατότητα να τους αγοράσει παγοπέδιλα!

Την άλλη μέρα έχουν φτάσει ήδη στην περιοχή που πρέπει να εποπτεύει ο Νόναλντ και ο διοικητής του δίνει οδηγίες. Μάλιστα, του επισημαίνει ότι τα ανίψια του δε θα πρέπει να μείνουν μαζί του σε αυτήν την ερημιά και ο Ντόναλ του απαντάει ότι έχει μεριμνήσει γράφοντάς τους ως οικοτρόφους στο σχολείο του Ρίο Ξέρα. Παρά τις αντιρρήσεις των Χιούη, Λιούη και Ντιούη που θέλουν να είναι κοντά στον θείο τους για να τον βοηθούν, τελικά αναγκάζονται να πάνε μαζί με τον διοικητή στο Ρίο Ξέρα. Ταυτόχρονα σε κάποια χασιέντα του Μεξικού κοντά στα σύνορα, λαθρέμποροι καταστρώνουν κόλπα για να ξεγελάσουν τον άπειρο Ντόναλντ. 

Μετά από ώρα, και ενώ ο Ντόναλντ βαριέται θανάσιμα, τα σύνορα πλησιάζει απ' την πλευρά του Μεξικού ένας τύπος με ένα σωρό φωτογραφικές μηχανές! Ο Ντόναλντ τον εμποδίζει να περάσει στην επικράτεια των Η.Π.Α. αλλά εκείνος του ανταπαντά ότι το μόνο που θέλει είναι να βγάλει μερικές φωτογραφίες τους σπάνιους μελιτζανόκακτους που υπάρχουν μόνο από την άλλη πλευρά. Ο Ντόναλντ λοιπόν τον αφήνει να περάσει ρωτώντας τον γιατί κουβαλάει τόσες φωτογραφικές μηχανές κι εκείνος του απαντάει ότι χρειάζονται για τις διαφορετικού τύπου φωτογραφίες που είναι απαραίτητο να τραβήξει.

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη εν τω μεταξύ γυρίζουν στα σύνορα καθώς το σχολείο στο οποίο τους είχε στείλει ο Ντόναλντ ήταν έρημο λόγω του γάμου της δασκάλας του! Φτάνουν πάνω στην ώρα για να παρατηρήσουν με τα κιάλια την παράξενη συμπεριφορά του υποτιθέμενου φωτογράφου.Διακρίνουν ότι ο κάκτος είναι ψεύτικος και κούφιος και ότι ο φωτογράφος είναι λαθρέμπορος. Βάζει τις μηχανές στο εσωτερικό του κάκτου κρατώντας μόνο τις θήκες τους, για να νομίσει ο Ντόναλντ ότι δεν έχει αφήσει τίποτα στην πλευρά των Η.Π.Α. Φεύγει λοιπόν με τον Ντόναλντ να πιστεύει ότι όλα πήγαν καλά.

Στη συνέχεια έρχεται ένας άλλος τύπος με φωτογαφικές μηχανές από ητν πλευρά των Η.Π.Α. αυτή τη φορά, και ζητάει από τον Ντόναλντ να τον αφήσει να φωτογραφίσει τον σπάνιο μελιτζανόκακτο (αυτόν που είναι κούφιος). Και πάλι ο Ντόναλντ δεν καταλαβαίνει τίποτα. Τα ανιψάκια όμως, παρατηρούν ότι οι θήκες των φωτογραφικών μηχανών είναι άδειες και ότι ο λαθρέμπορος ανοίγει τον κάκτο, παίρνει τις φωτογραφικές μηχανές που είχε αφήσει ο άλλος και τις βάζει μέσα στις θήκες! 

Μετά από κάποια ώρα από την πλευρά του Μεξικού φτάνει άλλος λαθρέμπορος ο οποίος κουβαλάει ένα κλουβί με παπαγαλάκια! Ο Ντόναλντ του επισημαίνει ότι δεν μπορεί να περάσει στις Η.Π.Α. με τα παπαγαλάκια του. Εκείνος αφήνει τα παπαγαλάκια του ελεύθερα και του δηλώνει ότι το μόνο που θέλει είναι να βοσκήσουν σπόρια μελιτζανόκακτου. Τα παπαγαλάκια λοιπόν περνούν στην πλευρά του Ντόναλντ και καθώς ο Ντόναλντ προσπαθεί να τα μαζέψει ο λαθρέμπορος που τα έχει εκπαιδεύσει, σφυρίζει για να τα διατάξει να κάτσουν πάνω στο κεφάλι του Ντόναλντ με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνειτ ι συμβαίνει γύρω του! 

Όσο λοιπόν τα παπαγαλάκια βρίσκονται πάνω στο κεφάλι του Ντόναλντ, ο λαθρέμπορος περνάει τον Ντόναλντ στη μεριά του Μεξικού χωρίς εκείνος να καταλάβει τίποτα και στη συνέχεια μαζεύει τα παπαγαλάκια στο κλουβί τους! Ο Ντόναλντ θυμωμένος, τον διώχνει και τον διατάζει να περάσει στη χώρα του, μη γνωρίζοντας ότι βρίσκονται στο Μεξικό και ότι τον διατάζει ουσιαστικά να περάσει στις Η.Π.Α.! Μόνο όταν βλέπει ότι το φυλάκιο βρίσκεται στην άλλη πλευρά καταλαβαίνει πως τον ξεγέλασε, και τρέχει να τηλεφωνήσει στην Αστυνομίαα για να τον πιάσουν. Το καλώδιο του τηλεφώνου όμως είναι κομμένο και ο Ντόναλντ πιστεύει ότι ξόφλησε ως συνοριοφύλακας λόγω της ανικανότητάς του να τον αντιληφθεί.

Τα ανιψάκια όμως έχουν φροντίσει να ενημερώσουν τον διοικητή του Ντόναλντ με το ειδικό καθρεφτάκι των Μικρών Εξερευνητών! Ο διοικητής λοιπόν φτάνει το ίδιο απόγευμα για να δώσει συγχαρητήρια στον συνοριοφύλακα Ντακ που βοήθησε με την ευφυΐα του να πιάσουν τρεις διαβόητους λαθρέμπορους και του δίνει προαγωγή, ενώ ο Ντόναλντ δεν καταλαβαίνει πως έγιναν όλα αυτά! Τα ανιψάκια του εν τω μεταξύ γιορτάζουν την επιτυχία τους μέχρι που σκέφτονται κάτι φρικτό: Πως στην έρημο δε θα μπορούν να ευχαριστηθούν τα παγοπέδιλα που θα τους πάρει ο Ντόναλντ!