FANDOM

Η ιστορία Ο Αόρατος Εισβολέας είναι μια εξασέλιδη ιστορία που έγραψε ο Βικ Λόκμαν και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Δεκέμβριο του 1962, η οποία δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του επόμενου έτους. Στην χώρα μας την έχουμε δει και στο ΚΟΜΙΞ 67.

ΠερίληψηEdit

Ο Σκρουτζ πιστεύει πως κάποιος εισβάλλει στο δωμάτιο του και περπατάει στο γιγάντιο κρεβάτι του, οπότε προσλαμβάνει έναν ντετέκτιβ για να λύσει το μυστήριο…

ΥπόθεσηEdit

Όταν ο Σκρουτζ Μακ Ντακ ήταν ακόμα μικρό παιδάκι η οικογένεια του ήταν πολύ φτωχή, οπότε ο ίδιος αναγκαζόταν να κοιμάται σε ένα άβολο συρτάρι. Έβαλε έτσι στόχο να βγάλει περισσότερα χρήματα γυαλίζοντας παπούτσια, για να μπορέσει να αγοράσει ένα κρεβάτι.

Πράγματι, γυαλίζοντας μαζικά παπούτσια κατάφερε να αποκτήσει το πρώτο του κρεβάτι, με σουμιέδες. Όσο μεγάλωνε όμως δεν του έφτανε το κρεβάτι, και ήθελε ένα μεγαλύτερο, οπότε άρχισε να πριονίζει δέντρα, για να βγάλει περισσότερα λεφτά.

Σταδιακά αποκτούσε περισσότερα χρήματα και με αυτά αγόραζε ολοένα και μεγαλύτερα κρεβάτια, ώσπου πλέον όντας ζάπλουτος έχει μόλις αγοράσει ένα πραγματικά τιτάνιο κρεβάτι. Το κρεβάτι είναι μεγάλο σχεδόν όσο ένα οικόπεδο, με εκατοντάδες σούστες και σουμιέδες, με αποτέλεσμα να τρέμει όταν κάποιος περπατάει πάνω του.

Το βράδυ, όταν ο Σκρουτζ πέφτει για ύπνο νιώθει κάποιον να περπατάει στο κρεβάτι. Κανείς δεν απαντά στις φωνές του, οπότε βγάζει πιστόλι του και αρχίζει να πυροβολεί. Ανοίγοντας κατόπιν ο υπάλληλος του το φως συνειδητοποιεί ότι κατάστρεψε το δωμάτιο του και τα αντικείμενα του με τις σφαίρες, αλλά και πάλι δεν υπάρχει ίχνος διαρρήκτη.

Καλεί έτσι τον καλύτερο ντετέκτιβ του κόσμου, για να λύσει το μυστήριο του αόρατου εισβολέα. Ο ντετέκτιβ αποφασίζει να ξαπλώσει με τον κροίσο στον κρεβάτι και να περιμένουν να δουν εάν θα εμφανιστεί πάλι ο μυστηριώδης κλέφτης. Πράγματι, λίγο αργότερα το κρεβάτι αρχίζει να τρέμει, όμως και πάλι δεν διαφαίνεται κάποιος εισβολέας.

Ο ιδιωτικός ερευνητής ψάχνει εξονυχιστικά το δωμάτιο με τα σύνεργα του, και καταλήγει ότι ο υπαίτιος βρίσκεται στην διπλανή αίθουσα, το δωμάτιο με τα χρήματα. Αυτός που φταίει για το τρεμούλιασμα είναι ο Ντόναλντ, που δουλεύει τα μηχανήματα τακτοποίησης χρημάτων στο θησαυροφυλάκιο.

Αόρατοςεισβ1

Ο Σκρουτζ πιστεύει πως ένας ξένος έχει μπει στο δωμάτιο του και περπατάει στο πελώριο κρεβάτι του!

Οι άπειροι σουμιέδες και σούστες του κρεβατιού μεγέθυναν τις δονήσεις των μηχανημάτων, κάνοντας το κρεβάτι να ταρακουνιέται. Ο Σκρουτζ ντροπιασμένος αναγκάζεται να παραδεχθεί το λάθος του και γίνεται πυρ και μανία όταν βλέπει το γιγάντιο ποσό που πρέπει να πληρώσει τον ντετέκτιβ για τις υπηρεσίες του.

Αφού ξεχρεώνει πετάει εκνευρισμένος από το παράθυρο το στρώμα του κρεβατιού του, καθώς και οτιδήποτε άλλο έχει σούστες. Στο τέλος, ο γραμματέας του τον ρωτάει που θα κοιμηθεί, με τον Σκρουτζ να έχει ξαπλώσει χαρούμενος σε ένα συρτάρι, νιώθοντας και πάλι σαν παιδί!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία Ο Αόρατος Εισβολέας είναι η μοναδική που σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς στην καριέρα του, στην οποία εμφανίζεται ο Σκρουτζ ως παιδί. Μολονότι το σενάριο δεν το έχει επιμεληθεί ο ίδιος, αλλά ο Βικ Λόκμαν, η ματιά αυτή στο παρελθόν του θείου Σκρουτζ είναι ιδιαίτερα διαφωτιστική.

Η σκηνή όπου ο νεαρός Σκρουτζ γυαλίζει μαζικά παπούτσια χρησιμοποιήθηκε και στην τηλεοπτική σειρά Παπιοπεριπέτειες, στο επεισόδιο με τον τίτλο Once Upon a Dime. Ακόμα σημαντικότερα ο Ντον Ρόσα εμπνεύστηκε από την μορφή του Σκρουτζ, όπως εμφανίζεται στην ιστορία για τον δικό του Βίο και την Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ και συγκεκριμένα στο πρώτο του επεισόδιο.

Στο πρώτο επεισόδιο ο νεαρός Σκρουτζ απεικονίζεται χωρίς γυαλιά και με μικρές φαβορίτες, διατηρώντας ορισμένα χαρακτηριστικά από τον Αόρατο Εισβολέα. Θα εμφανιστεί επίσης και η σκηνή όπου ο Σκρουτζ γυαλίζει μαζικά παπούτσια, ως μικρός λουστράκος.