FANDOM

Η ιστορία Ο Βαλεντίνος της Δεκάρας είναι μια δεκασέλιδη ιστορία σε σενάριο και σχέδιο Καρλ Μπαρκς. Στη συγκεκριμένη ιστορία γίνεται η δεύτερη εμφάνιση της Μάτζικα Ντε Σπελ. Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 1962.

ΠερίληψηEdit

Τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου η Μάτζικα στέλνει στον Σκρουτζ ένα γράμμα που του δηλώνει ότι θα του κλέψει την τυχερή του δεκάρα. Ο Σκρουτζ δίνει στον Ντόναλντ τη δεκάρα και βάζει μια άλλη στη θέση της για να ξεγελάσει τη Μάτζικα. Η Μάτζικα, όμως, ακούει το σχέδιο του Σκρουτζ χάρη σε ένα κατασκοπικό μικρόφωνο κι ένα ξεφρενο κηνυγητό ξεκινάει στη Λιμνούπολη...

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια του επισκέπτονται τον θείο τους τον Σκρουτζ τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ο πλούσιος θείος τους έχει λάβει μια αρωματισμένη και διακοσμημένη κάρτα και ο Ντόναλντ του λέει ότι ίσως να είναι από κάποια κρυφή θαυμάστριά του. Ο Σκρουτζ ενθουσιάζεται, αλλά, όταν ο Ντόναλντ διαβάζει την κάρτα, πέφτει από τα σύννεφα. Ήταν σταλμένη από τη μάγισσα Μάτζικα Ντε Σπελ και είχε  άκρως απειλητικό περιεχόμενο. Έλεγε:

« Ετοιμάσου, Σκρουτζ, να αποχωριστείς το πιο αγαπημένο και λατρεμένο πράγμα που έχεις. Ήρθα από πολύ μακριά για να πάρω το πρώτο νόμισμα που απέκτησες με τον κόπο σου! Η τυχερή σου δεκάρα θα είναι το δώρο μου για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. »

Ο Σκρουτζ πανικοβάλλεται, καθώς, τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει αυτήν την πανούργα μάγισσα. Τότε, ο Ντόναλντ του προτείνει να βάλει μια άλλη δεκάρα στη θέση της πρώτης του δεκάρας για να ξεγελάσει τη Μάτζικα. Ο Σκρουτζ συμφωνεί και αφού βάζει μια άλλη δεκάρα στο χρηματοκιβώτιο δίνει την πραγματική δεκάρα στον Ντόναλντ. O Σκρουτζ αισθάνεται ασφαλής μέχρι που μετά από λίγη ώρα ανακαλύπτει ένα κατασκοπικό μικρόφωνο κάτω από το γραφείο του.  Πάει να δει που καταλήγει το καλώδιο και βρίσκει ένα ηχείο στην άλλη άκρη του που ήταν στο διπλανό γραφείο μιας νεοπροσληφθείσας δακτυλογράφου που ήταν η Μάτζικα. Πανικοβάλλεται και τρέχει να προλάβει τα ανίψια του για να τους πει ότι η Ματζικα έχει ακούσει τα πάντα.

Valentine2

Η Μάτζικα εντωμεταξύ ακολουθεί τον Ντόναλντ και τα ανιψάκια του και καταστρώνει ένα καταχθόνιο σχέδιο για να κλέψει τη δεκάρα. Μεταμφιέζεται σε νεαρή πάπια που αθλείται και αρχίζει να τρέχει. Περνάει δίπλα από τον Ντόναλντ, τον σπρώχνει και λέει:

« Κάνε στην άκρη, αδύναμο παπί, κι άσε να περάσει ένα κορίτσι που πιάνει την πέτρα και τη στύβει. »

Ο Ντόναλντ εξαγριώνεται και αποφασίζει να της δείξει ποιος είναι το αδύναμο παπί.Ο Χίουη, ο Λιούη και ο Ντιουη δεν καταφέρνουν να τον συγκραήσουν κι αυτός ξεχύνεται πίσω της για να παραβγεί στο τρέξιμο μαζί της! Η Μάτζικα εξουδετερώνει τον Ντόναλντ κσι του αδειάζει τις τσέπες, χωρίς να καταφέρει να βρει αυτό που ψάχνει. Οι προνοητικοί Χιούη, Λιούη και Ντιούη του είχαν πάρει τη δεκάρα από τη τσέπη την ώρα που προσπαθούσαν να τον συγκρατήσουν. Η Μάτζικα έχει εκνευριστεί πολύ και βλέποντας τον Σκρουτζ να τρέχει να ενημερώσει τα ανίψια του για τις εξελίξεις, εκτονώνει τα νεύρα της πάνω του ρίχνοντάς του μερικές μαγικές βόμβες.

Εντωμεταξύ οι Ντακ έχουν φτάσει στο σπίτι τους και οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη τρέχουν να φτιαξόυν τούρτα και μπιφτέκια. Η Μάτζικα φτάνει στην πόρτα τους παριστάνοντας την πωλήτρια αρωμάτων και υπνωτίζει τον Ντόναλντ. Τον υποχρεώνει να της αποκαλύψει ποιος έχει τη δεκάρα και ο Ντόναλντ της λέει ότι την έχει ο Χιούη. Τα ανιψάκια αντιστέκονται στη Μάτζικα πο τους επιτίθενται μέχρι που ένα από αυτά κρατώντας τη δεκάρα πάνω από την κρεατομηχανή απειλεί  τη Μάτζικα, λέγοντάς της ότι αν του ρίξει τη βόμβα που κρατάει θα αφήσει τη δεκάρα να πέσει.

Εκείνη την ώρα ο Σκρουτζ φτάνει στο σπίτι των ανιψιών του και βλέποντας τη Μάτζικα με τη βόμβα στο χέρι της λέει να σηκώσει ψηλά τα χέρια. Η Μάτζικα  τρομάζει και πέφτει από τα χέρια της η βόμβα, η οποία, ζαβλακώνει τον Χιούη  και η δεκάρα πέφτει μέσα στην κρατομηχανή. Ο Σκρουτζ καταρρέει από τη στεναχώρια και οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη του προτείνουν να δοκιμάσει από την τούρτα τους. Ο Σκρουτζ που ποτέ δεν λέει όχι σε κάτι που είναι δωρεάν, δέχεται. Δαγκώνει, όμως, κάτι πολύ σκληρό: Την τυχερή του δεκάρα! Του εξηγούν ότι έκρυψαν την αληθινή δεκάρα μέσα στην κρέμα που έφτιαχναν για την τούρτα και με μια άλλη δεκάρα ξεγέλασαν τη Μάτζικα.

Κριτικές ΧρηστώνEdit

petross21 | 8,5/10
Μια διασκεδαστική ιστορία του Καρλ Μπαρκς στην οποία γίνεται η δεύτερη εμφάνιση μιας μάγισσας που είναι από τους πιο αρεστούς κακούς στους αναγνώστες των Ντίσνευ κόμικ!