FANDOM

Η ιστορία Ο Βροχοποιός είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Δεκέμβριο του 1952 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του επόμενου έτους.

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ έχει καταφέρει να γίνει ένας βιρτουόζος βροχοποιός, δημιουργώντας τεχνητή βροχή σε οποιοδήποτε σχήμα και με όλες τις πιθανές εντάσεις, με το ειδικό αεροπλάνο του και την σκόνη του που δημιουργεί βροχή. Ένας πελάτης τον επισκέπτεται ζητώντας να πέσουν πέντε ακριβώς εκατοστά βροχή, στο σχήματος Χ χωράφι του.

Το παπί αναλαμβάνει ευχαρίστως την εύκολη γι' αυτόν δουλειά και αφού βρίσκει ένα σύννεφο το διαμορφώνει σε σχήμα Χ και ρίχνοντας του την απαραίτητη σκόνη, προκαλεί μια βροχόπτωση ακριβώς πέντε εκατοστών, ικανοποιώντας στο έπακρο τον ιδιοκτήτη του χωραφιού. Κατόπιν τον επισκέπτεται ένας άλλος πελάτης, ο οποίος ζητάει ένα ψιλόβροχο, για να δροσιστούν τα φυτά του, με την προϋπόθεση να μην βραχεί η απλωμένη μπουγάδα της γυναίκας του.

Βροχοποιός2

Ο Ντόναλντ προκαλεί τεχνητή βροχόπτωση σχήματος Χ!

Ο αλάνθαστος βροχοποιός ξεκινάει και πάλι και αφού βρίσκει ένα κατάλληλο σύννεφο, του αφαιρεί ένα μικρό τμήμα, το οποίο βρίσκεται πάνω από τα απλωμένα ρούχα, με αποτέλεσμα το ψιχάλισμα που δημιουργεί να μην βρέξει καθόλου την μπουγάδα, πετυχαίνοντας και σε αυτή την δουλειά άριστο αποτέλεσμα. Ο Ντόναλντ, όπως κάθε επιτυχημένος επαγγελματίας, όμως έχει αδυναμία σε ένα κορίτσι, την Νταίζυ, την οποία παίρνει τηλέφωνο, ρωτώντας την εάν θέλει να βγουν ραντεβού.

Η Νταίζυ όμως του λέει πως έχει ήδη κανονίσει να πάει σε μια συνάντηση της Λέσχης των Δανδήδων, με την συνοδεία του Γκαστόνε Γκάντερ, με αποτέλεσμα ο Ντόναλντ να γίνει έξαλλος από την ζήλια του. Όταν η Νταίζυ βγαίνει με τον τυχεράκια, ο βροχοποιός τους ακολουθεί με το αεροπλάνο, αποφασισμένος να εκδικηθεί τον ξάδελφο του, που του έκλεψε το κορίτσι.

Η Λέσχη οργανώνει ένα πικνίκ, σε μια κοιλάδα, με τον καιρό να είναι ειδυλλιακός και η διάθεση στα ύψη. Ο Ντόναλντ όμως μαζεύει σύννεφα από τις τέσσερις γωνίες του ορίζοντα, τα οποία φέρνει πάνω από το πικνίκ και μετά ρίχνοντας από την ειδική σκόνη του προκαλεί έναν βιβλικό κατακλυσμό, που ακολουθείται από χιονιά.

Οι Δανδήδες παγιδεύονται στην κοιλάδα, αφού λόγω της κακοκαιρίας δεν μπορούν να απομακρυνθούν και ο Ντόναλντ αποφασίζει να κάνει μια κάθετη εφόρμηση μέσα από τα σύννεφα για να δει πως τα περνάνε οι εκδρομείς. Το αεροπλάνο του όμως συντρίβεται στα σύννεφα, αφού πλέον αυτά έχουν μετατραπεί σε πάγο, κινδυνεύοντας να καταπλακώσουν τους Δανδήδες.

Ο βροχοποιός καταλαβαίνει την σοβαρότητα της κατάστασης και πέφτοντας με το αλεξίπτωτο στην κοιλάδα, προειδοποιεί την λέσχη για τον άμεσο κίνδυνο που διατρέχουν. Οι εκδρομείς στην αρχή δεν πείθονται όμως μόλις αρχίζουν να ακούνε τους τριγμούς του πάγου από πάνω τους αρχίζουν να τρέχουν πανικόβλητοι, διαφεύγοντας δευτερόλεπτα πριν η κοιλάδα καλυφθεί από τόννους πάγου.

Βροχοποιός1

Η θεομηνία πλήττει τους Δανδήδες...

Αμέσως αρχίζουν να σκέφτονται πως ο Ντόναλντ ήξερε για τον κίνδυνο που τους απειλούσε, με τον Ντόναλντ να φεύγει κρυφά τρέχοντας. Στο τέλος, ένας πελάτης έρχεται να ζητήσει βροχή από τον ειδικό, όμως οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη τον πληροφορούν πως ο θείος τους έχει φύγει για το Τιμπουκτού!

ΕξώφυλλαEdit