FANDOM

Η ιστορία Ο Ιπτάμενος Σκιέρ είναι μια δεκασέλιδη ιστορία, που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Ιούνιο του 1945 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του ίδιου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 50.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ αποφασίζει να συμμετάσχει σε έναν αγώνα θαλάσσιου σκι, όμως δεν έχει υπολογίσει το γεγονός ότι τα ανίψια δεν θα μπορέσουν τελικά να οδηγήσουν το σκάφος του...

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ είναι πολύ θυμωμένος που τα ανίψια του κολυμπάνε στο χρήμα, έχοντας πεντακόσια δολλάρια από την σύλληψη ενός κλέφτη και αποφασίζει να βγάλει και αυτός μερικά χρήματα. Ψάχνοντας να βρει κάποιον τρόπο να κερδίσει μερικά λεφτά βλέπει πως οργανώνεται σε μια κοντινή λίμνη ένας διαγωνισμός θαλάσσιου σκι, με τον νικητή να κερδίζει 750 δολλάρια.

Το παπί αποφασίζει να συμμετάσχει κι αρχίζει να φτιάχνει μια βάρκα, στην οποία προσαρμόζει τον κινητήρα του 313 και κατόπιν, αφού έχει έτοιμο το σκάφος ξεκινάει να προπονείται στην λίμνη. Έχει όμως ξεχάσει να βάλει πηδάλιο και έτσι πέφτει σε ένα κοντινό σπίτι κάνοντας το καλοκαιρινό. Έτσι, αναγκάζεται να δανειστεί διακόσια πενήντα δολλάρια από τα ανίψια του, προκειμένου να ξεχρεώσει τις ζημιές και επιστρέφει δριμύτερος στην εξάσκηση, αφού κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις στην βάρκα.

Σκιέρ1

Ο Ντόναλντ προσκρούει στον ηλικιωμένο άνθρωπο!

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη οδηγούν το ταχύπλοο και ο Ντόναλντ ξεκινάει να προπονείται στο θαλάσσιο σκι, στο οποίο είναι εντελώς ανίδεος. Στην λίμνη όμως υπάρχει κι ένας παππούς, ο οποίος είναι δεξιοτέχνης στο άθλημα, γοητεύοντας τις όμορφες δεσποινίδες στην όχθη. Ο Ντόναλντ βάζει στόχο να τον ξεπεράσει κι επιχειρεί να κάνει σκι με ξυλοπόδαρα, όμως ο γέρος τον σαμποτάρει και τον σπρώχνει στην όχθη.

Κατόπιν, αποφασίζει να κάνει ένα άλμα από μια θαλάσσια ράμπα, όμως δεν το υπολογίζει καλά και καταλήγει αναποδογυρισμένος στο νερό. Αναδυόμενος συγκρούεται με τον παππού, ρίχνοντας τον από τα πέδιλα του. Ο γέρος είναι έξαλλος και πληροφορεί τον Ντόναλντ πως είναι ο υπεύθυνος του πάρκου και όταν το παπί του λέει πως προπονείται για τον αγώνα ο αθλητής του λέει πως είναι ένας από τους κριτές και θα τα ξαναπούν τότε.

Η ώρα του αγώνα πλησιάζει και ο Ντόναλντ δηλώνει συμμετοχή στο ταμείο, όπου του απαγορεύεται να αλλάξει τόσο πλήρωμα όσο και σκάφος, με την ποινή του αποκλεισμού. Εν τω μεταξύ, τα ανίψια πεπεισμένα για την νίκη του θείου τους αποφασίζουν να το γιορτάσουν τρώγοντας γλυκά και σουβλάκια. Όταν ο Ντόναλντ επιστρέφει για να δει αν είναι έτοιμοι να οδηγήσουν, τους βρίσκει σε οικτρή κατάσταση, αφού έχουν παραφάει και δεν αισθάνονται καλά.

Σκιέρ2

Τα παιδιά έχουν παραφάει...

Το παπί τότε αναγκάζεται να κάνει μερικές προσαρμογές στην βάρκα, ώστε να την ελέγχει ο ίδιος, ενώ βάζει τα ανίψια στο σκάφος, για να φαίνεται ότι δεν έχει αλλάξει πλήρωμα. Ο αγώνας ξεκινάει και το παπί αποφασίζει να ξαναδοκιμάσει να κάνει άλμα από μια ράμπα, όμως στον αέρα πέφτει πάνω σε ένα πουλί κι έτσι εκσφενδονίζεται στην εξέδρα με τους κριτές, όπου με το σκοινί του σκάφους του τυλίγεται γύρω από τον παππού που έχει ήδη συναντήσει, εξαγριώνοντας τον.

Στο τέλος, ο Ντόναλντ έχει καταλήξει στην φυλακή και παρακαλάει τα παιδιά να του δανείσουν και τα υπόλοιπα λεφτά τους, αφού τα χρειάζεται για να ελευθερωθεί!

ΠαρασκήνιοEdit

Στην ιστορία υπάρχει μια από τις ελάχιστες αναφορές του καλλιτέχνη σε προηγούμενες δημιουργίες του. Συγκεκριμένα, ο Καρλ Μπαρκς αναφέρεται στην ιστορία του Αστυνομικά Δαιμόνια, από όπου τα παιδιά έχουν αποκτήσει τα πεντακόσια δολλάρια, πιάνοντας έναν κλέφτη. Στην ιστορία αυτή, τα ανίψια ανοίγουν ένα γραφείο ντετέκτιβ, και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Ντόναλντ να τους ξεγελάσει, μεταμφιεζόμενος σε ένα σωρό ανθρώπους, τα παιδιά καταφέρνουν να συλλάβουν τον κλέφτη, κερδίζοντας τα χρήματα της επικήρυξης του.

ΕξώφυλλαEdit