FANDOM

Η ιστορία Ο Φιλόδοξος Φούρναρης είναι μια δεκασέλιδη ιστορία, που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Ιούλιο του 1957 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του επόμενου έτους.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ αποφασίζει να γίνει επιτυχημένος φούρναρης, όμως τα γλυκά του θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των πελατών του...

ΥπόθεσηEdit

Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη περπατούν στον δρόμο σκεπτόμενοι πως όλοι οι συμμαθητές τους έχουν επιτυχημένους γονείς, αλλά ο δικός τους θείος δεν μπορεί να κρατήσει μια δουλειά ούτε για έξι ώρες. Εκείνη την στιγμή βλέπουν καπνό να βγαίνει από έναν φούρνο και όταν φτάνουν βλέπουν τον θείο τους, ο οποίος τους λέει πως έπιασε δουλειά στον φούρνο σήμερα το πρωί, ενώ το αφεντικό του θα λείψει για μια εβδομάδα, καθώς έχει πάει στο Βούρλο Σίτυ.

Τα παιδιά τότε βλέπουν την ευκαιρία να κάνουν το θείο τους έναν επιτυχημένο φούρναρη και αποφασίζουν να τον βοηθήσουν. Αφού πετάνε τις καμένες μηλόπιτες που ξέχασε ο θείος τους στο φούρνο και ευθύνονταν για τον καπνό, ο Ντόναλντ αποφασίζει να φτιάξει ένα ταψί μπισκότα. Αφού ξεκινάει να τα παρασκευάζει, επιθυμεί να κάνει οικονομία σε μερικά υλικά, οπότε δεν τους ρίχνει πολλή μαγιά και τα βάζει να ψήνονται.

Μετά, τοποθετεί αμύγδαλα σε μια ζύμη για κουλουράκια που είχε φτιάξει το αφεντικό του, αλλά επειδή δεν ξέρει την δοσολογία βάζει όλο το κουτί και τα τοποθετεί και αυτά στον φούρνο. Στην συνέχεια μπαίνει στο μαγαζί μια πελάτισσα, που παραγγέλνει ένα ραβανί, οπότε ο Ντόναλντ αρχίζει να το φτιάχνει.

Κατόπιν, ένας άλλος πελάτης μπαίνει και ζητά μπισκότα, όμως τα μπισκότα του Ντόναλντ έχουν γίνει υπέρσκληρα κι έχουν κολλήσει στο ταψί, επειδή δεν έβαλε αρκετή μαγιά. Αφού ξεκολλάει ένα μπισκότο εκείνο εκτοξεύεται και κάνει μια τρύπα στον τοίχο, οπότε ο πελάτης αποφασίζει να μην τα αγοράσει.

Φουρναρης2

Τα πάνσκληρα μπισκότα του Ντόναλντ σπάνε τοίχους!

Τότε τα παιδιά προωθούν στον πελάτη τα κουλουράκια, όμως όταν ο Ντόναλντ τα βγάζει από τον φούρνο, τα μπισκότα αρχίζουν να εκρήγνυνται και συνειδητοποιεί πως έβαλε ποπκόρν κι όχι αμύγδαλα. Οι εκρήξεις καταστρέφουν και το ραβανί, όμως οι Ντακ δεν το βάζουν κάτω. Ο Ντόναλντ αποφασίζει να φτιάξει τσουρέκια για ένα φεστιβάλ μαγειρικής.

Όταν βλέπει πως λίγη μαγειρική σόδα κάνει τα τσουρέκια αφράτα, ρίχνει πολύ ώστε τα γλυκά να γίνουν σούπερ αφράτα. Ο Χιούη εν τω μεταξύ πηγαίνει στο αρχηγείο των Μικρών Εξερευνητών, ώστε να τους πείσει να παραγγείλουν από εκεί γλυκό για ένα δείπνο που ετοιμάζουν. Τα τσουρεκάκια είναι έτοιμα και είναι όντως πολύ αφράτα, αν και από μέσα τους ακούγεται ένας ήχος "Φσσςςς". Ο Ντόναλντ νομίζει πως είναι η ψίχα που κρυώνει κι έτσι τα δίνει στα παιδιά να τα πάνε στον διαγωνισμό.

Πράγματι, οι κριτές στο φεστιβάλ εκπλήσσονται από την αφρατοσύνη των τσουρεκιών, όμως τα τσουρέκια γίνονται πύραυλοι κι εκτοξεύονται εξαιτίας της σόδας που έβαλε ο Ντόναλντ, η οποία αύξησε πολύ την πίεση στο εσωτερικό τους. Ο Ντόναλντ αποφασίζει να τα δώσει όλα φτιάχνοντας την γιγάντια τάρτα που του ζήτησαν οι Μικροί Εξερευνητές για το δείπνο τους, ώστε να αποδείξει πως κάνει για φούρναρης.

Η τάρτα είναι πελώρια και μέσα της πρέπει να χωρέσουν 24 Μικροί Εξερευνητές που θα πεταχτούν έξω την ώρα του δείπνου, ως έκπληξη. Ο Ντόναλντ χρησιμοποιεί μια πισίνα για να την ζυμώσει, όμως όλα πάνε καλά και σε λίγο μπαίνουν μέσα και οι Μικροί Εξερευνητές. Όταν τα ανίψια ρωτάνε τον θείο τους αν ακολούθησε κατά γράμμα την συνταγή, εκείνος τους λέει πως δεν είχε αρκετό βούτυρο και χρησιμοποίησε κασέρι, αλλά αυτό δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Όταν όμως πάνε την κόψουν στην γιορτή, η τάρτα γίνεται τελείως κολλώδης από το τυρί και οι Μικροί Εξερευνητές εγκλωβίζονται μέσα και και δεν μπορούν να βγουν!

Φουρναρης1

Οι Μικροί Εξερευνητές κολλάνε κι εγκλωβίζονται στην κολλώδη τάρτα του Ντόναλντ...

Στο τέλος, βλέπουμε τον Ντόναλντ με τα παιδιά να τρέχουν να κρυφτούν και όταν τα παιδιά λένε στον θείο τους πως πρέπει να ειδοποιήσει το αφεντικό του πως παράτησε τον φούρνο, ο Ντόναλντ λέει πως θα του το πει αυτοπροσώπως αφού έτσι όπως τρέχει θα φτάσει σε λίγο στο Βούρλο Σίτυ!