FANDOM

Η ιστορία Παντοδύναμος, αλλά Δυστυχισμένος είναι μια επτασέλιδη ιστορία σε σενάριο Βικ Λόκμαν και σχέδιο Καρλ Μπαρκς. Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 1961.

ΠερίληψηEdit

Ένας Μουργόλυκος με μειωμένη νοητική ικανότητα υποχρεώνει τον Κύρο να φτιάξει μια εφεύρεση που θα τον κάνει έξυπνο. Φυσικά, ο Κύρος δε θέλει να βοηθήσει έναν κακοποιό, οπότε του δίνει μια εφεύρεση που σε κάνει έξυπνο μόνο για μια ώρα. Στη συνέχεια, όμως, πρέπει να αντιμετωπίσει τον θυμωμένο Μουργόλυκο κι έτσι με μια εφεύρεσή του γίνεται παντοδύναμος. Βγάζει εκτός μάχης και τον θυμωμένο Μουργόλυκο αλλά και τους υπόλοιπους που σπεύδουν σε υπεράσπισή του. Στην αρχή χαίρεται για τη δύναμή του, αλλά στη συνέχεια εξαιτίας του μεγέθους της χάνει όλους τους φίλους του. Τελικά, η δύναμή του χάνεται, αλλά δεν είναι πλέον μόνος!

ΥπόθεσηEdit

Ο Κύρος περνάει από μια κακόφημη γειτονιά, στην οποία μέσα, από ένα κτήριο ακούγεται ένας άγριος οικογενειακός καβγάς, ο οποίος, αναφέρεται σε κάποιον που με τις βλακείες του θα τους κάνει όλους να μπλέξουν άσχημα! Στη συνέχεια, βλέπει να πετούν με τις κλωτσίες έναν Μουργόλυκο από το κτήριο και μια φωνή να λέει

« Πάρε δρόμο! Από δω και πέρα δεν ανήκεις στη συμμορία των Μουργόλυκων! Αποβάλλεσαι διά παντός! »

Ο Μουργόλυκος αναγνωρίζει τον Κύρο και τον αναγκάζει να κάνει μια εφεύρεση που θα τον μετατρέψει σε έναν πανέξυπνο εγκληματία. Μετά από λίγη ώρα στο εργαστήριό του ο Κύρος τελειώνει την εφεύρεση του και φυσικά μη θέλοντας να κάνει έξυπνο έναν κακοποιό φτιάχνει την εφεύρεση αυτή ετσι ώστε να μην τον κάνει έξυπνο για πάντα αλλά μόνο για μια ώρα.

Ο Μουργόλυκος το δοκιμάζει και βλέπει ότι όντως έγινε πολύ εξυπνότερος. Φεύγει λοιπόν τρέχοντας για το κτήριο στο οποίο στεγάζεται η συμμορία των Μουργόλυκων για να ξαναγίνει μέλος. Εν τω μεταξύ, ο Κύρος, χαίρεται με το ότι την έφερε στον Μουργόλυκο αλλά ο φόβος διαδέχεται τη χαρά στο μυαλό του. Καταλαβαίνει ότι σύντομα ο Μουργόλυκος θα επιστρέψει θυμωμένος για να εκδικηθεί. Έτσι, αποφασίζει να φτιάξει μια ακόμα εφεύρεση το Δυναμόλουτρο το οποίο θα τον κάνει δυνατό. Πράγματι, ακριβώς την ώρα που καταφτάνει ο Μουργόλυκος, ο Κύρος έχει ήδη μπει στο δυναμόλουτρο και στη συνέχεια βγαίνει παντοδύναμος. Χωρίς καν να κουνήσει την μπουνιά του στέλνει τον εξαγριωμένο Μουργόλυκο στο απέναντι πεζοδρόμιο. Ένας περαστικός αστυνομικός συλλαμβάνει τον λιπόθυμο Μουργόλυκο και όταν μαθαίνει ότι ο ντροπαλός και πάντα ευγενικός εφευρέτης τον εφερε σε αυτήν την κατάσταση μένει έκπληκτος.

Τα νέα για το περιστατικό μαθαίνουν οι φίλοι του και σπεύδουν να τον συγχαρούν αλλά και σύσσωμη η συμμορία των Μουργόλυκων μαθαίνει τα νέα και τρέχει να εκδικηθεί για το πρώην μέλος τους. Ο Κύρος τους τσακίζει όλους και τους διώχνει από την πόλη. Ο Ντόναλντ τρέχει για να του σφίξει το χέρι για το κατόρθωμά του, αλλά, λόγω της υπερβολικής του δύναμης, ο Κύρος, σχεδόν του το διαλύει. Στη συνέχεια περνά η Νταίζυ, της οποίας, της πέφτει ένα πακέτο και ζητά από τον Κύρο να το πιάσει, γιατί τα δικά της χέρια είναι γεμάτα με πράγματα.

Ο άτυχος εφευρέτης μας, όμως, το διαλύει και αυτό και η Νταίζυ, όπως, και ο Ντόναλντ φέυγει θυμωμένη. Ο Κύρος, μένει απογοητευμένος στη μέση του δρόμου και δεν καταλαβαίνει ότι τον πλησιάζει το καινούριο θωρακισμένο αυτοκίνητο του Σκρουτζ, πέφτει πάνω του και διαλύεται. Ο Σκρουτζ είναι έξω φρενών και του επισημαίνει ότι φυσικά εκτός από τη ζημιά, θα πληρώσει και τους τόκους. Ο Κύρος απελπίζεται καθώς χάνει όλους του τους φίλους και δεν μπορεί να φτιάξει ένα μηχάνημα αποδυνάμωσης για να γίνει όπως πριν, επειδή τα χέρια του θα στράβωναν τα εργαλεία. Και σαν να μην έφτανε αυτό αγγίζει και τη λάμπα του Γλόμπου, και αυτή γίνεται θρύψαλα!

Αποφασίζει να φύγει από την πόλη για να μην προκαλεί καταστροφές και να πάει στα απάτητα βουνά. Μακριά από τη πόλη, ο Κύρος ακούει μαι δυνατή έκρηξη στους λόφους και βλέπει ότι κάποιος ανατίναξε το φράγμα, γεγονός που σημαίνει ότι η Λιμνούπολη κινδυνεύει να πλημμυρίσει. Τότε, του έρχεται μια ιδέα την οποία θέτει σε πράξη αμέσως. Με την τεράστια δύναμή του μετακινεί έναν πελώριο βράχο στην τρύπα που δημιουργήθηκε στο φράγμα και την κλείνει.

Εκείνη τη στιγμή έρχεται ένας αστυνομικός που του λέει ότι το φράγμα το ανατίναξαν οι Μουργόλυκοι για να εκδικηθούν τη Λιμνούπολη που έχει έναν πολίτη σαν κι αυτόν και ότι τώρα βρίσκονται στα χέρια της δικαιοσύνης. Ο Κύρος, βλέπει ότι από ένα μικρό άνοιγμα τρέχει νερό και σκύβει να πάρει μια πετρούλα για να την κλείσει. Και δεν μπορεί να τη σηκώσει! Καταλαβαίνει ότι κατανάλωσε όλη του τη δύναμη για να σηκώσει τον βράχο. Την πετρούλα τελικά σηκώνει και τοποθετεί στο άνοιγμα ο Γλόμπος (!). Όλοι οι φίλοι του τον συγχωρούν και χαίρονται και αυτοί που έγινε όπως παλιά.