FANDOM

Η ιστορία Τα Κλεμμένα Παιχνίδια σε σενάριο και σχέδιο Ουίλλιαμ Βαν Χoρν. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 199.

ΠερίληψηEdit

Ποιος κλέβει τα πρωτοχρονιάτικα δώρα των παιδιών της Λιμνούπολης; Ο Ντόναλντ καλείται να διαλευκάνει ένα μυστήριο που έχει τελικά γιορτινή κατάληξη σε μια χριστουγεννιάτικη ιστορία του Ουίλλιαμ Βαν Χορν.

ΥπόθεσηEdit

Είναι Χριστούγεννα, και ο Ντόναλντ με τα ανιψάκια του διαβάζουν στην εφημερίδα για μία αλλόκοτη σειρά ανεξήγητων ληστειών! Κάποιος κλέβει τις γιορτινές αυτές μέρες τα χριστουγεννιάτικα δώρα των παιδιών. Η αστυνομία τα έχει χαμένα, καθώς ο κλέφτης δεν έχει αφήσει ούτε ένα ίχνος στα σπίτια που έχει διαρρήξει. 

Την επόμενη μέρα τα παιδιά ξυπνούν τον Ντόναλντ έντρομα, καθώς και τα δικά τους παιχνίδι αέχουν εξαφανιστεί από προσώπου γης! Ο Ντόναλντ πραγματικά απορεί γιατί είχε φροντίσει να κλειδαμπαρώσει τα πάντα, ενώ τα παιδιά αρχίζουν να πιστεύουν ότι πρόκειται για φάντασμα! Βγαίνουν λοιπόν στον χιονισμένο τους κήπο για να ψάξουν για ίχνη, αλλά δεν μπορούν να βρουν απολύτως τίποτα! Ο Ντιούη μόνο ανακαλύπτει κάποια παράξενα, μικρά ίχνη που μοιάζουν να ανήκουν σε κάποιον μπασμένο ποντικό, και οδηγούν στον φεγγίτη του υπογείου, του οποίου το παραθυράκι είναι παραβιασμένο.

Οι Ντακ απορούν, αφού κανένας δεν θα μπορούσε να περάσει από ένα τόσο μικροσκοπικό άνοιγμα, αλλά αποφασίζουν να συνεχίσουν τις έρευνες! Τρέχουν και σε άλλα σπίτια για να δουν εάν έχουν γίνει κλοπές με τον ίδιο τρόπο, και πράγματι καταφέρνουν να βρουν ένα ακόμα σπίτι με τα ίδια μικροσκοπικά ίχνη και παραβιασμένο το παραθυράκι. 

Έτσι, το ίδιο βράδυ αποφασίζουν να στήσουν στον μυστηριώδη κλέφτη καρτέρι! Το μόνο όμως που καταφέρνουν να δουν είναι ένας μεγαλόσωμος κεραμιδόγατος, κάτι που επιβεβαιώνει μάλιστα και ο Ντόναλντ, στον οποίο μπήγει τα νύχια του, με αποτέλεσμα να μη θελήσει να συνεχίσει την παρακολούθηση. Την άλλη μέρα όμως μαθαίνουν ότι ο κλέφτης ξαναχτύπησε και μάλιστα στο σπίτι στο οποίο έστησαν καρτέρι. 

Το τελευταίο σπίτι που δεν έχουν διαρρήξει είναι αυτό των Σμιθ, οπότε και αποφασίζουν να παρακολουθήσουν έξω από αυτό, προσπαθώντας να βρουν τον μυστηριώδη κλέφτη. Τα μεσάνυχτα κι ενώ οι Ντακ έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα, συμβαίνει κάτι απρόσμενο: Ξαφνικά εμφανίζεται μία στρατιά από μικροσκοπικά ανθρωπάκια, τα οποία μπαίνουν στο υπόγειο και στη συνέχεια βγαίνουν μεταφέροντας τα παιχνίδια που έκλεψαν. Θείος και ανίψια πλησιάζουν πιο κοντά για να τα παρατηρήσουν, ενώ εκείνα δεν τους δίνουν καμία σημασία, και ανακαλύπτουν ότι πρόκειται για ρομποτάκια!

Ακολουθούν τα ρομποτάκια κρυμμένοι πίσω από έναν φουντωτό θάμνο και βλέπουν να μπαίνουν σε ένα φορτηγό, υπό την επιτήρηση ενός τύπου που είναι σαν τρίφυλλη ντουλάπα! Τα ανιψάκια καταγράφουν τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και ο Ντόναλντ τους ζητάει να ειδοποιήσουν την αστυνομία, ενώ ο ίδιος πιάνεται από το φορτηγό για να βρει το κρησφύγετο του αγνώστου!

Ο Ντόναλντ πράγματι φτάνει στο λημέρι του, όπου ο τύπος ξεφορτώνει τα παιχνίδια και συγχαίρει τα ρομπότ του, ενώ επισημαίνει ότι είναι ώρα να αρχίσει το γλέντι! Ο Ντόναλντ ενώ κάθεται κάτω από το παράθυρο ακούει ένα περίεργο, διαρκές σφυροκόπημα και αποφασίζει να μπει για να δει τί γίνεται, αφού δεν φτάνει μέχρι το παράθυρο. 

Μπαίνοντας πέφτει πάνω σε ένα περίεργο θέαμα! Ένας περίεργος ογκώδης τύπος με γενειάδα και τρελό βλέμμα, σπάει με ένα σφυρί τα διάφορα παιχνίδια που έχει κλέψει! Ενώ ο Ντόναλντ κρυφοκοιτάει, χωρίς να το καταλάβει τα ρομποτάκια τον πιάνουν και τον ρίχνουν κάτω, κάνοντας την παρουσία του φανερή στον παρανοϊκό.

Ο τύπος εξηγεί στον Ντόναλντ ότι θέλει να κάνει όλα τα παιχνίδια θρύψαλλα, διότι όταν αυτός ήταν μικρός δεν είχε κανένα παιχνίδι και είχε γίνει ο περίγελος  της γειτονιάς. Τα άλλα παιδιά τον φώναζαν ως Ρούφους ο Παιχνιδοπαρακαλιάρης. Έτσι, αποφάσισε να φτιάξει μικροσκοπικά ρομποτάκια, των οποίων τις κινήσεις καθορίζει από έναν πίνακα ελέγχου και το καθένα υπακούει σε διαφορετική συχνότητα. 

Εν τω μεταξύ, η αστυνομία με τα ανιψάκια βρίσκονται καθ' οδόν καθώς από τον αριθμό της πινακίδας έχουν βρει το όνομα και τη διεύθυνση του κατόχου του φορτηγού. Οι αστυνομικοί ρίχνουν την πόρτα, και ο Ρούφους Τσαντίλας, πιστεύοντας ότι ο Ντόναλντ φταίει για όλα, του επιτίθεται με το σφυρί και στην προσπάθειά του να τον πετύχει, χτυπά κατά λάθος τον πίνακα ελέγχου του, με αποτέλεσμα τα ρομποτάκια να βγουν εκτός ελέγχου και να αφηνιάσουν! 

Ο Ρούφους επωφελούμενος από τη σύγχυση προσπαθεί να το σκάσει, αλλά ένας από τους αστυνομικούς τον γραπώνει και τον ρίχνει κάτω. Τα ανιψάκια καταστρέφουν ολοσχερώς τον πίνακα ελέγχου, προκειμένου να γίνουν τα ρομποτάκια ακίνδυνα. Ο Τσαντίλας καταλήγει τελικά στο τρελοκομείο, ενώ τα ανιψάκια κλείνουν την ιστορία λέγοντας ότι ο Ρούφους μπορεί να είχε αφιερώσει τη ζωή και την μεγαλοφυΐα του στην καταστροφή των παιχνιδιών, αλλά κατάφερε τελικά το ακριβώς αντίθετο: Για να καταστρέψει τα παιχνίδια έφτιαξε τα ρομποτάκια, τα πιο απίθανα παιχνίδια όλων των εποχών! 

ΕξώφυλλαEdit