FANDOM

Η ιστορία Το Αερικό του Βάλτου είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Απρίλιο του 1953, η οποία δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Στην χώρα μας την έχουμε δει και στο ΚΟΜΙΞ 208.

ΠερίληψηEdit

Ο Σκρουτζ προσπαθεί να πείσει τον Ντόναλντ να του πουλήσει το σπίτι του.

ΥπόθεσηEdit

Ο Σκρουτζ προσφέρει στον Ντόναλντ δύο χιλιάδες δολάρια για να αγοράσει το σπίτι του, ο δεύτερος όμως αρνείται πεισματικά να το πουλήσει άμα δεν του δώσει όσα ζήτησε. Επιχειρεί να τον πείσει ότι θέλει να αγοράσει το σπίτι γιατί θέλει να το θέσει αφιλοκερδώς στη διάθεση της πολεοδομικής ανασυγκρότησης, ο Ντόναλντ όμως δεν τσιμπάει από αυτά και καταλαβαίνει ότι κάτι άλλο έχει ο θείος Σκρουτζ στο μυαλό του. Έχει βέβαια δίκιο, καθώς η πραγματική πρόθεση του πλούσιου παπιού είναι να κτίσει στην περιοχή ένα νέο εργοστάσιο. Έχει αγοράσει ήδη μισοτιμής όλα τα οικόπεδα γύρω από το σπίτι του Ντόναλντ, όμως εκείνος επιμένει να ζητά περισσότερα.

Προκειμένου να επιτύχει τον σκοπό του ο Σκρουτζ, διαβάζει το "Εγχειρίδιο υποχθόνιων και αντικανονικών στρατηγημάτων". Το πρώτο κόλπο που εφαρμόζει είναι να γεμίσει το σπίτι του Ντόναλντ με ποντίκια και στη συνέχεια να εμφανιστεί ως επιθεωρητής τρωκτικών του δήμου. Υπογραμμίζει επιτακτικά στον Ντόναλντ ότι εάν το σπίτι του έχει ποντίκια, θα πρέπει να διατάξει την άμεση κατεδάφισή του. Ο Ντόναλντ όμως που είναι καλά ενημερωμένος, του απαντά ότι δεν υπάρχει σχετικός νόμος. Ο μεταμφιεσμένος Σκρουτζ επιμένει λέγοντας ότι κατά τη γνώμη του η πιο απλή λύση είναι να πουλήσει το σπίτι του για να γλιτώσει τους αχρείαστους μπελάδες.

Όταν εισπράττει νέα άρνηση από τον Ντόναλντ αποφασίζει να αλλάξει τακτική. Ισχυρίζεται ότι είναι ειδικός στην εξολόθρευση τρωκτικών και ότι διαθέτει ένα θαυματουργό προϊόν που θα κάνει τα ποντίκια να φύγουν τρέχοντας. Αυτή τη φορά ο Ντόναλντ τον δέχεται με χαρά. Ο Σκρουτζ του δηλώνει ότι θα απλώσει στο παρκέ το σκεύασμα του που στην πραγματικότητα είναι κουναβέλαιο, του οποίου η μπόχα είναι αφόρητη. Ενώ όμως έχει ανοίξει το καπάκι του δοχείου, μπαίνουν τα ανιψάκια με έναν φουριόζο γάτο, ο οποίος σπεύδει να κυνηγήσει τα ποντίκια, πέφτοντας πάνω στον Σκρουτζ! Αυτός παραπατάει και όλο το κουναβέλαιο καταλήγει τελικά πάνω του.

Το πλούσιο παπί όμως δεν τα παρατάει. Τώρα θα προσπαθήσει να τρομάξει τον Ντόναλντ στέλνοντας μεταμφιεσμένους ηθοποιούς στο σπίτι του. Έτσι, στο κατώφλι του σπιτιού του θα εμφανιστούν διαδοχικά μία μάγισσα που του δηλώνει ότι είναι η νέα του γειτόνισσα και απαιτεί να φύγει, διαφορετικά θα του κάνει τρομερά μάγια, ένας γορίλας και ένας δράκος. Τίποτα από τα παραπάνω δεν τρομάζει τον Ντόναλντ, σε αντίθεση με τα ανιψάκια.

Ο Σκρουτζ προβληματισμένος στο γραφείο του σκέφτεται ότι ο εμπρησμός και η πλημμύρα απαγορεύονται δια νόμου. Καταφεύγει λοιπόν σε μία νέα ιδέα για να τρομοκρατήσει τον Ντόναλντ: Να εμφανίσει μπροστά του ένα αποτρόπαιο αερικό του βάλτου. Ζητά από τον Καθηγητή Μυαλουδάκη να του φτιάξει μία τέτοια οπτασία, που να είναι όσο το δυνατόν πιο φρικαλέα και απόκοσμη.

Το ίδιο βράδυ, ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια πηγαίνουν για ψάρεμα. Στα βαλτοτόπια συναντιούνται με τον Καθηγητή Μυαλουδάκη, ο οποίος ζητά τη βοήθεια τους για να συλλέξει αναθυμιάσεις του βάλτου και λίγη μούχλα από τα βάθη ενός εγκαταλελειμμένου ορυχείου. Εκείνοι δέχονται με προθυμία και ο καθηγητής τους ευχαριστεί. Τους ζητά να τον συνοδεύσουν και στο εργαστήριο του για να του κάνουν μία τελευταία εξυπηρέτηση για να ολοκληρώσει αυτό το αλλόκοτο πείραμα. Εκεί, ο καθηγητής καταφέρνει να σχηματίσει το αερικό και ζητά από τους Ντακ να τον βοηθήσουν να το ακινητοποιήσει αν το σκάσει. Εκείνοι συμπαθούν αμέσως το αερικό και το βαφτίζουν μάλιστα Κούλη το Αερικούλι, ενώ στη συνέχεια το ταΐζουν με αλεσμένα βρύα, μούχλα και ρίζες.

Το άλλο απόγευμα, ο Σκρουτζ απελευθερώνει το αερικό στην αυλή του σπιτιού του Ντόναλντ, ελπίζοντας να τον τρομοκρατήσει. Ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια όμως αντί να τρομάξουν, χαίρονται που βλέπουν τον φίλο τους και μάλιστα προσφέρονται να το φιλέψουν και μία μερίδα ρίζες με βρύα. Ο Σκρουτζ εντυπωσιάζεται με τη σκηνή.

Μερικές εβδομάδες αργότερα, το σπίτι των Ντακ πλέον περιστοιχίζεται από ένα θηριώδες εργοστασιακό συγκρότημα. Ο Ντόναλντ παρ' όλ' αυτά παραμένει αμετάπειστος. Αναγκάζεται όμως να υποχωρήσει όταν μαθαίνει ότι το εργοστάσιο κατασκευάζει τρομπόνια και καραμούζες και θα δοκιμάζονται χιλιάδες από αυτά δίπλα στην αυλή του. Τα ανιψάκια εμβρόντητα μαθαίνουν ότι η διαφωνία μεταξύ θείου και ανιψιού ήταν για δυόμισι δεκάρες, όσο δηλαδή κόστισε στον Ντόναλντ η πινακίδα πώλησης.