FANDOM

Η ιστορία Το Μαγικό Δάσος είναι μια δεκασέλιδη ιστορία, που έγραψε και σχεδίασε ο Νόελ Βαν Χορν. Δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2008, ενώ στην χώρα μας την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 292

ΥπόθεσηEdit

Το Μίκυ Σίτυ έχει γίνει απίστευτα ανιαρό, με τους κατοίκους να εστιάζουν στις δικές τους άσκοπες φιλοδοξίες, χωρίς να κάνουν οτιδήποτε συναρπαστικό. Σε αυτό το περιβάλλον ο Μίκυ ασφυκτιά, αφού η Μίννι τον αναγκάζει να κάνει κάθε λογής βαρετές αγγαρείες, όπως να καθαρίσει τα αγάλματα της πόλης.

Οι φίλοι του Μίκυ έχουν και εκείνοι την δική τους καθημερινότητα, από την οποία δεν παρεκλίνουν και έτσι δεν μπορούν να τον βοηθήσουν. Ο ήρωας μας δεν αντέχει αυτή την πνιγηρή ρουτίνα και διψά για περιπέτεια, με αποτέλεσμα να πάθει νευρικό κλονισμό και να καταρρεύσει.

Ο ιατρός που τον επισκέπτεται του εξηγεί πως πάσχει από μονοτονιακό αποσυντονισμό και πρέπει να κάνει έναν ήσυχο περίπατο, στην εξοχή, για να αποδεχτεί την περιρρέουσα άνια.

Ο Μίκυ ακολουθά την συμβουλή και αρχίζει να περπατάει με προορισμό τα προάστια της πόλης. Καθώς περπατά σκουντουφλά πάνω σε ένα μικρό τσίρκο από εκπαιδευμένα σκουλήκια, που είναι πάνω στο πεζοδρόμιο, με αποτέλεσμα τα σκουλήκια να διαφύγουν. Ο ιδιοκτήτης τους, ο Δυστρόπιος Ψείρας γίνεται έξω φρενών με τον Μίκυ και φεύγει αγριεμένος.

Το ποντίκι συνεχίζει τον περίπατο του, ώσπου αποφασίζει να μπει στο Σκοτεινό Δάσος, ένα μυστηριώδες δάσος που θεριεύει παραμελημένο στα περίχωρα του Μίκυ Σίτυ. Μέσα στο δάσος συνειδητοποιεί πως δεν είναι μόνος και αποκαλύπτεται ότι ένα ψάρι που μιλάει τον ακολουθεί.

Ο Μίκυ κερδίζει την εμπιστοσύνη του ψαριού, που ονομάζεται Σεβαστιανός, καθώς του εξηγεί πως ήρθε στο δάσος για να ξεφύγει από την άνια που τον περιτριγυρίζει. Έτσι, ο Σεβαστιανός τον ξεναγεί στο δάσος και του δείχνει όλους τους αλλόκοτους ένοικους του, οι οποίοι ζουν στο δάσος προστατευμένοι από τον έξω κόσμο.

Παράλληλα, ο Δυστρόπιος αποφασίζει να ψάξει να βρει κάποιο άλλο θέαμα να παρουσιάσει ώστε να μπορέσει να γίνει επιτέλους διάσημος. Στρέφεται έτσι στο Σκοτεινό Δάσος, ώστε να βρει κάποιο περίεργο ζώο.

Μαγικό1

Καθώς εξερευνά το δάσος βλέπει τον Μίκυ να μιλάει στον Σεβαστιανό και αποφασίζει να απαγάγει τον τελευταίο, βέβαιος ότι ένα ψάρι που μιλάει θα τον κάνει διάσημο. Πράγματι, ορμάει αιφνιδιαστικά, βάζει το ψάρι σε ένα κουτί που έχει φέρει και πάει να φύγει.

Ο Μίκυ προσπαθεί να τον σταματήσει αλλά ο Ψείρας τον ακινητοποιεί και αποχωρεί ανενόχλητος. Λίγο αργότερα ο Μίκυ ελευθερώνεται και τρέχει να προλάβει τον Δυστρόπιο, ο οποίος έχει πάει σε έναν ατζέντη, να δείξει το ψάρι.

Ο ατζέντης φεύγει με τον Ψείρα, χωρίς να δει τον Σεβαστιανό και αφήνοντας τον αφύλαχτο, ώστε να φέρει έναν ειδικό, που θα εκτιμήσει τις πιθανότητες επιτυχίας του αντικειμένου. Τότε ο Μίκυ τρυπώνει στο γραφείο, αλλάζει τον Σεβαστιανό με άλλα ψάρια και φεύγει, παίρνοντας τον φίλο του μαζί του.

Όταν ανοίγει ο Δυστρόπιος το κουτί, για να επιδείξει το νέο του απόκτημα, δεκάδες αιμοβόρα πιράνχα ορμούν πάνω του και αρχίζουν να τον δαγκώνουν.

Στο τέλος, βλέπουμε την μονοτονία του Μίκυ Σίτυ να διακόπτεται από έναν Δυστρόπιο που τρέχει ουρλιάζοντας για βοήθεια, ενώ ο Μίκυ περπατά χαρούμενος, έχοντας καταλάβει πως η πλήξη δεν μπορεί να επηρεάσει μια περιπετειώδη ψυχή.

Το Σκοτεινό Δάσος εκτείνεται στα περίχωρα της πόλης, παραμελημένο και μυστηριώδες, με το μυστικό του ασφαλές, αφού το γνωρίζει μόνο κάποιος που μπορεί να το προστατεύσει...