FANDOM

Η ιστορία Το Μυστήριο της Λίμνης είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Ιανουάριο του 1960 και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του ίδιου έτους.

ΥπόθεσηEdit

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα κουπόνια από πεντακόσια κουτιά δημητριακών για να αποκτήσουν ένα δώρο. Στο μαγαζί, όπου πηγαίνουν για να επιλέξουν το αντικείμενο που θα πάρουν, βρίσκουν μια κάμερα για υποβρύχιες λήψεις την οποία παίρνουν αμέσως, αγνοώντας πλήρως την ηλεκτρική ξύστρα μαλλιών, που επίσης προσφέρεται.

Στο σπίτι, ο Ντόναλντ διαβάζει ένα βιβλίο για τα θαύματα του κόσμου που δεν ακόμα φωτογραφηθεί και σκέφτεται πως κι εκείνος αν είχε μια φωτογραφική μηχανή θα πήγαινε να ανακαλύψει κάποια από τα μυστήρια αυτά. Μόλις μπαίνουν τα ανίψια του και του δείχνουν την υποβρύχια κάμερα αμέσως εκείνος ετοιμάζει τις βαλίτσες του και όλοι μαζί ξεκινάνε για να φωτογραφήσει ένα από τα θαύματα.

Προορισμός τους είναι Σκωτία και μάλιστα η λίμνη Λοχ Νετ, όπου λέγεται πως κατοικεί ένα τέρας, το οποίο δεν έχει ακόμα απαθανατιστεί σε φωτογραφία. Ο Ντόναλντ είναι αποφασισμένος να γίνει διάσημος φωτογραφίζοντας το ζώο αλλά στην λίμνη υπάρχουν δεκάδες δύτες, που έχουν ακριβώς το ίδιο όνειρο με το παπί από την Λιμνούπολη.

Ο Ντόναλντ αποφασίζει πως πρέπει να τους διώξει, ώστε το τέρας που κρύβεται σε σπηλιές στον βυθό να ξεθαρρέψει και να βγει. Έτσι, πηγαίνει σε όλα τα μαγαζιά της περιοχής και αγοράζει ένα σωρό σαμπρέλες, τις οποίες αφού δένει όλες μαζί τις ρίχνει στο νερό.

Κατόπιν, αφού απομακρύνεται τις φουσκώνει όλες μαζί, οπότε οι δύτες τρομάζουν νομίζοντας ότι πρόκειται για τον δράκο του Λοχ Νετ και τρέχουν να σωθούν. Με την βοήθεια της ομίχλης κανείς δεν καταλαβαίνει ότι πρόκειται για πλαστικό και αφού απομακρύνονται όλοι, οι Ντακ μαζεύουν γρήγορα το ψεύτικο θηρίο και ο Ντόναλντ ετοιμάζει την μηχανή του για να βουτήξει.

Πριν όμως προλάβει να καταδυθεί εμφανίζεται στην επιφάνεια του νερού το αληθινό τέρας, το οποίο μόλις βλέπει ο Ντόναλντ τρομάζει τόσο που επιστρέφει από την βάρκα του στην ακτή τρέχοντας. Τα τρία ανίψια αποφασίζουν να πάνε στην πόλη, για να βρουν κάτι που θα δώσει θάρρος στον θείο τους. Στο φαρμακείο ο ντόπιος τους δίνει μια μερίδα χάγκις, βραστά αρνίσια εντόσθια, τα οποία κάνουν τους ανθρώπους απίστευτα θαρραλέους.

Μυστήριο1

Το ψεύτικο θηρίο τρέπει σε φυγή τους δύτες!

Ο Ντόναλντ πράγματι, μόλις τρώει λίγο από το φαγητό νιώθει πως δεν φοβάται πλέον τίποτα και καταδύεται στην λίμνη για να φωτογραφίσει το τέρας. Στο πάτο συναντάει από πολύ κοντά το τέρας, το οποίο μάλιστα τον καταπίνει, ενώ το παπί τραβάει ασταμάτητα φωτογραφίες.

Μυστήριο2

Ο Ντόναλντ συναντάει το τέρας...

Τα παιδιά στην επιφάνεια βλέπουν που έχει μπλέξει ο θείος τους και πετάνε λίγο από το χάγκις που έχουν ώστε το θηρίο να ανοίξει το στόμα του και ο εγκλωβισμένος δύτης να διαφύγει, όπως και γίνεται.

Ο Ντόναλντ όμως παρόλο που κατάφερε να τραβήξει φωτογραφίες του τέρατος, δεν κερδίζει ούτε χρήματα ούτε δόξα, αφού οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι φωτογραφίες του παπιού δεν προέρχονται από το ζώο, καθώς έχει τραβήξει μόνο το εσωτερικό του! Στο τέλος, τα παιδιά φεύγουν απογοητευμένα ενώ σκέφτονται πως έπρεπε να έχουν πάρει την ηλεκτρική ξύστρα μαλλιών!

ΕξώφυλλαEdit