FANDOM

Η ιστορία Το Τέρας του Δάσους είναι μια δωδεκασέλιδη ιστορία που έγραψαν οι Πατ και Κάρολ Μακ Γκρηλ και σχεδίασε ο Κάρλος Μότα. Δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2010, ενώ στην χώρα μας την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 12 (Β΄ Περίοδος).

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ έχει πάει για κάμπινγκ στο δάσος με τα ανίψια του και την Νταίζυ. Ο Ντόναλντ πάει να δείξει στα παιδιά πως να ανάψουν φωτιά αλλά εκείνα του λένε πως είναι Μικροί Εξερευνητές και την ανάβουν μόνα τους.

Εν συνεχεία πάει να βοηθήσει την Νταίζυ να στήσει την σκηνή της όμως εκείνη το καταφέρνει τελείως μόνη της. Κατόπιν, αποφασίζουν να πάνε για ψάρεμα, οπότε το παπί πάει να δείξει πως βάζουν δόλωμα στο καλάμι, αλλά οι υπόλοιποι έχουν ήδη πιάσει τα ψάρια που χρειάζονται για το βραδινό τους, και πάλι αγνοώντας τον.

Τέρας1

Ο Ντόναλντ σκηνοθετεί τα ίχνη του Σάσκουατς!

Το ίδιο βράδυ κάθονται όλοι μαζί γύρω από την φωτιά και τα τρία παιδιά ζητούν να ακούσουν μια τρομακτική ιστορία, οπότε ο θείος τους αποφασίζει να τους πει για το θρυλικό τέρας που ζει υποτίθεται σε αυτά τα δάση, τον Σάσκουατς. Πριν καλά καλά όμως προλάβει να ξεκινήσει τα παιδιά έχουν ήδη βαρεθεί και έχουν στραφεί στην Νταίζυ για να τους πει εκείνη μια πραγματικά τρομακτική ιστορία.

Αργότερα την νύχτα, όλοι κοιμούνται, εκτός από τον Ντόναλντ, ο οποίος είναι έξω φρενών που η αρραβωνιαστικιά του και τα ανίψια του του φέρονται σαν τον παρία της κατασκήνωσης και αποφασίζει να τους κάνει μια φάρσα. Συγκεκριμένα, σκηνοθετεί στο χώμα ψεύτικα ίχνη του Σάσκουατς, με ένα κομμάτι αφρολέξ και μετά καταστρέφει την σκηνή του και κρύβεται, ώστε να φαίνεται ότι τον άρπαξε το ζώο.

Εν τω μεταξύ, στον κοντινό δρόμο ένα φορτηγό μεταφέρει έναν γορίλα στον ζωολογικό κήπο, όπου θα συναντήσει το ταίρι του. Ξαφνικά όμως ένα ελάφι πετάγεται στον δρόμο και οι δύο οδηγοί χάνουν τον έλεγχο του οχήματος και τρακάρουν, με αποτέλεσμα ο Τζίνο, ο γορίλας, να διαφύγει και οι άνθρωποι να ξεχυθούν στα χνάρια του, με ένα πιστόλι με υπνωτικές σφαίρες.

Πίσω στην κατασκήνωση, οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη μένουν έκπληκτοι από την διαφαινόμενη απαγωγή του Ντόναλντ, όμως σύντομα καταλαβαίνουν πως τα ίχνη είναι ψεύτικα, αφού δεν είναι αρκετά βαθιά για ένα τέρας και συνειδητοποιούν ότι είναι μόνο μια κακόγουστη φάρσα. Ο Ντόναλντ είναι πλέον έξαλλος και αποφασίζει να πάει την κατάσταση στα άκρα, ενώ η Νταίζυ με τα ανίψια ετοιμάζουν πρωινό να φάνε.

Ο Ντόναλντ φεύγει και πάει στην κοντινότερη πόλη, σε ένα μαγαζί μεταμφιέσεων, με ωτοστόπ. Ο Τζίνο όμως φτάνει στις σκηνές των παπιών, τραβηγμένος από την μυρωδιά του φαγητού και τα κάνει όλα λίμπα, τρομάζοντας τα παιδιά και την θεία τους, τρέποντας τους σε φυγή. Ο Ντόναλντ ύστερα από λίγο επιστρέφει από την πόλη, με την μοναδική στολή που μπορούσε να βρει, ενός γορίλα.

Όταν φτάνει στην κατασκήνωση συναντάει τον Τζίνο, ο οποίος του επιτίθεται με αποτέλεσμα το παπί να αρχίσει να τρέχει να σωθεί, καταφέρνοντας να χάσει τον διώκτη του. Η Νταίζυ και τα παιδιά παράλληλα, έχοντας πιστέψει ότι υπάρχει ο Σάσκουατς, μετά την επίθεση που δέχτηκαν, αναζητούν τον θείο τους, όταν τυχαία βρίσκουν το κουτί της στολής του Ντόναλντ, οπότε πιστεύουν και πάλι ότι όλα αυτά ήταν μια κακόγουστη φάρα του παπιού.

Τέρας2

Ο γορίλας επιτίθεται στους κατασκηνωτές...

Έτσι, όταν συναντάνε και πάλι τον Τζίνο, αρχίζουν να του φωνάζουν, τρομάζοντας και στριμώχνοντας τον σε ένα δέντρο, κάτω από το οποίο στήνουν, περιμένοντας να αποκαλύψει ότι είναι ο Ντόναλντ. Ο τελευταίος καθώς τρέχει συναντάει τους δύο κυνηγούς, οι οποίοι ψάχνουν τον αληθινό γορίλα και νομίζοντας ότι είναι το ζώο που ψάχνουν του ρίχνουν ένα υπνωτικό βέλος.

Στο τέλος, ο Ντόναλντ, που φοράει ακόμα την στολή του, έχει καταλήξει στον ζωολογικό κήπο, όπου δέχεται τα στοργικά χάδια ενός θηλυκού γορίλα, η οποία τον έχει ερωτευτεί παράφορα!

ΕξώφυλλαEdit