FANDOM

Η ιστορία Το Φάντασμα του Όρους Καμικάζι είναι σε σενάριο και σχέδιο Ουίλλιαμ Βαν Χoρν. Δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 259.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ αποφασίζει να πάει κόντρα στο ρεύμα και να γιορτάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο τα πρώτα χιόνια στην Λιμνούπολη! 

ΥπόθεσηEdit

Στην Λιμνούπολη χιονίζει για πρώτη φορά και τα ανιψάκια σκέφτονται χαζεύοντας το χιόνι μέσα στο σπίτι τους να κάνουν ό,τι κάνουν κάθε χρονιά για να υποδεχθούν τον χειμώνα, τηρώντας τα λιμνουπολίτικα έθιμα: Να ανάψουν μια ζεστή φωτιά στο τζάκι, να ψήσουν κάστανα και να πιουν ζεστή σοκολάτα.

Όταν λοιπόν ζητούν από τον θείο τους να γιορτάσουν την έλευση του χειμώνα με τον πατροπαράδοτο τρόπο, αυτός τους απαντά ότι έχει άλλα σχέδια για φέτος. Τους εξηγεί ότι αποφάσισε να ακολουθήσει τις συμβουλές ενός βιβλίου που διάβαζε τον τελευταίο καιρό, σύμφωνα με το οποίο δεν πρέπει να ακολουθούμε τις παραδόσεις και να διατηρούμε τις ίδιες συνήθειες, διότι η αποτελμάτωση της καθημερινής ζωής οδηγεί αναπόφευκτα και στην αποτελμάτωση του νου. Έτσι, τους ανακοινώνει ότι για να πρωτοτυπήσουν, θα κάνουν πικνίκ στην εξοχή!

Παρά τις αντιρρήσεις των Χιούη, Λιούη και Ντιούη λοιπόν, σύντομα αφού παίρνουν ορισμένα τρόφιμα μαζί τους, βγαίνουν, και ο Ντόναλντ περιχαρής τους λέει ότι βρήκε το ιδανικό μέρος για να πάνε για πικνίκ: στην κορυφή του Όρους Καμικάζι! Τα ανιψάκια τότε αντιδρούν, και του επισημαίνουν ότι έχουν ακουστεί περίεργες ιστορίες γι' αυτό, πολλοί ορειβάτες μάλιστα ισχυρίζονται ότι είναι στοιχειωμένο. Ο Ντόναλντ όμως είναι ανένδοτος και αντιτείνει ότι όλα αυτά είναι ανοησίες. 

Σε μια χιονισμένη πλαγιά σε αρκετά μεγάλο υψόμετρο, λοιπόν, στήνουν το πικνίκ τους. Πριν προλάβουν όμως να φάνε ούτε μία μπουκιά, ξαφνικά ακούγεται ένα απόκοσμο ουρλιαχτό, και μια χιονοστιβάδα καταπλακώνει τον Ντόναλντ. Έπειτα ακούγεται ένα ακόμη ουρλιαχτό και πέφτει από την κορυφή μία μικροσκοπική χιονόμπαλα. Μόλις την βλέπει ο Ντόναλντ ρωτά τα ανίψια του που έχουν τρομοκρατηθεί εν τω μεταξύ, γιατί φοβήθηκαν την κατσιασμένη αυτή χιονόμπαλα. 

Τότε, απροσδόκητα, η χιονόμπαλα απαντά λέγοντας στον Ντόναλντ να μαζέψει τα συμπράγκαλά του και να γυρίσει στο σπιτάκι του, διότι στο όρος Καμικάζι είναι ανεπιθύμητος. Ο Ντόναλντ εκπλήσσεται και κατευθύνεται προς την χιονόμπαλα, που βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, για να καταλάβει τι συμβαίνει, όμως το έδαφος υποχωρεί και ο ίδιος πιάνεται από ένα κλαδί για να μην πέσει στον γκρεμό!

Μόλις καταφέρνουν τα ανιψάκια να σηκώσουν τον θείο τους και πάλι στο πλάτωμα, ακούγεται η ίδια φωνή πίσω από έναν βράχο, προκαλώντας τους Ντακ να τον πιάσουν αν τους βαστάει. Ο Ντόναλντ έξω φρενών περνά δίπλα από ένα δέντρο, του οποίο το κλαρί περιστρέφεται και τον χτυπάει με δύναμη, ενώ το ίδιο σκηνικό επαναλαμβάνεται όταν γυρίζει για να καταλάβει τι έγινε.

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη καταφθάνουν ακούγοντας τις φωνές του, και  ο Ντόναλντ τους εξηγεί ότι δέχθηκε πισώπλατο χτύπημα από ένα δέντρο δύο φορές. Το δέντρο όμως έχει γίνει άφαντο, μόνο που έχει αφήσει και μία σειρά πατημασιές μπότας νούμερο 56. Οι Ντακ αποφασίζουν λοιπόν να τις ακολουθήσουν και μετά από πολύ περπάτημα σε μία απόκρημνη πλαγιά, φτάνουν τελικά σε ένα καλύβι. Μπαίνουν γρήγορα μέσα σε αυτό, περιμένοντας να αντικρίσουν τον μυστηριώδη διώκτη τους.

Αυτός όμως, βρίσκεται απ' έξω, και αφού δένει ολόκληρο το σπίτι σε ένα τεράστιο σκοινί, το πετάει στην πλαγιά για να ξεφορτωθεί τους απρόσκλητους επισκέπτες. Κατά λάθος όμως πιάνεται το πόδι του στο σκοινί, με αποτέλεσμα να πάρει και τον ίδιο ο κατήφορος.  Τελικά το καλύβι φτάνοντας σε ομαλή επιφάνεια με μεγάλη φόρα, διαλύεται, και ο μυστηριώδης κάτοικος του, πέφτει πάνω στους Ντακ! 

Έτσι, εξηγεί σε θείο και ανίψια ότι είναι ο Χανκ ο Ερημίτης και ότι φροντίζει να κάνει τον κόσμο να πιστεύει ότι το βουνό είναι στοιχειωμένο, προκειμένου να κρατήσει τους άλλους μακριά, μιας και είναι μισάνθρωπος και αντιπαθεί τους πάντες. Μάλιστα τελειώνει τη διήγηση του, επισημαίνοντας στους Ντακ ότι κάθε χρόνο από το 1946 γιορτάζει το πρώτο χιόνι του χειμώνα με ένα ξεγυρισμένο, μοναχικό πικνίκ στο βουνό του, εκτός από φέτος που δεν τα κατάφερε εξαιτίας τους.

Ο Ντόναλντ επιστρέφει τελικά σπίτι με τα ανιψάκια του, εμφανώς εκνευρισμένος εξαιτίας της ταλαιπωρίας που πέρασε, ανακοινώνοντας στα ανίψια του ότι θα καθιερώσει ένα νέο έθιμο: Όταν θα μπαίνει ο χειμώνας θα αράζει στο τζάκι έως την άνοιξη, και όποιος έχει πρόβλημα με την... αποτελμάτωση θα έχει να κάνει μαζί του! 

ΕξώφυλλαEdit