FANDOM

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ , τα ανιψάκια, κι ο Γερο-Κιτρινομύτης ο παπαγάλος πειρατής, μάχονται με τον Μαύρο Πητ για ένα πειρατικό θησαυρό.

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ πηγαίνει με τα ανίψια του για ψάρεμα όταν μια κατεγίδα τους αναγκάζει να κόψουν τα δίχτυα τους και να γυρίσουν στο μαγαζί τους. Τότε μπαίνει στο μαγαζί ο Γερο-Κιτρινομύτης σαν πελάτης και παραγγέλνει κακάβια. Τότε κάποιος άλλος χτυπάει τη πόρτα. Ο Κιτρινομύτης ζητά να τον κρύψει εξηγώντας ότι τον κυνηγάει ο Μαύρος Πητ και υπόσχεται πως αν τον βοηθήσει θα μοιραστούν μαζί ένα θησαυρό.

Κιτρινομύτης

Ο θησαυρός άνηκε στο πειρατή Χενρυ Μόργκαν και την πληροφορία αυτή την μετέφερε στο Κιτρινομύτη ένας γέρος ναυτικός που σώθηκε σε έναν καυγά χάρης το Κιτρινομύτη. Ο Κιτρινομύτης αποκαλύπτει ότι ο λόγος για τον οποίο διάλεξε αυτό το μαγαζί είναι γιατί εκεί πέρα έχει κρύψει ο Μόργκαν τον χάρτη του θησαυρού.

Peiraths morgan

Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του Κιτρινομύτη βρίσκουν τον χάρτη και ετοιμάζονται να αγοράσουν ένα πλοίο. Όμως ο Μαύρος Πητ ο οποίο κρυφακούει έξω απο το μαγαζί ετοιμάζει ένα σχέδιο για να βουτήξει αυτός το χρυσάφι του Μοργκαν!Την άλλη μέρα ο Πητ αλλάζει το όνομα του πλοίου του από "Μαύρη Μαρία" σε "Άσπρη Λίλι", κρεμάει ταμπέλα που γράφει πωλείται και ντύνετε γριά γυναίκα.

Ο Πητ φτιάχνοντας μια ιστορία πως χηρευσε πρόσφατα και τα τελευταία λόγια του "καπετάνιου-άνδρα" της ήταν "Μην εγκαταλείψεις το πλοίο" δημιουργούν τύψεις στον Ντόναλντ και τον Κιτρινομύτη και δέχονται να αγοράσουν το πλοίο με όρο πως η "κυρία" και τα "αδέρφια" της, που δεν είναι άλλα από τα τσιράκια του, θα γίνουν το πλήρωμα.

Pht gria

Ο Μαύρος Πητ πέτυχε το σκοπό του αφού δεν ξέρει την ακριβή θέση του θησαυρού θα ακολουθήσει το Κιτρινομάτη μέχρι να του πάρει το χάρτη. Το να πάρει το χάρτη από τον Κιτρινομύτη αποδείχτηκε ότι δεν είναι εύκολο καθώς ο Γερο-Κιτρινομύτης δεν είναι κάποιος άπειρος. Στο τέλος αποφασίζει να κόψει τα λαρύγγια τους. Τη κατάσταση θα σώσουν τα ανίψια που θα αντιληφθούν εγκαίρως ποιος είναι αυτή η γριούλα, θα του βγάλουν τη περούκα και θα τον πετάξουν στη θάλασσα.

Όταν και ο Ντόναλντ μαζί με τον Κιτρινομύτη αντιληφθούν τον αντίπαλο θα ξεσπάσει καβγάς. Ο Μαύρος Πητ θα κλέψει το χάρτη και θα στριμώξει τον Ντόναλντ και τον Κιτρινομύτη. Τη κατάσταση θα σώσουν και πάλι τα ανίψια που θα κρυφτούν στο αμπάρι και θα βγουν απο τα φουγάρα για να πιάσουν τελευταία στιγμή τον θείο τους και τον καπετάνιο που ο Μαύρος Πητ πέταξε στη θάλασσα από τη σανίδα. Αφού σώθηκαν με μια πρόχειρη σχεδία ξεκινάνε για το νησί του θησαυρού με οδηγό τα αστέρια...

Sxedia

Ο Μαύρος Πητ καταλαβαίνει ότι του την έφεραν καθώς βρίσκει μια τρύπα στη μέση του χάρτη. Στη συνέχεια οι ήρωές μας φτάνουν στο νησί και μπαίνουν μέσα σε μια σπηλιά και βρίσκουν ένα μπαούλο που γράφει "Χένρι Μόργκαν 1699 μ.Χ.". Από εκεί μέσα βγαίνει ο Μαύρος Πητ μεταμφιεσμένος στο φάντασμα του Μόργκαν.

Τους δίνει το χάρτη λέγοντας ότι το πήρε απο τους προηγούμενους σαματατζήδες και πως δεν θέλει άλλη ενόχληση. Οι Ντακ και ο Κιτρινομύτης έφυγαν και κατευθύνθηκαν στο θησαυρό η συμμορία τους ακολούθησε να κλέψει το χρυσάφι. Τότε αποκαλύπτετε το κόλπο του Κιτρινομύτη με τη τρύπα στο χάρτη.

Trypa
Anicia kapetanioi
Ενώ τα ανίψια μαζεύουν καρύδες επειδή πεινάνε ο Ντόναλντ και Γεροπαπαγάλος σκάβουν. Βρίσκουν το μπαούλο του χρυσαφιού και εκείνη τη στιγμή πετάγονται ο Πητ και η συμμορία του. Όμως δεν θα πάρουν ποτέ το θησαυρό γιατί θα χτυπηθούν στο κεφάλι από τις καρύδες των Ανιψιών!

Αφού τα ανίψια καταλάβουν τη θέση του καπετάνιου από τον Ντόναλντ και τον Κιτρινομύτη η περιπέτεια θα τελειώσει αρμενίζοντας στα πέλαγα...

ΠαρασκήνιοEdit

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Μελέτη: Το Φάντασμα του Μόργκαν

Οι Πειρατικές Ιστορίες ΚόμικςEdit

Κυνήγια χαμένων θησαυρών, χάρτες και σεντούκια θαμμένα σε ερημονήσια, πνεύματα προγόνων που στοιχειώνουν τον ουρανό, πειρατικά σκάφη και θαλάσσια ταξίδια στα πέρατα της Γης. Στοιχεία που συνθέτουν ένα κλασσικό πειρατικό και ναυτικό μοτίβο, το οποίο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για παλιούς και σύγχρονους δημιουργούς. Ήδη, η πρώτη ιστορία που έγραψε ο Καρλ Μπαρκς με τον Ντόναλντ, το Χρυσάφι του Πειρατή του 1942, είναι μια μεγάλη πειρατική περιπέτεια. Δεκατέσσερα χρόνια αργότερα, ο Καρλ Μπαρκς μάς χάρισε άλλη μια εξαίσια ναυτική ιστορία, το Ταξίδι στο Παρελθόν, στο οποίο κεντρικό ρόλο κατέχουν δύο πρόγονοι των Ντακ και ο μυστηριώδης θησαυρός που κουβαλούν.

Ο Ρομάνο Σκάρπα, μέγας μαέστρος της Ιταλικής Σχολής κόμικς, έγραψε με την σειρά του για άλλον έναν πρόγονο των Μακ Ντακ, τον θρυλικό πειρατή Μόργκαν Μακ Ντακ, που με το ιπτάμενο πλοίο του στοιχειώνει τους ουρανούς του Μεξικού, στην ιστορία Ο Θρύλος του Ιπτάμενου Σκωτσέζου (ΚΟΜΙΞ 119). Για έναν πειρατικής φύσης πρόγονο των Ντακ, μιλάει και η ιστορία του Μπεν Βερχάγκεν Το Τελευταίο Ταξίδι του Ξεφτέρη Βαν Ντακ (ΚΟΜΙΞ 117).

Η πειρατική παράδοση στα κόμικς των Ντακ, όμως, δεν τελειώνει εδώ. Ο Μάρκο Ρότα, κορυφαίος Ιταλός σχεδιαστής, έγραψε και σχεδίασε μια ιστορία που αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα αριστουργήματα στον χώρο της Ένατης Τέχνης και τον έκανε γνωστό, την περιπέτεια Η Νύχτα των Σαρακηνών, (ΚΟΜΙΞ 278), στην οποία οι Ντακ ανακαλύπτουν με έναν θαυμαστό τρόπο το μυστικό του Σαρακηνού πειρατή Ντοναλντίν.

Ο ίδιος δημιουργός μας χάρισε ακόμα και την ιστορία Τα Λάφυρα του Πειρατή, την οποία είδαμε στο τελευταίο τεύχος της Α΄ Περιόδου του Κόμιξ. Και τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην αριστουργηματική πολυσέλιδη θαλασσινή περιπέτεια Μόμπυ Ντικ, που αποτελεί διασκευή του ομώνυμου μυθιστορήματος του Χέρμαν Μέλβιλ και την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 1 της Β΄ Περιόδου, δια χειρός του ικανότατου μοντέρνου σχεδιαστή Πάολο Μοττούρα.

ΕξώφυλλαEdit