FANDOM

Η ιστορία Χαμένοι στον Λαβύρινθο είναι μια ιστορία σε σενάριο Γιενς Χάνσεγκαρντ και σχέδιο Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2010, ενώ στην Ελλάδα την έχουμε δει στο ΚΟΜΙΞ 300.

ΠερίληψηEdit

Ο Θείος Σκρουτζ με τον Ντόναλντ βρίσκονται στην Κρήτη, όπου χρησιμοποιούν την χρονομηχανή του Κύρου και ταξιδεύουν στην αρχαία Κρήτη, ώστε ο Σκρουτζ να βρει που ο Μίνωας έχει κρύψει τον θησαυρό του. Όμως ο Μίνωας τους συλλαμβάνει και τους πετάει στον τρομερό του λαβύρινθο όπου ζει ο φοβερός Παπιόταυρος, όμως η Αριάδνη θα προσπαθήσει να βοηθήσει τους ήρωες μας να σωθούν...

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ μαζί με τον θείο του και τον Κύρο βρίσκονται σε ένα καφενείο της Κρήτης και χαλαρώνουν. Φυσικά ο Ντόναλντ θέλει να πάνε στην παραλία, αλλά ο Σκρουτζ του λέει πως έχουν έρθει στην Κρήτη για δουλειά, πράγμα που ο Ντόναλντ δεν ήξερε κι έτσι θυμώνει. Ο Κύρος του δείχνει τον δίσκο της Φαιστού και του λέει πως έχουν έρθει στο νησί για να μάθουν το μυστικό του. Ο Σκρουτζ νομίζει πως κρύβει το μυστικό της τοποθεσίας του μυθικού θησαυρού του βασιλιά Μίνωα κι έτσι αναγκάζει τον Ντόναλντ, υπενθυμίζοντας τα χρέη του, να πάει μαζί του, με την χρονομηχανή του Κύρου στο 1700 π.Χ. στην αρχαία Κρήτη, όταν βασίλευε ο Μίνωας.

Όταν προσγειώνονται στο παρελθόν όμως μετά βίας προλαβαίνουν να κρύψουν την χρονομηχανή του Κύρου όταν εμφανίζονται οι άνδρες του Μίνωα και τους συλλαμβάνουν. Οι φρουροί νομίζουν πως οι ήρωες μας είναι από την Αθήνα κι έτσι τους οδηγούν μπροστά στο βασιλιά τους.

Ο Μίνωας νομίζει ότι ο Ντόναλντ είναι ο Θησέας και πως έχει έρθει για να ελευθερώσει τους συμπατριώτες του, ενώ η κόρη του βασιλιά, η Αριάδνη, ερωτεύεται τον Ντόναλντ. Στη συνέχεια ο θείος Σκρουτζ, αμφισβητεί τον πλούτο του βασιλιά κι έτσι αυτός τους πάει στο πελώριο θησαυροφυλάκιο του, αλλά ο κροίσος της Λιμνούπολης, δεν αντέχει και βουτάει μέσα στα πλούτη του βασιλιά κι έτσι καταλήγουν και οι δύο στο μπουντρούμι, επειδή προσέβαλλαν τον Μίνωα.

Στο μπουντρούμι, μαθαίνουν ότι θα καταλήξουν στον φοβερό λαβύρινθο του βασιλιά, ενώ από άλλους κρατούμενους Αθηναίους μαθαίνουν ότι στον λαβύρινθο βρίσκεται ο αδηφάγος Παπιόταυρος! Το ίδιο βράδυ καθώς ο φρουρός κοιμάται, η Αριάδνη έρχεται στη φυλακή και ξυπνάει τον Ντόναλντ και του δίνει ένα κομμάτι νήμα, ώστε να το δέσει στην είσοδο του λαβύρινθου και να μπορέσει να επιστρέψει.

KX300a

Οι ήρωες μας οδηγούνται στην μεγαλοπρεπή αυλή του βασιλιά Μίνωα, δίπλα από τον οποίο κάθεται η κόρη του, Αριάδνη

Το επόμενο πρωινό οι κρατούμενοι οδηγούνται στον λαβύρινθο, όπου τρομοκρατούνται από ένα δυνατό μουγκρητό. Στον λαβύρινθο, που είναι σκοτεινός και χαώδης, χάνονται πολλές φορές ενώ κινδυνεύουν να πέσουν και στην άβυσσο, όταν ξαφνικά εμφανίζεται ο Δαίδαλος, ο μηχανικός του Μίνωα που έφτιαξε τον λαβύρινθο και ο οποίος είναι ολόιδιος με τον Κύρο.

KX300b

Οδηγούμενοι στον τρομακτικό λαβύρινθο...

Ο Δαίδαλος καταδικάστηκε να ζει αιώνια τον λαβύρινθο από τον βασιλιά επειδή ξεπέρασε τον προϋπολογισμό του έργου και ο Μίνωας εξοργίστηκε. Πλέον ζει πλένοντας τα ρούχα του βασιλιά και των υπηκόων του με ένα "πλυντήριο" που έχει κατασκευάσει. Στον τοίχο του έχει επίσης ένα δίσκο της Φαιστού και όταν ο Σκρουτζ τον ρωτάει με αγωνία τι είναι, μαθαίνει ότι είναι ο κατάλογος με τα άπλυτα του Μίνωα! ο Σκρουτζ οργισμένος των ρωτάει αν ξέρει που είναι το θησαυροφυλάκιο του Μίνωα και ο Δαίδαλος ξέρει κι έτσι του σημειώνει σε ένα πάπυρο οδηγίες για να τον βρει.

Χαρούμενοι που τελείωσαν την αποστολή τους αποφασίζουν να γυρίσουν πίσω, αλλά συνειδητοποίουν ότι ο Ντόναλντ ξέχασε να δέσει το νήμα της Αριάδνης στην είσοδο κι έτσι έχουν πλέον χαθεί. Ψάχνοντας ο Ντόναλντ ένα μέρος να κρυφτεί από την οργή του θείου του, πέφτει πάνω στον Παπιόταυρο, ο οποίος κοιμάται. Κατά λάθος όμως τον ξυπνάνε κι έτσι ορμάει πάνω τους εξαγριωμένος, όμως ο θείος Σκρουτζ καταφέρνει να τον δαμάσει με τις ικανότητες που είχε αποκτήσει όταν ήταν νέος κι έτσι ο Παπιόταυρος καταρρέει ηττημένος. Πέφτοντας, τα κέρατα του ανοίγουν μια τρύπα στον τοίχο κι έτσι οι ήρωες μας βγαίνουν από τον λαβύρινθο.

KX300c

Ο Παπιόταυρος εφορμά ακάθεκτος!

Βγαίνοντας έξω συναντάνε και τον πραγματικό Θησέα ο οποίος απογοητεύεται όταν μαθαίνει ότι οι Αθηναίοι σώθηκαν χωρίς αυτόν, ενώ συναντούν και την Αριάδνη η οποία θέλει να παντρευτεί τον Ντόναλντ. Φυσικά ο Ντόναλντ αρνείται κι έτσι η Αριαδνή ειδοποιεί τους φρουρούς, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια ξέφρενη καταδίωξη, με τα παπιά μόλις να προλαβαίνουν να γυρίσουν στην χρονομηχανή και το παρόν.

Όταν επιστρέφουν, ο Σκρουτζ είναι χαρούμενος επειδή έμαθε που βρίσκεται ο θησαυρός του Μίνωα, αλλά παθαίνει σοκ όταν βλέπει ότι ο πάπυρος έχει γίνει σκόνη, μετά από 37 αιώνες! Στο τέλος, βλέπουμε τον Ντόναλντ να γίνεται καπνός και να κρύβεται σε μια παραλία επειδή ο θείος Σκρουτζ θέλει να ξαναπάνε πίσω στην αρχαία Κρήτη...

ΠαρασκήνιοEdit

Η συγκεκριμένη ιστορία έχει έντονες επιρροές από τομ μύθο του Θησέα και της Αριάδνης. Στον μύθο αυτό ο Θησέας αποστέλλεται από τους Αθηναίους στον Μίνωα, ώστε να σκοτώσει τον Μινώταυρο και να σταματήσουν οι Αθηναίοι να στέλνουν σκλάβους στον Μίνωα, οι οποίοι καταλήγουν ως τροφή στον Μινώταυρο. Στον μύθο, όπως και στην ιστορία η Αριάδνη, κόρη του Μίνωα, ερωτεύεται τον Αθηναίο ήρωα και του δίνει ένα νήμα, το οποίο θα δέσει στην είσοδο ώστε να βρει τον δρόμο της επιστροφής. Πράγματι ο Θησέας σκοτώνει τον Μινώταυρο, ελευθερώνοντας τους συμπολίτες του και βρίσκει τον δρόμο της εξόδου με το νήμα της Αριάδνης, γυρνόντας θριαμβευτής στην πατρίδα του.