FANDOM

Η ιστορία Χειμερινό Ταχυδρομείο είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς τον Απρίλιο του 1954 και δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 247.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ πιάνει δουλειά ως ταχυδρόμος για να μεταφέρει γράμματα στο παγωμένο νησί του Κάστορα, όμως το έλκηθρο που χρησιμοποιεί θα του προκαλέσει πολυάριθμα προβλήματα…

ΥπόθεσηEdit

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ βρίσκονται στις όχθες μιας παγωμένης λίμνης και χαζεύουν τον θείο τους που κάνει βόλτες με ένα ελικοφόρο έλκηθρο. Τα παιδιά ελπίζουν ο Ντόναλντ να καταφέρει να βρει μια δουλειά ώστε να προκόψει, πράγμα που ελπίζει κι ένας περαστικός, ώστε να σταματήσει να κάνει τόσο θόρυβο στην λίμνη.

Εκείνη την ώρα καταφθάνει και το παπί, το οποίο ανακοινώνει πως βρήκε μια δουλειά και μάλιστα με στολή, καθώς έχει προσληφθεί ως ταχυδρόμος, για να μεταφέρει γράμματα στο νησί του Κάστορα, που βρίσκεται στο κέντρο της παγωμένης λίμνης. Το έλκηθρο του είναι ιδανικό για την δουλειά, παρόλο που είναι μόνο αναπληρωτής, καθώς ένα περιστέρι μεταφέρει την αλληλογραφία και μέχρι να μαζευτεί ένας μεγάλος όγκος γραμμάτων δεν θα τον χρειαστούν.

Χειμερινό2

Ο Ντόναλντ ξαναβάζει τα ποντίκια στο κουτί τους...

Ο άνθρωπος, που παρακολουθεί τον Ντόναλντ τόση ώρα, έχει πλέον ξεκαρδιστεί στα γέλια με την ατυχία του παπιού και τα ανιψάκια αποφασίζουν να κάνουν κάτι για να μπορέσει να δουλέψει ο θείος τους. Έτσι, πηγαίνουν σπίτι τους και πακετάρουν ένα σωρό δέματα για τους Καστοριώτες, από αυγά και ποντίκια μέχρι βιβλία και αναπτήρες, τα οποία στέλνουν μαζικά με το ταχυδρομείο.

Ο Ντόναλντ καλείται από το αφεντικό του να μεταφέρει όλα τα δέματα στο ταχυδρομείο του νησιού, αφού το περιστέρι δεν μπορεί να τα αναλάβει. Ο ταχυδρόμος χαρούμενος πακετάρει τα δέματα και την αλληλογραφία στο όχημα του και ξεκινάει την διαδρομή του.

Στην πορεία όμως τα ποντίκια που έχουν στείλει τα παιδιά ροκανίζουν το κουτί τους για να ελευθερωθούν και καταλήγουν στο σακάκι του Ντόναλντ, αναζητώντας λίγη ζεστασιά. Το παπί τα ξαναβάζει στο κουτί τους, το οποίο δένει γερά κάτω από τα υπόλοιπα δέματα και συνεχίζει το ταξίδι του.

Τα ζώα τρώνε όλα τα υπόλοιπα κουτιά προκειμένου να βρουν ζεστασιά κι έτσι ένα σωρό μπιχλιμπίδια που περιέχουν τα πακέτα χύνονται στους πάγους. Τα τρία ανίψια, που κάνοντας πατινάζ ακολουθούν τον θείο τους, αρχίζουν να μαζεύουν τα αντικείμενα, ενώ ο ταχυδρόμος κάνει κύκλους, περιμένοντας τους.

Ένα ποντίκι έχει καταφέρει να ανοίξει μια τρύπα στο ντεπόζιτο καυσίμων κι έτσι καθώς το παπί κάνει κύκλους γύρω τους σχηματίζεται ένας δακτύλιος από βενζίνη. Όταν ξαφνικά πέφτει ένας αναπτήρας, που έχουν στείλει τα παιδιά, από το έλκηθρο το καύσιμο παίρνει φωτιά και τους περικυκλώνει.

Η φωτιά σύντομα σβήνει αλλά έχει ήδη λιώσει τους πάγους περιμετρικά από το σημείο στο οποίο στέκονται, εγκλωβίζοντας τους σε ένα μικρό νησίδιο από πάγο. Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη αρχίζουν να φτιάχνουν μια ράμπα από βιβλία, τα οποία έχουν επίσης στείλει, ώστε να μπορέσει ο Ντόναλντ να υπερπηδήσει με το έλκηθρο του το νερό και να εκτελέσει την δουλειά του.

Χειμερινός1

Ο Ντόναλντ πηδάει στους πάγους με το έλκηθρο του!

Ο ταχυδρόμος πατάει γερά το γκάζι στο όχημα και καταφέρνει να φτάσει στους πάγους που δεν έχουν λιώσει. Το έλκηθρο όμως έχει σαραβαλιαστεί, καθώς ούτε το τιμόνι ούτε τα φρένα λειτουργούν κι έτσι το παπί καταλήγει κατευθείαν στο ταχυδρομείο του νησιού, σμπαραλιάζοντας το.

Στο τέλος, τα ανιψάκια καμαρώνουν στον άνθρωπο που κορόιδευε προηγουμένως τον θείο τους πως ο τελευταίος έχει καταφέρει να βρει μια καινούρια, πιο σημαντική δουλειά, στην οποία μάλιστα φοράει και στολή. Ο ξένος ρωτάει με θαυμασμό που τον έχουν προσλάβει και τα παιδιά του απαντάνε πως έχει καταταγεί στην Λεγεώνα των Ξένων στην Αφρική!

ΠαρασκήνιοEdit

Στην ιστορία Χειμερινό Ταχυδρομείο, ο Ντόναλντ μεταφέρει γράμματα στο νησί του Κάστορα, ένα όνομα που ο Καρλ Μπαρκς δεν επέλεξε τυχαία. Το τοπωνύμιο του το πρότειναν οι εκδότες του που, έναν μήνα αργότερα, κυκλοφόρησαν ένα τεύχος με τίτλο Η Κοιλάδα με τους Κάστορες, στα πλαίσια της πολυσυλλεκτικής σειράς Four Color Comics. Πρόκειται για την εικονογραφημένη διασκευή του πρώτου ντοκυμανταίρ της πολυβραβευμένης σειράς του Ντίσνεϋ True Life Adventures, σε σχέδιο του Αυγούστου Λένοξ.