FANDOM

Η Κάμερα-9 είναι ένας χαρακτήρας της Ντίσνεϋ και ένας δευτερεύων χαρακτήρας των Νέων Περιπετειών του Φάντομ Ντακ (PKNA).

ΠροφίλEdit

ΓενικάEdit

Η Κάμερα-9 είναι ένας εικονολήπτης που δουλεύει για το τηλεοπτικό Κανάλι-00. Εμφανίζεται συχνά με τους συνάδελφούς του Άνγκους Φάνγκους και Λύλα Λέυ, για να γυρίσουν τα δελτία ειδήσεων. Παλαιότερα, υπήρξε φωτορεπόρτερ στις εμπόλεμες ζώνες του πλανήτη.

Το πραγματικό του όνομα είναι Στέφαν Βλαντ. Γεννήθηκε σε ένα μικρό χωριό στην κεντρική Ευρώπη, δηλώνει, όμως, βουλγαρική εθνικότητα, αν και εδώ και χρόνια έχει αποκτήσει και την αμερικανική υπηκοότητα. Το αν ισχύει η αρχική του εθνικότητα είναι άγνωστο.

Στβλ

Κάμερα-9

ΕμφάνισηEdit

Εμφανίζεται, κατά κύριο λόγο, με ολόσωμο εξοπλισμό και κάμερα στο κεφάλι, που κρύβει το πρόσωπό του. Όποιος τον βλέπει νομίζει πρόκειται σχεδόν για ρομπότ, αλλά, μερικές φορές, η εικόνα αυτή καταρρίπτεται, ιδίως όταν βγάζει την κάμερα από το κεφάλι του. Πίσω από την κάμερα κρύβεται ένα μικρού αναστήματος παπί, το πρόσωπο του οποίου ελάχιστοι έχουν δει.

ΧαρακτήραςEdit

Διαθέτει σύνθετη προσωπικότητα, αν και δε φαίνεται όταν φορά τον εξοπλισμό του και γίνεται η Κάμερα-9. Φαίνεται πως τον εγκλωβίζει η ταυτότητά του ως Κάμερα-9, μιας και συχνά αναφέρει ότι κάποτε ήταν περίεργος, ενώ τώρα απλώς εκτελεί την αποστολή του να βλέπει τον κόσμο μέσα από το φακό. Η προηγούμενη ιδιότητά του τον προίκισε με χιλιάδες μυστικά, τα οποία, για την ώρα, δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Τέλος, διαθέτει ιδιαίτερα ανεπτυγμένη νοημοσύνη, αν και προτιμά να μην το δείχνει πίσω από την κάμερα.

ΙστορίαEdit

Καμερα-9

Κάμερα-9

Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον ιστότοπο inducks, η Κάμερα-9 έχει κάνει 29 εμφανίσεις σε ιστορίες.

Στην ιστορία ΕβρονιανοίEdit

Η Κάμερα-9 κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην ιστορία αυτή. Συναντά για πρώτη φορά τον Φάντομ Ντακ, ο οποίος εγκαθίσταται στο Μέγαρο Δάρβιν.

Στην ιστορία Εισβολή στο Μέγαρο ΔάρβινEdit

Κ9
Στην ιστορία αυτή ο Άνγκους Φάνγκους εισχωρεί στα υπόγεια του Μεγάρου Δάρβιν, αποκόπτοντας, άθελά του, την πρόσβαση του Νούμερο Ένα στους μισούς ορόφους του κτιρίου. Ο Φάντομ αναλαμβάνει να επισκευάσει τη βλάβη, όμως στο πλευρό του θα βρεθεί ο Στέφαν Βλαντ.

Επόμενες ιστορίεςEdit

Αν και μέχρι την Εισβολή στο Μέγαρο Δάρβιν η σειρά προσεγγίζει με αυξανόμενο ενδιαφέρον το χαρακτήρα του Στέφαν Βλαντ, ο ρόλος του από εκεί και μετά χάνει σταδιακά τη σημασία του και το ιστορικό του, οι φιλοδοξίες και οι απογοητεύσεις του, μπαίνουν στην άκρη.

Οι Νέες Περιπέτειες του Φάντομ Ντακ Project
Σύμπαν

Το Σύμπαν του Φάντομ (PKNA)

Δημιουργοί

Αλεσάντρο ΣίστιΦραντσέσκο ΑρτιμπάνιΜπρούνο ΈνναΤίτο ΦράτσιΚλαούντιο ΣαρόνεΛορέντζο ΠαστροβίκιοΑλμπέρτο ΛαβοραντόριΠάολο Μοττούρα

Σύμμαχοι/Καλοί

Ντόναλντ Ντακ/Φάντομ ΝτακΝούμερο ΈναΛύλα ΛέυΞαντούμΈβερετ ΔάρβινΚάμερα-9ΟρκΌντιν ΡομένουΤριπΆνγκυ ΦάνγκουςΙερεμίας ΜαγκανοπήγαδοςΜπακΖίγγυΖερύνΛούσυ ΛαλούνΑβραάμ ''Αννίβας'' ΛίνκολνΣκρουτζ Μακ Ντακ

Εχθροί/Κακοί

Κόκορον ο ΆρπαγαςΝούμερο Δύο΄• Άνγκους ΦάνγκουςΣύμβουλος Κίλτορ

Εβρονιανοί

ΕβρονιανοίΖόνταγκΖόστερΓκρόντονΑυτοκράτορας των Εβρονιανών

Τοποθεσίες, κτίσματα

ΛιμνούποληΜέγαρο Δάρβιν

Αντικείμενα/Τεχνολογία

ΦαντομάξΠολυμορφική Ασπίδα