FANDOM

Οι Κυνηγοί Φαντασμάτων είναι ένα καρτούν με τον Μίκυ Μάους, τον Ντόναλντ Ντακ και τον Γκούφυ που προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 24 Δεκεμβρίου 1937.

ΥπόθεσηEdit

Τέσσερα φαντάσματα που βαριούνται, επειδή δεν υπάρχει κανείς για να τρομάξουν στην έπαυλη που μένουν, αποφασίζουν να ψάξουν στον τηλεφωνικό κατάλογο και να καλέσουν κυνηγούς φαντασμάτων. Ο Μίκυ, ο Ντόναλντ και ο Γκούφυ, που βρίσκονται πίσω από την επιχείρηση αυτή, ξαφνιάζονται από το τηλεφώνημα και ενθουσιάζονται που τους χρειάζεται ένας πελάτης. Έτσι, σπεύδουν αμέσως στη στοιχειωμένη έπαυλη.

Μόλις φτάνουν και ανακοινώνουν την παρουσία τους, δεν υπάρχει κανείς για να τους υποδεχτεί, οπότε η τριάδα χωρίζεται, για να αναλάβει να ερευνήσει διαφορετικό τομέα του αρχοντικού. Όμως, τα φαντάσματα είναι αποφασισμένα να διασκεδάσουν μαζί τους και, έτσι, επινοούν διάφορες ενοχλητικές πλάκες, προκειμένου να ταράξουν τους επισκέπτες τους.

Mickey ghosts img1

Οι κυνηγοί φαντασμάτων

Αρχικά, ένα φάντασμα χτυπά τον Μίκυ στο κεφάλι και χώνει τα δάχτυλά του στην κάννη του όπλου του όταν επιχειρεί να το πυροβολήσει, με αποτέλεσμα το όπλο να εκραγεί. Έξαλλος, ο Μίκυ κυνηγά το φάντασμα στις σκάλες και προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα από την οποία πέρασε, αλλά αυτή πέφτει πάνω του και από μέσα βγαίνουν τα φαντάσματα ως μπάντα που παρελαύνει και περνούν από μια άλλη πόρτα. Όταν ο Μίκυ την ανοίγει, ξεχύνεται μια μεγάλη ποσότητα νερού μέσα στο χώρο, με τα φαντάσματα να εξέρχονται με μαγιό πάνω σε σανίδες του σερφ. Το τελευταίο από αυτά βγαίνει με μια μηχανοκίνητη βάρκα που κάνει κύκλους γύρω από τον Μίκυ, στροβιλίζοντας το νερό ώσπου να εξαφανιστεί μαζί του, αφήνοντας τον ήρωα μόνο του.

Στη συνέχεια, ένα φάντασμα τρομοκρατεί τον Ντόναλντ με το θόρυβο από πιάτα που σπάνε και αλυσίδες, ενώ, όταν το έξαλλο παπί του επιτίθεται, τα βρίσκει σκούρα. Την ίδια στιγμή, ένα άλλο φάντασμα τρομάζει τον Γκούφυ κάνοντας φασαρία και τον οδηγεί στην κρεβατοκάμαρα. Εκεί, το φάντασμα τον κοροϊδεύει πίσω από έναν καθρέφτη και ο Γκούφυ καταλήγει μπλεγμένος μέσα στη συρταριέρα που τον στηρίζει, όπου στραγγαλίζει τον εαυτό του νομίζοντας ότι έπιασε το φάντασμα. Ύστερα, περνώντας το μπλε παντελόνι του για φάντασμα, τσιμπά τα οπίσθιά του με μια πινέζα, με συνέπεια να αρχίσει να ουρλιάζει. Τα φαντάσματα αδράχνουν την ευκαιρία και σπρώχνουν τη συρταριέρα με αυτόν μέσα, ώσπου καταλήγει σε ένα υπόγειο με βαρέλια μελάσσας και αλευριού, όπου βρίσκονται ο Μίκυ και ο Ντόναλντ.

Στο τέλος, οι τρεις ήρωες καταλήγουν πασαλειμμένοι με το περιεχόμενο των βαρελιών, ώστε να μοιάζουν με φαντάσματα, τρομάζοντας τα πραγματικά φαντάσματα, τα οποία τρέχουν μανιωδώς να γλυτώσουν.

ΠαρασκήνιοEdit

  • Η φράση του Γκούφυ "I ain't afraid of no ghost!" («Δε φοβάμαι κανένα φάντασμα!») χρησιμοποιήθηκε αργότερα στο μουσικό σήμα των ταινιών Ghostbusters.
  • Τα Μοναχικά Φαντάσματα είχε προβλεφθεί αρχικά να περιλαμβάνονται στην ατραξιόν της Ντίσνεϋλαντ με τη Στοιχειωμένη Έπαυλη μαζί με άλλα φαντάσματα της Ντίσνεϋ.
  • Εμφανίστηκαν επίσης στη σειρά Ο Μίκυ και η Παρέα του (Disney's House of Mouse), καθώς και στα βιντεοπαιχνίδια Disney's Magical Quest 2 Starring Mickey & Minnie, Mickey Mania και Επικός Μίκυ.