FANDOM

Ο λοχαγός Τζωρτζ Στάντον είναι ένας χαρακτήρας που εμφανίστηκε στην ιστορία του Ντον Ρόσα, Εισβολή στη Λιμνούπολη, που δημοσιεύθηκε το 1994 και στην χώρα μας είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 109.

ΠροφίλEdit

Ο λοχαγός είναι ένας άντρας μέσης ηλικίας, με μεγάλο γκρι μουστάκι, που συνέχεται με τις παχιές φαβορίτες του, φτάνοντας μέχρι το κεφάλι του. Έχει χαρακτηριστική σκυλίσια μουσούδα στο πρόσωπο του και φοράει την κλασική ενδυμασία των επίλεκτων ιππέων του προέδρου Θεόδωρου Ρούσβελτ.

Έχει έτσι ένα καουμπόικο καπέλο, με δύο σπαθιά στο γείσο, μαντήλι γύρω από το λαιμό του, πουκάμισο, παντελόνι με τιράντες, ζώνη με ρεβόλβερ στην μέση και καφέ μπότες. Ως ιππέας είναι επίλεκτος καβαλάρης και βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό του προέδρου Ρούσβελτ, τον οποίο βοηθάει με όποιον τρόπο μπορεί. Τέλος, πάσχει από έναν μεγάλο φόβο για την Βολκάνα Μακ Ντακ, όπως όλοι οι άντρες της επίλεκτης φρουράς, αφού η αδερφή του Σκρουτζ τους σάρωσε μια φορά, όταν πολιορκούσαν τον αδερφό τους, όταν είχε πρωτοφτάσει στην Λιμνούπολη, στην πρώτη του εμφάνιση.

ΙστορίαEdit

Ο λοχαγός Στάντον είχε γενικά ελάσσονα παρουσία σε δύο από τα επεισόδια του Βίο και την Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ και συγκεκριμένα στο δέκατο επεισόδιο και την συνέχεια του, στον Ατσίδα του Παναμά, πάντα στο πλευρό του προέδρου Ρούσβελτ.

Εισβολή στη ΛιμνούποληEdit

Στην ιστορία αυτή ο Λοχαγός Στάντον εμφανίζεται όταν ο Θεόδωρος με την επίλεκτη ίλη ιππικού του πηγαίνει να πολιορκήσει το Φρούριο της Λιμνούπολης, στο οποίο διαμένει ο Σκρουτζ, δίχως ο πρώτος να το γνωρίζει. Ο μεγιστάνας πολεμάει σαν λιοντάρι τρέποντας με την βοήθεια της αδερφής του Βολκάνας, που κρατάει μια σκούπα, τους ιππείς σε φυγή. Ο Ρούσβελτ εν τέλει ανακαλύπτει ότι ο Σκρουτζ είναι αυτός που έχει τον λόφο και η επίθεση σταματάει. Στην ιστορία αυτή ο λοχαγός απέκτησε τον φόβο του για την Βολκάνα, την οποία τρέμει όταν βλέπει.

Ο Ατσίδας του ΠαναμάEdit

Στην ιστορία αυτή ο λοχαγός Στάντον κάνει μια μεγαλύτερη εμφάνιση. Απεικονίζεται για πρώτη φορά όταν ο Ρούσβελτ πηγαίνει στον Χρυσό Λόφο για να δει ποιος παρακωλύει την διάνοιξη της Διώρυγας του Παναμά. Ο Στάντον αποτελεί μέλος της αστυνομίας της διώρυγας, που απαρτίζονταν από άντρες των επίλεκτων ιππέων του προέδρου. Ο λοχαγός του φέρνει το άλογο και με έναν ακόμα άντρα τον συνοδεύει στον λόφο, όπου συναντούν τον Σκρουτζ και τις αδερφές του. Ο λοχαγός με τον συνάδελφο του τρέμουν μόλις βλέπουν την Βολκάνα και σκαρφαλώνουν σε ένα δέντρο για να γλιτώσουν.

Κατόπιν, ο λαχαγός Στάντον εμφανίζεται το ίδιο βράδυ, σε σύγκρουση με τους άντρες του Στρατηγού Εστεμπάν, που με ένα πραξικόπημα θέλει να καταλάβει την χώρα. Ο Στάντον είναι ο αρχηγός των ανδρών του που έχουν τεθεί αντιμέτωποι με τους πεζούς του Εστεμπάν. Μολονότι ο Στάντον γνωρίζει πως μπορεί με την σύγκρουση να ξεκινήσει πόλεμος δεν έχει άλλη επιλογή, αφού νομίζει πως ο Εστεμπάν έχει απαγάγει τον Ρούσβελτ. Ο τελευταίος όμως σταματά στο τσακ την ένοπλη σύρραξη, αποτρέποντας έναν πόλεμο. Η τελευταία του πράξη είναι να σταματήσει το πρόεδρο από το να ακολουθήσει τον Σκρουτζ στα βάθη μιας χαράδρας όπου έχει καταλήξει ο Πέτρινος Ιαγουάρος που βρέθηκε στον Χρυσό Λόφο και τον οποίο περιτριγυρίζει ο στρατηγός Εστεμπάν.

Στην Πραγματική ΖωήEdit

Ο Τζωρτζ Στάντον (George R. Shanton) υπήρξε στην πραγματική ζωή και ήταν όντως ένας καβαλάρης των επίλεκτων ιππέων του Θεόδωρου Ρούσβελτ. Ο πρόεδρος πρέπει να τον εμπιστεύονταν απόλυτα, αφού του ανέθεσε να διοργανώσει την έφιππη αστυνομία της διώρυγας του Παναμά, που θα διατηρούσε την τάξη στην περιοχή διάνοιξης της διώρυγας, με τον ίδιο αρχηγό της.

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ Project

Οικογένεια Μακ Ντακ:

Σκρουτζ Μακ ΝτακΦέργκους Μακ ΝτακΧνουδάτη Ο' ΝτρέηκΜατίλντα Μακ ΝτακΒολκάνα Μακ ΝτακΣερ Λεοντόκαρδος Μακ ΝτακΣερ Άντριους Μακ ΝτακΚάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ

Άλλοι Χαρακτήρες:

Προκόπης ΚουτΜέρντο Μακ ΚένζιΦρανκ Λόυντ ΝτρέηκΑκάκιος ΚουτΣπύρος ΓρανάζηςΕυγένιος ΝτακΣτρατηγός ΕστεμπάνΣάμιουελ ΣτηλΓιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''Μακ ΟχιάΝτικ ο σκαφτιάςΠόρκερ ΧογκΧάουαρντ ΡόμπαξΚυρία ΡόμπαξΕπιθεωρητής ΣκάρθΤζέημςΘεόδωρος ΡούσβελτΜάρκους ΝτέηλυΆντολφ Έρικ ΝόρντενσγκιολντΚαλαμπόκας ΝτακΠλοίαρχος ΜουρΟι Αδελφοί ΝτάλτονΧρυσή ΓκόλντυΓλίτσας ΛέραςΧρυσοκούκης ΤζούνιορΒασιλιάς ΜάκβεθΈντιθ ΡούσβελτΑρχηγός ΠαρίταΌλαφ ΈρικσονΆννυ ΌκλυΦούλα ΖούλαΜπόμπυ το ΖόμπιΦίσκερβιλΦινέας Τ. ΜπάρνουμΧάστιγκςΤσάρος Νικόλαος Β'

Ιστορίες:

Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ ΝτακΟ Άρχοντας του ΜισσισιπήΤο Μεγάλο Ταξίδι στους ΑντίποδεςΈνας Κροίσος στα Ζοφερά ΒάθηΕισβολή στην ΛιμνούποληΈνας Καουμπόυ στο Κάττυ ΣαρκΗ Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της ΑγωνίαςΚαρδιές στο ΓιούκονΛοχαγός Τζωρτζ Στάντον

Τοποθεσίες:

Η Έπαυλη του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ ΝτακΑλάσκαΓιούκονΚλοντάικΝτώσονΠαναμάςΔιώρυγα του Παναμά

Αντικείμενα:

ΤέντυμπερΣτρίγκλα του ΔέλταΗ χρυσή μασέλαΠέτρινος Ιαγουάρος

Τόμοι:

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤα Xαμένα Eπεισόδια