FANDOM

Ο Ρόσα έχει χρησιμοποιήσει την Ιταλίδα μάγισσα αρκετές φορές στις ιστορίες του. Το παρών άρθρο είναι για την Μάτζικα που σχεδίαζε ο Ρόσα δηλαδή της δικής του εκδοχής του χαρακτήρα. Όπως και η αρχική της εκδοχή χρησιμοποιεί μαγικά σύνεργα εναντίον του Σκρουτζ και των ανιψιών του. Βέβαια, η Μάτζικα του Ρόσα εμφανίζεται να έχει και κάποιες μαγικές δυνάμεις η ίδια πέρα από την αλχημεία και τα σύνεργα που χρησιμοποιεί.

ΙστορίαEdit

Ο Ασημένιος ΔίσκοςEdit

Η Μάτζικα χρησιμοποιεί μια μαγική πύλη μέσω 2 ασημένιων δίσκων για να κλέψει την πρώτη δεκάρα του Σκρουτζ κι εκείνος περνάει στην αντεπίθεση. Στο τέλος, αποτυγχάνει αλλά πριν ξεφορτωθεί τον δίσκο που έχει, ρίχνει μέσα του ένα σωρό μαγικές βόμβες, οι οποίες εκρήγνυνται στο θησαυροφυλάκιο, πάνω στον Ντόναλντ και τον Σκρουτζ.

Ο Θησαυρός του ΚροίσουEdit

Η Μάτζικα προσπαθεί με ένα εξωφρενικά δυνατό ξόρκι να κλέψει τη δεκάρα αλλά ως συνήθως φεύγει ηττημένη από το θησαυροφυλάκιο. Αργότερα, ο Σκρουτζ δίνει στην Μάτζικα το πρώτο νόμισμα του Κροίσου, με την ελπίδα ότι δε θα χρειαστεί να ξαναδιεκδικήσει την τυχερή του δεκάρα. Έτσι η μάγισσα δημιουργεί το πανίσχυρο φυλαχτό που ονειρεύεται εδώ και χρόνια αλλά το ξόρκι αποτυγχάνει διότι ο Κροίσος δεν είναι πλέον ο πλουσιότερος όλων των εποχών. Στο τέλος, επισημαίνει στον μισητό της εχθρό πως θα την δει πολύ σύντομα πάλι στο κατώφλι του.

Μιας Δεκάρας ΝιάταEdit

1383338830

Σημαντική ήταν η παρουσία της στο πρώτο επεισόδιο της σειράς των Χαμένων Επεισοδίων, όπου αποπειράται να κλέψει την τυχερή δεκάρα από τον Σκρουτζ όταν την πρωτοαπέκτησε. Η Μάτζικα παρακολουθεί τον Σκρουτζ στο σπίτι του ανιψιού του Ντόναλντ να διηγείται στα ανίψια του για το πως απέκτησε την πρώτη δεκάρα. Τότε, έρχεται στην Μάτζικα η ιδέα να ταξιδέψει στο παρελθόν, με το κερί του χρόνου, και να αρπάξει από τον νεαρό Σκρουτζ την δεκάρα πριν γίνει ο παμπόνηρος κροίσος που όλοι γνωρίζουμε. Το ταξίδι στο χρόνο είναι επιτυχές και η Μάτζικα βρίσκεται στην Σκωτία την περίοδο που ο Σκρουτζ γιορτάζει τα δέκατα γενέθλια του. Μεταμφιέζεται και απρόσμενα συνειδητοποιεί ότι ο Αμερικάνος που ήταν μαζί της ανάμεσα στα χρήματα που μοίρασε στα φτωχά παιδιά βρισκόταν η τυχερή δεκάρα την οποία πήρε η αδερφή του Σκρουτζ, Βολκάνα Μακ Ντακ.

Sm19

Αφού ο πατέρας του Σκρουτζ, Φέργκους αρνήθηκε επιδειχτικά να της δώσει την δεκάρα, του εξαπολύει ένα εκρηκτικό ξόρκι και κλέβει το νόμισμα. Μετά από ένα γερό κυνηγητό με τον Φέργκους χάνει το έπαθλο της και όλα παίρνουν την αναμενόμενη τροπή με τον Φέργκους να δίνει την δεκάρα σε έναν σκαφτιά. Η Μάτζικα βρίσκει την ευκαιρία να ξεγελάσει τον σκαφτιά δίνοντας του άλλο νόμισμα για την δεκάρα. Έτσι όταν έρχεται η στιγμή να πληρώσει του Σκρουτζ δεν του δίνει τα χρήματα αλλά σκέφτεται να τα ξοδέψει για δικούς σκοπούς. Η μάγισσα βρίσκεται κοντά και απολαμβάνει τον θρίαμβο της παρακολουθώντας την όλη σκηνή.

Στο τέλος όμως αντιλαμβάνεται ότι με την νέα τροπή που πήραν τα πράγματα η δεκάρα δεν θα αποκτήσει ποτέ της θαυματουργές ιδιότητες της και θα παραμείνει ένα άχρηστο νόμισμα. Έτσι δίνει στον νεαρό Σκρουτζ το νόμισμα πριν αυτός συνέλθει από την εξάντληση. Έτσι, δεν αλλάζει κάτι, με την Μάτζικα στο τέλος της ιστορίας να λέει ειρωνικά και εκνευριστικά παρακαλώ στον Σκρουτζ απαντώντας ο οποίος ευχαριστεί το άτομο που του έδωσε την δεκάρα του.

Ζήτημα ΒαρύτηταςEdit

Ξέχνα το!Edit

Η Αναζήτηση της ΚαλεβάλαEdit

Εμφανίζεται, ως σύμμαχος της μυθικής μάγισσας Λόουχι ενάντια στον Σκρουτζ με έπαθλο ένα μαγικό μύλο που χαρίζει πλούτη αμύθητα στον ιδιοκτήτη του! Αποτυγχάνει να τον αποκτήσει και τελικά τηλεμεταφέρεται απρόσμενα στο εργαστήριο του Κύρου και ο Γλόμπος προσπαθεί να την διώξει.