FANDOM

Οι μαγικές βόμβες είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα και χρήσιμα όπλα της Μάτζικα Ντε Σπελ. Και ας μην ξεχνάμε και το πιο κλασικό.

ΠεριγραφήEdit

ΠροέλευσηEdit

Στα χρόνια των πειρατώνEdit

Η προέλευση της μαγικής βόμβας, σύμφωνα τουλάχιστον με Το Μυστικό των Πειρατών, είναι σαφώς πιο πρόσφατη, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο ενδιαφέρουσα. Πρόκειται για μια συνταγή που ανακάλυψε μια μακρινή πρόγονος της Μάτζικα, εξίσου επικίνδυνη αλλά πιο συμπαθητική, ξεφυλλίζοντας ένα παλιό χειρόγραφο που έκλεψε από ένα μοναστήρι στην Ισπανιόλα πριν από 3 αιώνες, στα χρόνια που οι ατρόμητοι και οι αδίσταχτοι θαλασσόλυκοι, σαν τον Κάπταιν Κιντ, έσπερναν τον τρόμο σε όλα τα πέλαγα του κόσμου.

Fantasma4

H Μάγκυ χρησιμοποιεί μια μαγική βόμβα!

Τα ανιψάκια του Ντόναλντ ταξιδεύουν στο παρελθόν για να μάθουν που είναι κρυμμένος ο θησαυρός του μεγάλου κουρσάρου Κάπταιν Κιντ, δίχως αποτέλεσμα. Το μόνο που καταφέρνουν να ανακαλύψουν ήταν μια σελίδα από το χρονικό της Μάτζικα. Η Μάγκυ Ντε Σπελ η πειρατίνα πρόγονος της μάγισσας είχε ανακαλύψει τη συνταγή της μαγικής βόμβας μέσα από ένα μαγικό βιβλίο με συνταγές μάγων Βουντού! Σύμφωνα με την Μάτζικα, η συνταγή αυτή της βόμβας μεταφέρθηκε από γιαγιά σε εγγονή φτάνοντας στο σήμερα.

Επικίνδυνες και αποδοτικέςEdit

Magicabombs

Οι μαγικές βόμβες είναι επικίνδυνες καθώς ανάλογα με την δόση αλλά και την χρήση τους μπορούν προκαλέσουν μικρές εκρήξεις ή απλώς να βγάλουν τους αντιπάλους της Μάτζικα εκτός μάχης για λίγο. Τα ανιψάκια του Ντόναλντ έχουν αρκετές φορές όπως και οι Θείοι τους χτυπηθεί από τις βόμβες οι οποίες συνήθως ή τους προκαλούν παράλυση και τύφλωση ή λιποθυμία για λίγη ώρα. Η ώρα αυτή συνήθως είναι αρκετή για την Μάτζικα για να ξεφύγει αλλά στο τέλος χάνει το παιχνίδι.

Dangerous CurrencyEdit

Επίσης, όπως είδαμε στο crossover του Ducktales 2011/Darkwing Duck στην ιστορία «Dangerous Currency» η Μάτζικα μπορεί να χρησιμοποιήσει τις βόμβες της για να υπνωτίσει κάποιον (στην ιστορία υπνώτισε το Μαύρο Φάντασμα για την υπακούει). Όσο πιο πολλές οι βόμβες τόσο πιο δυνατή είναι η επίδραση τους αλλά και έχουμε εννοείται και πιο πολλές εκρήξεις...

ΙστορίαEdit

Το άγγιγμα του ΜίδαEdit

600full-cover2

Εκτός από το βαρύ πυροβολικό, το οπλοστάσιο της Μάτζικα περιλαμβάνει και μικρές μαγικές βόμβες που έχει πάντα στην τσάντα της ή κρύβει ενίοτε και στο μανίκι της. Οι Ντακ γεύτηκαν για πρώτη φορά αυτές τις μαγικές βόμβες στις σελίδες της πρώτης της ιστορίας (Το άγγιγμα του Μίδα του Καρλ Μπαρκς)! Η μάγισσα τις χρησιμοποιεί τόσο για να βγάλει εκτός μάχης στα γρήγορα κάποιον αντίπαλο που την καταδιώκει ή κάποιον ενοχλητικό που της κλείνει το δρόμο, όσο για να ξεσπάσει όταν οι προσπάθειες της καταλήγουν σε φιάσκο... Από τότε δεν τις έχει αποχωριστεί ποτέ! Στις πρώτες εμφανίσεις της, η Μάτζικα δεν είχε μαγικές δυνάμεις.

Γυάλινο ΘησαυροφυλάκιοEdit

Άλλωστε σε μια από τις πρώτες ιστορίες της, στο Γυάλινο Θησαυροφυλάκιο του 1961, την βλέπουμε να φοράει στο μπράτσο ένα όπλο δικής της επινόησης που εκτοξεύει παραλυτικές ακτίνες. Στην πραγματικότητα, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια μονομανής ταχυδακτυλουργός που ήθελε να κάνει ένα υπερβολικά φιλόδοξο αλχημιστικό πείραμα... Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι βόμβες της ήταν ένα αποτέλεσμα ενός αλχημιστικού πειράματος!

Μια Παλαβή ΟδύσσειαEdit

Η ιδέα είναι πανέξυπνη ,σχεδόν μεγαλοφυής, όμως δεν άργησε να εξαντληθεί και σύντομα ο Μπαρκς αναγκάστηκε να την κάνει πραγματική μάγισσα. Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως εύκολη λύση, εάν ο μεγάλος δημιουργός δεν φρόντιζε να δώσει μια πραγματικά μυθική διάσταση στις υπερφυσικές δυνάμεις της. Η Μάτζικα, δεν είναι μια απλή μάγισσα βγαλμένη από τις σελίδες κάποιου παιδικού παραμυθιού, αλλά χρωστά τις δυνάμεις της σε τρομερά και φοβερά πανάρχαια μυστικά που ανακάλυψε στο σπήλαιο της Κίρκης και σε ξεχασμένες κρύπτες, θαμμένες κάτω από τα ερείπια αρχαίων ναών.

Αφιερωμένο ΕξαιρετικάEdit

Παρόλο που, ανακαλύπτει αρκετές φορές νέα όπλα για να πολεμήσει τον Σκρουτζ δεν σταματάει να χρησιμοποιεί τις βόμβες της και σε αρκετές νέες ιστορίες τη βλέπουμε να τις έχει μαζί της. Σε ιστορίες του Ντον Ρόσα όπως Μιας δεκάρας τα νιάτα και στην ιστορία Αφιερωμένο Εξαιρετικά βλέπουμε την Μάτζικα να έχει μαζί της βόμβες της και στην πρώτη ιστορία χρησιμοποίησε τις βόμβες εναντίον του πατέρα του Σκρουτζ και του Ρόμπαξ.