FANDOM

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Οι επτά νάνοι

Ο Ντροπαλός αποτελεί έναν από τους επτά νάνους που εμφανίστηκε το 1937, στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι. Είναι πολύ ντροπαλός και σεμνός, κάτι που αποτελεί το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του.

ΕμφάνισηEdit

Ο Ντροπαλός είναι ένας κοντός και λεπτός νάνος. Η μακριά λευκή γενειάδα του οδηγεί στο σχεδόν φαλακρό κεφάλι του. Έχει χλωμό δέρμα, καστανά μάτια, μακριές μαύρες βλεφαρίδες, μια μεσαίου μεγέθους κόκκινη μύτη και παρομοίου χρώματος βλέφαρα, ενώ το πρόσωπο του κοκκινίζει πολύ έντονα όταν ντρέπεται.

Ντροπαλός2

Ο Ντροπαλός έχει ερωτευτεί την Χιονάτη.

Φοράει μια μπλούζα στο χρώμα της ώχρας, με ένα μοναδικό χρυσό κουμπί στο στήθος και μπεζ μπαλώματα στους αγκώνες του, περασμένα με μαύρη κλωστή, μια μαύρη ζώνη με χρυσή αγκράφα στο κέντρο. Τα παντελόνια του είναι στο χρώμα του χαλκού, τα υποδήματα του είναι μπεζ πασούμια και ο σκούφος του είναι πράσινος.

ΠροσωπικότηταEdit

Αληθής στο όνομα του ο Ντροπαλός είναι πολύ ντροπαλός και σεμνός. Έχει ερωτευτεί την Χιονάτη κάτι που καθίσταται εμφανές όταν οι δυο τους αλληλεπιδρούν. Η ντροπαλότητα του τον κάνει πολλές φορές να κοκκινίζει έντονα, με αποτέλεσμα να κρύβει το πρόσωπο του κάτω από την μακριά γενειάδα του, εν μέσω χαχανητών.

Ο χαρακτήρας του Ντροπαλού εξαγριώνει τον Γκρινιάρη, όπως σχεδόν όλοι οι νάνοι. Πέραν της ντροπαλότητας του ο Ντροπαλός διακρίνεται και για τον ρομαντικό του χαρακτήρα. Πιστεύει στην ιδέα της πραγματικής αγάπης και του αρέσει να ακούει ιστορίες αγάπης, τις οποίες ζητάει να του πει η Χιονάτη. Ακόμα, είναι φιλικός και ευγενικός με την πριγκίπισσα και από τους πρώτους που δέχονται να μείνει στο σπίτι τους.

Στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά ΝάνοιEdit

Ο Ντροπαλός εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ταινία, στο ορυχείο που δουλεύει μαζί με τους υπόλοιπους νάνους, αφού η Χιονάτη έχει έρθει στο σπίτι τους. Όταν το βράδυ οι ίδιοι γυρνούν πίσω στην κατοικία τους συνειδητοποιούν ότι κάποιος το έχει διαρρήξει.

Ο Ντροπαλός χαρούμενος βλέπει ότι κάποιος έχει βάλει λουλούδια στο σπίτι, αλλά λυπημένος βλέπει ότι η ζάχαρη έχει ξεπλυθεί από το ποτήρι του. Όταν συνειδητοποιούν ότι η Χιονάτη είναι αυτή που έχει εισέλθει στο σπίτι τους, ο Ντροπαλός παραδέχεται πόσο όμορφη είναι η νεαρή κοπέλα.

Snowwhite-disneyscreencaps.com-9651

Ο Ντροπαλός παίζει το ακορντεόν, σε σκηνή από την ταινία.

Το ίδιο βράδυ, ο νάνος καταφέρνει παίζοντας ακορντεόν να τραγουδήσει μερικούς στίχους, ξεπερνώντας προσωρινά την σεμνότητα του. Το επόμενο πρωί η Χιονάτη φιλάει τον Ντροπαλό πριν φύγει για το ορυχείο, κάνοντας τον να κοκκινίσει από την ντροπή του. Όταν η Κακιά Μάγισσα πλησιάζει την Χιονάτη, αφού έχουν φύγει, και οι νάνοι το μαθαίνουν, επιστρέφουν και την διώχνουν, οδηγώντας την στο χαμό της.

Είναι όμως πλέον αργά αφού η Χιονάτη έχει πέσει σε βαθύ ύπνο, ώσπου ο Πρίγκιπας έρχεται και την ξυπνάει, με ένα φιλί αληθινής αγάπης. Πριν φύγει, για να μείνει με τον αγαπημένος της, δίνει σε όλους τους νάνους, συμπεριλαμβανομένου του Ντροπαλού, από ένα φιλί στο κεφάλι.

Στα ΚόμικςEdit

Ο Ντροπαλός έχει εμφανιστεί σε εκατοντάδες ιστορίες κόμικς, σχεδόν πάντα με τους υπόλοιπους έξι νάνους. Έκανε το ντεμπούτο του το 1937, στην ιστορία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, που αποτελεί διασκευή σε κόμικς της ταινίας. Έκτοτε έχει εμφανιστεί σε πολλές ακόμη ιστορίες, που δεν έχουν άμεση σχέση με την ταινία, αν και τις περισσότερες φορές εχθρός των νάνων παραμένει η Κακιά Μάγισσα. Έχει παρουσιαστεί και στην γνωστή σειρά μάνγκα Kingdom Hearts.

Ντροπαλός3

Ο Ντροπαλός συνειδητοποιεί ότι η Χιονάτη κινδυνεύει.

Στις Ελληνικές ΕκδόσειςEdit

Μαζί με τους υπόλοιπους νάνους ο Ντροπαλός έχει εμφανιστεί κυρίως στα περιοδικά Μίκυ Μάους και Μεγάλο Μίκυ, αλλά και στο Σούπερ Μίκυ, τις Χαρούμενες Ιστορίες Ντίσνεϋ και τα Κλασικά. Ο Ντροπαλός στο περιοδικό ΚΟΜΙΞ έχει εμφανιστεί στην προαναφερθείσα διασκευή της ταινίας, που δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 162.

Ακόμα, έχει παρουσιαστεί και στην σειρά Disney Cinema, στο τριακοστό τεύχος, όπου δημοσιεύτηκε μια πιο μοντέρνα διασκευή της ταινίας. Τέλος, έχει εμφανιστεί και στις Μεγάλες Ιστορίες Disney, που παρουσιάζει τα άπαντα του Ιταλού καλλιτέχνη Ρομάνο Σκάρπα, καθώς ο σχεδιαστής έχει δημιουργήσει πολλές ιστορίες με τους επτά νάνους και κατ’ επέκταση με τον Ντροπαλό.